ליה

1.1K 42 7
                                    

אני ודניאל שכבנו במיטה וראינו טלוויזיה אמרתי לו "דניאל יש לנו את הארוחת ערב עם המנכ"ל של חברת בנייה אתה בא איתי?" הוא ישר אמר "כן" צחקקתי ואמרתי "דני בלי קטעי קנאה ועקיצות תן לי אני אסיים איתו כמה שיותר מהר וככה נחזור הביתה לישון" הוא אמר "אין בעיה קטנה אבל! אם הוא רק מנסה אפילו להתחיל איתך אני דופק לו כדור בראש" נישקתי אותו ואמרתי "נראה לי לא הבנת עדיין שאני שלך" הוא אמר "אני צריך עוד נשיקה בשביל להבין את זה" הבאתי לו עוד אחת מאוד חושנית נקרא לה ככה.

התנתקתי ממנו הוא אמר "וואו ליה תנשקי אותי ככה כל יום לעזאזל" צחקתי ואמרתי "טוב די עם כל הקיטשיות הזאת וקום צריך להתארגן" הוא נאנח בקול ואמר "אני הולך הביתה להתכונן ואת תתלבשי לא חשוף מידי!" אמרתי "לך כבר" הוא נישק ללחי שלי ויצא מהחדר.

נכנסתי לחדר ארונות ופשוט חיפשתי משהו ללבוש, בכל הארון הענקי הזה ולא מצאתי מה ללבוש.

יצאתי מהחדר והלכתי לחדר של אדל, דפקתי לה על הדלת היא צעקה "פתוח" נכנסתי ואמרתי "אני צריכה את העזרה שלך דחוף" ראיתי שהיא עם לוקה ואמרתי "אני גונבת לך אותה ל10 דקות ומחזירה" הוא הנהן ואמר "מה קרה?" אמרתי "יש לי את הארוחת ערב עם טוני המנכ"ל של חברת הבנייה" הוא אמר "דניאל יודע?" אמרתי "הוא גם בא" הוא צחק ואמר "בהצלחה לך איתו הוא קנאי רצח" אמרתי "אני מודעת לזה אבל תודה בכל מקרה על התמיכה" צחקנו.

נכנסתי לחדר שלי ביחד עם אדל ואמרתי "אני לא יודעת מה ללבוש תעזרי לי" היא אמרה "אין בעיה".

אחרי כמה דקות היא הוציאה לי חצאית שחורה מיני עם מכופתרת שחורה התלבשתי היא סידרה אותי

היא אמרה "חתיכת זונה איזו מושלמת את, יכוסית עללל" צחקתי בקול נישקתי אותה בלחי ואמרתי "תודה אחותי" היא אמרה "תמיד פה עכשיו אל תפריעי לנו אני הולכת לעשות אהבה עם הגבר שלי" צחקתי ואמרתי "אמצעי מניעה בבקשה" היא אמרה "באלי תינוק" אמרתי "רציני?" היא הנה...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

היא אמרה "חתיכת זונה איזו מושלמת את, יכוסית עללל" צחקתי בקול נישקתי אותה בלחי ואמרתי "תודה אחותי" היא אמרה "תמיד פה עכשיו אל תפריעי לנו אני הולכת לעשות אהבה עם הגבר שלי" צחקתי ואמרתי "אמצעי מניעה בבקשה" היא אמרה "באלי תינוק" אמרתי "רציני?" היא הנהנה ואמרתי לה "את צריכה לדבר איתו על זה את לא יכולה לקחת ממנו את הזרע כביכול בגלל שאת רוצה, עכשיו תיכנסי לחדר תדברי איתו על זה אם הוא רוצה תקרעי ממנו את הבגדים ותעשו לי אחיינים יפים ואם לא אז תקבלי את זה ותביני שלא" היא אמרה "אבל ממש באלי ילדים אני לא רוצה לחכות לו מצטערת כן אבל אני תמיד רציתי להיות אמא צעירה ואת בעצמך יודעת את זה" אמרתי "נכון את צודקת אבל את צריכה להבין אותו גם אדל, את לא יכולה לעשות מה שאת רוצה כי בסוף האחריות גם עליו" היא שתקה המשכתי ואמרתי "אם הוא לא רוצה תקבלי את זה ותדברי איתו על זה עוד שבועיים ככה וזהו בסוף הוא ירצה גם" היא אמרה "טוב אני יעדכן אותך" אמרתי "אוקי תודה על מה שעשית נסיכה שלי" היא אמרה "זה לא קשה להפוך אותנו ליפות אנחנו גם ככה מושלמות" אמרתי "כן בטח מה שאמרת קדימה עופי מפה" היא צחקה ויצאה מהחדר.

ירדתי למטה דניאל חיכה לי למטה הוא התעצבן ואמר "אמרתי לך לא חשוף" נישקתי אותו ואמרתי "תשתוק כבר ותגיד לי איך אני נראית" הוא סרק אותי נשך את השפתיים ואמר "את פאקינג האישה הכי מושלמת בכל העולם הזה ובא לי עכשיו לזיין אותך חזק שתרגישי אותי בתוכך במשך שבוע שלם" פתחתי את העיניים הייתי בשוק הוא המשיך ואמר "אבל בסך הכל את בסדר כזה.." הוא חייך חיוך נבוך אמרתי "אוקי...כנס לאוטו שתיהיה לי בריא" הוא צחק חיבק אותי ואמר "את מושלמת אישה שלי" חיבקתי אותו בחזרה.

הגענו למסעדה טוני חיכה לנו בפנים נכנסנו הוא קם לחץ לי את היד ואמר "ערב טוב גברת כץ " אמרתי "ערב טוב" הוא לחץ לדני את היד והנהן לכיוונו דניאל היה עם פרצוף מוות העיניים התכהו יותר התיישבנו מול טוני.

הזמנו לאכול והרגשתי לא בנוח עם כל המבטים שטוני שולח לי דניאל שם לי יד על הירך החשופה שלי והתחיל ללחוץ. שמתי את היד שלי על היד שלו הסתכלתי עליו והרגעתי אותו במבטי, הוא התרכך קצת לפחות.

התחלנו לדבר על החיים ואמרתי "טוב אכלנו, שבענו, בואו נדבר ביזנס. טוני למה בחרת לעבוד איתנו?" הוא אמר "תקשיבי ליה...זה בסדר שאני אקרא לך ככה נכון?" באתי לענות ודניאל קטע אותי ואמר "לא! תקרא לה גברת כץ" טוני נבהל ואמר "אוקי אז גברת כץ שמעתי על החברה שלך הרבה דברים טובים , החברה הזאת הייתה גם של אמא שלך זיכרונה לברכה כמובן שעשיתי תחקיר והבנתי שאת החברה שאני רוצה לעבוד איתה." הנהנתי ואמרתי "כיף לשמוע שיש עליי שמועות טובות בעולם העסקים אבל אני רוצה עוד קצת זמן לחשוב על זה כי זה מלא הוצאות ועדיין לא דיברתי עם העורכי דין שלנו על זה ועם הרואי חשבון בוא נקבע פגישה ביום רביעי שבוע הבא, המזכירה שלי תתקשר אליכם ותקבע איתכם ישיבה ושם אני אתן את התשובה שלי אוקי?" הוא הנהן ואמר "מה שאת תרצי" הוא חייך החזרתי לו חיוך קטנטן ודניאל אמר "טוב תינוקת אנחנו צריכים ללכת" אמרתי "כן כן, מר טוני היה לנו ערב מקסים תודה לך" הוא אמר "תודה לך שכיבדת אותי שבאת" חייכתי חיוך קר לחצתי לו את היד ודניאל אמר "נשמור על קשר" הוא אמר "ברור" הם לחצו ידיים ונפרדנו לשלום.

דניאל ואני נכנסנו לרכב הוא אמר "אז למה הייתה הפגישה הזאת אם עדיין לא קיבלת החלטה?" אמרתי "אני רוצה להכיר לעומק את הבן אדם שאני הולכת להשקיע כסף בבנייה שלו" הוא אמר "נו והכרת?" אמרתי "ממש לא" הוא אמר "לא הבנתי" אמרתי "דני אני רוצה שתחקור לי עליו יש בו משהו שלא יוצא חן בעיניי." הוא אמר "יש לך הרגשה רעה לגביו?" אמרתי "רעה מאוד" הוא אמר "אין בעיה מלכה שלי כל דבר" נישקתי אותו ונסענו הביתה.

My Woman-האישה שליWhere stories live. Discover now