~כעבור חודש~
אני ואדל התחתנו עם לוקה ודניאל לפני שסוע וחצי החתונה הייתה רק על הדף באמיתי אנחנו לא מדברים אפילו אחד עם השני חוץ מלוקה ואדל הם מאוהבים אחד בשני מעל הראש.
כל השבועיים האלה דניאל הביא בנות לחדר שלידי ושכב איתן לא נתן לי לישון לילה אחד ברצף.
קמתי כרגיל באמצע הלילה השעה הייתה 4 לפנות בוקר ירדתי למטה הייתי ממש צמאה ורציתי מיץ תפוזים סחוט טרי הוצאתי 2 תפוזים שמתי במכשיר והוא סחט אותם אחרי שסיימתי להכין שמתי בכוס ניקיתי אחריי ובדיוק כשבאתי לשתות הכוס נחטפה ממני וראיתי את דניאל שותה לי את המיץ סרקתי את הגוף שלו הוא התפתח מאוד וגדל לו הזקן אפילו נוספו לו קעקועים קטנים בחזה הוא אמר לי "פעם הבאה תכיני לעצמך גם" התעצבנתי אבל שמרתי את זה לעצמי נאנחתי הלכתי למקרר לקחתי בקבוק מים קטן ובאתי לעלות למעלה דניאל תפס לי את היד ואמר "מה יש לך" אני שתקתי הוא תפס בפניי ואמר "תעני עכשיו" שתקתי הוא לחץ על הסנטר שלי ואמר "סתכלי עליי ותתחילי לדבר" הסתכלתי עליו ואמרתי "אתה מכאיב לי" הוא עזב את הפרצוף שלי עליתי מהר לחדר שלי סגרתי את הדלת נכנסתי למיטה ושתיתי מים הדלת נפתחה ונסגרה המיטה שקעה לידי ואני הייתי עם הגב אליו ידעתי שזה דניאל הרחתי את הריח שלו שמשגע אותי כל פעם מחדש הוא אמר "ליה? קטנה שלי דברי איתי קשה לי ככה" הוא לחש את הסוף כאילו לא רצה שאשמע אבל שמעתי הסתובבתי אליו ואמרתי "דניאל צא אני רוצה לישון" הוא אמר "לא לפני שתגידי לי מה עובר עלייך" אמרתי "למה בדיוק? אתה לא שם עליי! אתה לא מתייחס אליי אתה רק פוגע בי כל הזמן, משפיל אותי, יורד עליי, לא נותן לי לישון בגלל שאתה מביא את הזונות שלך כדי להזדיין איתם פה, ומה שהכי מצחיק זה שאני פאקינג חושבת שאולי יש בך טיפה של חמלה אבל גם היא נעלמה כאילו לא הייתה! איפה הדניאל שרדף אחריי ימים ולילות כדי שאני אהיה שלו ושאני אתאהב בו? איפה הוא?" הוא אמר "את אוהבת אותי?" שתקתי לא רציתי לענות לו הוא אמר "תעני לי על השאלה" אמרתי "אני שונאת אותך, שונאת אותך בכל רמח איבריי, אני רואה אותך ועולה בי בחילה נוראית כי אתה מגעיל אותי שמעת דניאל סמית? אתה מגעיל אותי ואני מתחרטת על כל רגע שבכיתי עלייך כי אתה לא שווה דמעה אחת שלי אז אתה יכול לקום מהמיטה שלי לצאת מהחדר שלי וללכת להזדיין בפעם המי יודע כמה עם השרמוטה שלך" הוא התעצבן לקח את הבקבוק מים שלי מהיד והעיף אותו על הרצפה כל המים נשפכו ואני שתקתי לא הסתכלתי עליו הוא הרים את המבט שלי הסתכלתי לו בעיניים וראיתי שהם הפכו לכהות זה מאוד הפחיד אותי הוא שתק ולא אמר כלום אני שתקתי העפתי את היד שלו ממני וסובבתי אליו את גבי הוא יצא מהחדר אני קמתי מהמיטה ונעלתי את הדלת למקרה ולא יודעת מה יכנס בו והוא יחזור.למחרת קמתי מדפיקות חזקות בדלת השעה הייתה 5 בערב קמתי מהמיטה ופתחתי את הדלת ראיתי את אדל שם בלחץ היא נכנסה ואמרה "מה קרה בינך לבין דניאל שהוא ביקש למכור אותך?" אמרתי "מה הוא ביקש? ממי הוא ביקש מה אני בובה מה זה למכור אותי?!" היא אמרה "לא יודעת שמעתי אותו ואת לוקה מדברים בחצר שהוא לא מתכוון לסבול אותך יותר והוא רוצה להיפטר ממך ואז לוקה שאל אותו איך והוא אמר שהוא ימכור אותך" אני התעצבנתי ואמרתי "איפה הוא?" היא אמרה "במשרד שלו" אני יצאתי מהחדר התקדמתי לכיוון המשרד שלו נכנסתי בעצבים וראיתי שהוא בישיבה סגרתי את הדלת בעצבים התקדמתי אליו ואמרתי "תגיד לי ההורים שלך הפילו אותך בלידה?" הוא הסתכל עליי אדיש וקר ואמר "תצאו תשאירו אותנו לבד" תוך שנייה אף אחד לא היה שם הוא הסתובב עם הכיסא שלו לכיווני ואמר "מה את רוצה ליה" אמרתי "אתה מוכר אותי?" הוא הנהן באדישות וקם ככה ראיתי את כל כולו הוא לבש חולצה מכופתרת שחורה, מכנס שחור ומשקפי קריאה הוא נשען על השולחן עם גבו ואמר "מה הבעיה בזה?" התקרבתי אליו הורדתי לו כאפה ואמרתי "מה הבעיה?! אני אחת מהזונות שלך שאתה פשוט בא ומוכר אותי? תגיד באמת אין לך שום רגש? אתה אוהב לבוא ולהתעלל בבן אדם גם אם הוא.." שתקתי ולא המשכתי לא יכלתי להתוודות בזה הוא אמר "גם אם הוא מה?" אני שתקתי ואמרתי "גם אם היא אשתך?" הוא אמר "אנחנו לא נשואים באמת ליה מה את תמימה אנחנו כולה נשואים על הנייר אפילו לא הזדיינו " אמרתי "ואם אנחנו נשכב אז מה יהיה?" הוא אמר "אז הכל יתהפך" חשבתי על זה ולא ידעתי מה לעשות מצד אחד אני מעדיפה לשכב עם חמור מאשר איתו אב מצד שני לא רוצה שהוא ימכור אותי התקרבתי אליו נשענתי עליו הוא הגיב ישר וחיבק אותי מהמותניים הסתכלתי עליו ואמרתי "אז בוא נשכב" הוא צחק ואמר "ליה את לא תשכבי איתי רק בגלל זה" נישקתי אותו והתחלתי להוריד לו את החולצה והמכנסיים הוא הרים אותי העיף הכל מהשולחן והשכיב אותי עליו הוא הוריד ממני כך פיסה של בד ומשך אותי אליו.
קמתי במיטה שלי הרגשתי כאבים באיברי ולא ראיתי לידי את דניאל הלכתי להתלבש בפוטר ענק ושורט של פיג'מה חיפשתי אותו בבית ולא מצאתי התחילו לי הכאבים להיות יותר ויותר חזקים לקחתי כדור של משכך כאבים והלכתי לחדר של אדל פתחתי את הדלת וראיתי אותה בוכה התקרבתי אליה ואמרתי "מה קרה?" היא אמרה "לוקה..." אמרתי "מה הוא עשה?" היא אמרה "הוא בגד בי" צעקתי "מה הוא עשה?!" היא הנהנה אמרתי "איך את יודעת?" היא אמרה "בזמן שישנת אז ישבתי בסלון והוא ודניאל לא היו בבית אחרי כמה דקות הוא נכנס כולו שיכור לא פיכח במיוחד עם אחת פצוצה בידיים הוא הסתכל עליי עשה לי שלום עם היד ועלה איתה למעלה אחרי כמה דקות התחלתי לשמוע אנחות נגעלתי כל כך נגעלתי ממנו באמת שאני רוצה לברוח" אמרתי לה "אדל תירגעי תעלי לישון ואני אדבר עם דניאל על הנושא הזה" היא הנהנה ונכנסה למיטה אני כיסיתי אותה נישקתי אותה בלחי ויצאתי מהחדר.
התקדמתי לסלון ולא ראיתי שם את דניאל הלכתי למשרד שלו וראיתי אותו שם בתוך ערימה של דפים שהוא קורא אותם בקפידה אני תקתקתי ואמרתי "אפשר להיכנס" הוא הסתכל עליי עלה לו חיוך קטן הוא אמר "כן כנסי" נכנסתי עם חיוך אני מאוהבת בו כל כך התיישבתי בכיסא מולו הוא הסתכל עליי ולא הוריד ממני לשנייה את העיניים אמרתי לו "דניאל אתה יודע למה בדיוק לוקה בגד באדל?" הוא אמר "אני לא יודע למה הוא עשה את זה, למה?" אמרתי "כי היא לא מפסיקה לבכות הוא חתיכת בן זונה" דניאל אמר "הפ הפ הפ הוא אח שלי לצערי" צחקתי ואמרתי "סורי" הוא חייך עליי חיוך קטן ואמר "נו איך את מרגישה" אמרתי "כואב לי אבל בסדר" הוא קרץ לקחתי עט וזרקתי עליו הוא תפס אותו ואמר "מה לעשות אני טוב בזה" אמרתי "חבל על הפרצוף היפה שלך שיהרס באיזה פנס" הוא צחקק ואמרתי "אני יכולה ללכת לפגוש את המשפחה שלי?" הוא אמר "כן, אבל איתי" אני הנהנתי והוא אמר "תיהיי מוכנה מחר בבוקר נלך ביחד" קפצתי בהתרגשות התקרבתי אליו ונישקתי אותו הוא החזיק אותי ואמרתי לו "אני עולה לישון לילה טוב" הוא חייך ואמר "לילה טוב יפה " יצאתי מהמשרד נכנסתי לחדר שלי ועליתי לישון.
YOU ARE READING
My Woman-האישה שלי
Romanceעולם תחתון זה עולם מאוד קשה וכבד. מה יקרה כשליה תיהיה חייבת להתחתן עם דניאל סמית', הבן של בוב סמית' ראש המאפייה הגדולה ביותר בעולם התחתון? אפשר לסלוח על רצח? אפשר לסלוח ולשכוח הכל רק בגלל אהבה?