Soğuk ve fırtınalı bir gündü. Ve kafasında kral tacı olan bir kağan, yıkık bir kuleye doğru gidiyordu.. Bunun nedenini bütün kağanlık merak ediyordu.. Kulenin en așağısında toplanmıștı tüm halk. kağanlık taçlı adam en sonunda kulenin en üstüne vardı. Ve ondan sonra ise așağaya atlayıp intihar etti.. Ve kağanlık halkının önünde kendini öldürüp öldürüp durdu. EN fazla kendini 15 defa öldürebilmiști. Bunun nedeni korumaların v.s onu engellemesiydi.. En sonunda kağan dayanamadı ve șatosuna gitti. Șatosunda kendi oğlu ile karşılaștı. İntihar haberleri ona kadar gitmiș hemen. Ve prens babasına doğru bakıyordu... Korku dolu gözlerle
Prens : "baba.. İyimisin..?"
kağan : "iyiyim. Yolumdan çekilsen iyi olur. İșlerim var"Kağanın sol gözünden kanlar akıyordu.. Ama sağ gözü normaldi garip bir șekilde.
Prens : "baba... Gözüne ne oldu!?!"
Kağan : "eymen. Yolumdan çekil dedim."
Eymen : "baba... İyi değiilsin.."
Kağan : " sana çekil demedim mi!"Kağan elini beline attı ve Kılıcını çekti. Hemen arkasından eymende kılıcını çekti ve odaya o sırada korumalar girdi aniden. Kağan kafasını çevirdi ve etrafına bakındı.
Kağan : "beni oyaladığın için teșekür ederim. Oğlum"
Eymen : "e-e-eeh.."
Koruma(1) : "Kağanım! Lütfen kendinize gelin!"Korumaların elinde mızraklar ve kalkanlar vardı.. Ve odada yaklașık 11 koruma vardı.
Kağan : gülmeye başladı "ben kendimdeyim. Gerçekten!"
Koruma(1) : "tam tamına 15 defa intihar ettiniz ve 2 çocuk öldürdünüz efendim! İkisininde yeniden dirilme gelișimleri tamamlanmamıș hemde.."
Kağan : "tamamlansaymıș o zaman. Ölmek normal bir eylem. Haksızmıyım gençler?"
Koruma(2) : "efendim. Derhal bu kağanlığı terk edin! Kağan William tarafından istenmiyorsunuz. Siz bizim kağanımız değilsiniz! Siz bir teroristsiniz."
Eymen : "duyduklarıma inanamıyorum.. Babam hangi ara bunları yaptı ki !?"
Kağan : "terorist mi?.." kendini tutamayıp gülmeye, kahkaha atmaya başladı ve sağ elini kafasına koyup saćlarını sıktı.
Kağan:"BURANIN KURUCUSU BENİM!"Bunu derken elini sandıklara attı ve kalkan alıp kapattı.. Eymen geriye doğru 1-3 adım daha attı..
Koruma : "silahınızı ve kalkanınızı indirin lütfen efendim!"
Kağan : "AAH! YETER. SİZE EMREDIYORUM UZAK DURUN BENDEN!"
Kağan : " 10'A KADAR SAYACAĞIM! SİKTIR OLUP GİTMEZSENİZ BURDAN KİMSE CANLI ÇIKAMAZ!" dedikden sonra hırslı ve sesli bir şekilde saymaya başladı.On'a kadar sayılmasına rağmen sadece 2 koruma kaçtı.. Eymen hala korkmuș șekilde bakıyor.. Ama belli etmemek için gayret gösteriyordu.
Kağan : "iyi.. Siz bilirsiniz.."
Aniden kağan kendisine en yakın olan koruma 3'e döndü ve kılıcını aniden karnına doğru salladı. Kılıç zırh'a çarptı ama zırhı hafif yamulttu.. Diğer korumalar hızlıca koștu kağan'a ve kağan yere iki - üç tane șișe attı.. Șișeler patlayınca etrafa duman yayıldı.. Eymen çaresizce bakıyordu sisin içine doğru.. Korumaların iși halledebileceğini düșünüyordu..
Birkaç kılıç ve çarpma sesindan sonra acı dolu sesler duyuldu ve kağan dumanların içinden çıktı (Savaș detayına girmek istemedim.)
Ve eymene bakmaya bașladı.Kağan : "hala mı burdasın?"
Eymen : "e-evet..."
Kağan : "hmmm... Garip. Ben seni korkak bir evlat olarak görüyordum."
Eymen : "korkak mı?"Eymen kılıcını sıkıca tuttu..
Kağan : "oğlum. Sakın beni öldürebileceğini düșünme."
eymen : "...k-kendi babamı öldüremem..."
Kağan : " bende o yüzden diyorum iște."Tam o sırada odaya aniden kağanlığın 2. Kağanı girdi...
Kağan(2) : "inan?!"
İnan : "..hm?"
İnan(kağan) kafasını çevirdi ve 2. Kağan'a baktıİnan : "ooo william. Ortağım. Nabersin?"
Will : "herșeyden haberim var."
William yavașça kılıcını çektiİnan : "bu sefer 'O' ne diyor sana?
(Not : 'o' bir hitapdır. Bir kișiye söyleniyor.)Will : "...hiçbirșey."
İnan : "ona selamımı söyle."
Will : "bizi izliyor șu anda."
İnan : "harika!"
İnan kanlı kılıcını çevirdi ve sol gözündeki kanları sildi.İnan : "savașalım hadi!! Ölmeyi çok seviyorsun ya."
Will : "..ben istemesem bile sen genede deneyeceksin.. Değil mi?"
İnan : beni çok iyi tanıyorsun!!"İnan hafif hafif güldükdrn sonra will'e doğru koștu ve kılıcını savurdu. Will kılıcını geri sallayarak inan'ın hamlesini engelledi ve inan'ın kollarına kılıcını salladı. Fakat kılıç inan'ın omzundaki metale çarptı.. Fakat hemen sonrasında kılıç yukarıya sekti ve inanın saçını hafif kesti.. Yere 2-3 saç teli düștü ve inan reflex olarak eğilip willin karnına tekme attı. Will geriye doğru sarsıldı.
Will. : "T-Trığh.." yere tükürdü. Ve hemen arkasından inan'a doğru koștu.
İnan : "seninle savașmayı özledim william! Hah!"
Will cebinden bir iksir çıkartıp içti. bu iksir onu hızlandırmıștı.ve inan'ın aniden dibine girip karnına sert bir tekme geçirdi. İnan daha karșı vermeye bile çalıșmamıștı ve inan'ın çarptığı duvar yıkıldı. İnan öksürdü hafifçe ve zıplayarak kalktı
İnan : "vay vay!!" üstündeki tozları siliyor
Will : "hm..."
İnan : "çok iyiydi ortağım! Ama yetersiz."inan aniden iki iksir șișesi içti. Bunlar kuvvet ve hız idi.. Bu sırada willde iksir içecekti fakat inan çoktan iksir içmiști ve koșup will'in arkasına geçti. Will kafasını inan'a çevirdi ve inan o sırada sert bir tekme geçirdi will'e (tam karın boșluğuna) will 1-2 metre fırlamıș ve yere düșmüștü..
Will : "G-GBRH"
Will'in Ağzından kan akıyordu.. İnanında bir sürü yarası vardı elbet. Fakat inan bunlara dayanıklıydı.. O sırada eymen odadan fırladı. Zırh giymiști ve kușanmıștı.. İnan'a bakıyordu.. İnan Hızlıca willin yanına geldi ve arbaletini çekip ona doğrulttu
Eymen : "....."
İnan : "pekala william winstone son sözlerin?"Kağan inan arbaleti willin kalbine tutuyordu.. Yağmur șiddetlenmiști ve gök gürlüyordu..
Will : "sende biliyorsun ki ölürsem geri geleceğim.."
İnan : "evet doğru. Fakat 2 yașam hakkın kalıcak."
Will : "evet... Haklısın. Neyse ne... Neden?? NEDEN BUNLARI YAPİYORSUN ORTAK?!?"
eymen : " e-evet baba.. N-neden??"Eymen tam inan'ın arkasındaydı.. Yağmurun toprak ile bulușması üzerine etrafa hoș bir koku yayılıyordu... İnan kafasını çevirdi ve eymen'e baktıkdan sonra tekrar önüne döndü.
sessizce, William'a bakmaya başladı. durgun ve düşünceli duruyordu...Bölüm bir sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müthiş Bir Krallık : K'ita
FantasyK'ita krallığının başına gelen facialarla yüzleşen bir ekibin yanlış kararlar sonucunda kötü yola düsmesi ve yol ayrımlarına girmesi.