bölüm otuz - Vaz mı geçtik?

14 0 0
                                    

Ayano ile Rinan geç saatlerde Villaya vardılar ve Rinan cebinden anahtari çıkartıp kapıyı açtı. Elini Ayano'nun sırtına koydu. Ikisi de biraz ıslaktı.
Rinan:"geç hadi."
Ayano:"hmmmh..." yorgun bir şekilde içeriye girdi, Rinan da arkasından içeriye girdi ve kapıyı kapattı.
Rinan:"biz geldik!"
Paltosunu çıkardı ve askilığa astı. Tacını düzeltti, Rin odadan kafasını çikardı ve ikiliye baktı.
Rin:"hoş geldiniz! Alice yeni yemek yaptı oturun sofraya hayd!" Içeriye geri girdi "önce ellerinizi yıkayın!"
Ayano:"tamam annee!" Sırıtarak lavoboya gitti
Rinan:"HAH! seninle dalga geçiyor Rin!"
Rin:"göstereceğim ona anneyi!"
Ayano kikirdeyerek ellerini yıkadı, Rinan lavobonun girişinde bekliyordu. Musluğun karşısı daki aynadan kendisine bakarken daldı gitti... Alice arkasından geçti ve mutfağa gitti. O an dikkatidağıldı ve alice'ye döndu yavaşça... Ayano lavobodan çıktı ve sofraya doğru gitti. Rinan derin bir nefes alarak içeriye girdi ve ellerini yıkadı. O da sofraya gecti.
Rinan:"ellerine sağlık şimdiden...'
Alice:"önce bitirseydin" güldü. Tezgaha yaslanmış Rinan'a bakıyordu.
Rinan:"ben senin becerilerine güveniyorum."
Ayano gözlüğünü düzeltti ve ikisinede baktı. Bu esnada yemeğini yiyordu.
Alice gözlerini Rinandan kaçırdı ve tezgahdaki bardağına uzanıp suyunu içti. Buesnada Rinan tekrar dalıp gitmişti... şu anda bulunduğu bu durum nedensizce, alakası olmasa bile ona biraile havası veriyordu ve bu onu geçmişe götürmüşe benziyor... eski güzel günleri kendi kendine yaşıyor gibiydi... öyle çok kaptırdı ki kendini, gecenin bir yarısı bile yemeğini yavaş yavaş yemeye devam ediyordu. Soğmuş yemeğini sorgusuz yiyordu. Ayano karşısındaki sandalyeye geçmiş, kafasını masaya koymuş onu bekliyorken kafasını kaldırdı ve Rinan'a baktı.
Ayano:"sorun ne?"
Rinandan cevap yoktu...
Ayano:"offf... çok garip davranıyorsun.."
Rinan:"kusura bakma dalmışım.." gözlerini ona çevirdi.
Ayano:"bir saat boyunca öyle duruyordun... iyi misin?" Arkasına yaslandı.
Rinan:"evet..."
Ayano:"pekii... ben uyuyacağım... çok uykum var..'
Rinan:"beni beklediğin için teşekkür ederim.'
Ayano:"rica ederim." Sandalyeden indi ve esneyerek koridora cıktı.
Ayano:"iyi geceler!"
Rinan:"iyi geceler..."
Alice:"iyi geceler Ayanoo" koridordan yavaşça geldi Rinan'ın yanına
Alice:"iyi misin?"
Rinan:"hmhm... dalmışım." Yavaşça Alice'ye baktı.
Alice:"güzel. Yemeğin bitince kaldir tabağını, ben uyuyorum"
Rinan:"tamam... gelirim şimdi."
Alice:"pekalaa iyi geceler."
Rinan:"iyi geceler..."
Alice Rinan'ın kafasına pat pat yaptı ve yavaşça odalarına gitti. Rinan dirseğini masaya koyup elini saçina koydu ve iç çekti.
Rinan:"..."

Sabah krallıkda...

Voris:"onunla görüşebilir miyim?.."
Koruma:"buyrun."
Voris ellerini öne atmıs tedirgin bir şekile parmaklarıyla oynarken yavaşça yürümeye başladı. William'ın odasına doğru gidiyordu.
Voris:"t...teşekkürler."
Voris William'ın taht odasına vardı ve içeri girdi. Ellerini aşağıya saldı ve içeridekilere baktı. Xerno'nun tüm ekibi buradaydı onunla birlikte. Boran düşünceli bir şekilde duvara yaslanmış yere bakıyordu, Eymen onun yanında bir sandalyeye oturmuş, gül ise Eymenin yanında oturuyordu. Xerno ile William konuşuyordu beraber, siğerleri de öylece bir masada toplanmış konuşuyorlardı.

Voris boğazını temizledi.
Voris:"w..will!"
Will:"hm?" Voris'e döndü yavaşça
Voris:"..."
Will:"gel voris!"
Lucas zırhı üstünde olmakla birlikte William ile Xerno'nun ortasında, elleri arkada bekliyordu. Xerno ile fısıldaşıyordu bir yandan.
???:"william. Yarın S'hawon'a yolculuğumuz olucak. Ona göre konuş."
William:"tamam."
Voris yavaşça geldi. Xerno iki kolu belinde, saygı değer bir duruş sergiliyordu. Yavasça Voris'e baktı.

Voris:"n..neler oluyor burada?.."
William:"hiç. Sadece toplandık. Albedo ve Remodias ile ilgili bir sorun var da. Onun için konuşuyorduk."
Xerno:"hm..."
Voris:"ohh... anladım. Ne olmuş ki?"
Xerno:"anlatırım az sonra."
Voris:"tamam..."
William:"ortalıkda kac gündür yoksun nerelerdeydin bakalım?"
Voris:"geziyordum ve kafa dinliyordum.."
William:"harika! Rahat mısın?"
Voris:"t..tabii ki."
Içeriye Black geldi. Kapının dibinde durdu ve Eymene seslendi kısık sesle. Gül onları fark etti ve yavaşça onlara döndü. Sonrasında Eymen'i dürttü ve ayağa kalktı. Eymen Black'i görünce yavasça kalktı, boran da onların peşinden gitti ve odadan çıktılar. Bu esnada selena onları izlemişti...

Müthiş Bir Krallık : K'itaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin