Aradan bir kaç gün geçmiş ve K'ita krallığının koruması artmıştı. Süt'ün yasını tutan Gül günlerce odasından çıkmak istememişti, Xerno ve ekibi biraz tökezlemiş duruma düşmüştü. Xerno stressli bir görüntüyle bacağının titreterek sandalyede oturuyor ve odayı aydınlatan meşaleyi izliyordu. Lucas içeriye girdi
Lucas:"Xerno. William konuşma yapacak. Zamanı geldi."
Xerno:"anladım... geliyorum şimdi siz çıkın."
Lucas:"acele edin." Kapıyı kapattı ve diğerlerinin yanına gitti... xerno öfkrli bir iç cekti
Xerno:"böyle büyük bir güce sahipmiydin? Hangi tanrı sana yardım peşinde kan canavarı... ama merak etme, bende kartlar asla bitmez." Ayağa kalktı ve kapıyı açıp diğerlerinin yanına doğru gitti,bir süre sonra krallığın meydanına vardılar. Tüm krallık meydandaydı neredeyse. Hava yağmur yağacak gibi duruyordu... kapalı bir hava var.
Gül,William,Lucas,lucian,xeris,infinite,jack,eymen,boran,black,molis,rosette,shadow oradaydı.
Will:"Xerno hariç herkes arkada beklesin. Ikinci bir emire kadar kılınızıdahi kıpırdatmayın."
Xeris:"anlaşıldı."
Will:"Xerno, gel."
Xerno ile William kürsüye çıktı... neden iki kişinin kürsüye çiktığını düşünen halk, sadece ikisine bakıyordu. Her yer koruma doluydu.
Will:"sayin halkım. Son zamanlarda olan darbe girişimlerinden ötürü eski kralınız Inan'ı durdurmak vasıtasiyla güvenliğimizi arttırdık! Ve yeni bir emir getirdik. Artık elementi olan ve silahı olan her bir birey yaş fark etmeksizin askerdir. Halkımızın onuru ve ilalebet devamlılığı için, eminim ki halkımız kanını dökmeyi her zaman küçük görücektir!"
Halkdan çok büyükde olmasa bir alkış, bir ses yükseldi.
Will:"evet, sözü Dedektifimiz Xernoya bırakıyorum."
William köşeye çekildi ve Xerno kürsüye yaklaşıp ellerini kürsüye koydu. Kuyruğunu salladı ve gözlüklerini düzeltti.
Xerno:"kaybımız büyük, fakat kaybımızı umursayacak vaktimiz elbet ki yok, ister aptal bir köpek ister ise bir insan. Geleceğe ve şimdiki zamana odaklanmak, bu terör saldırılarını önlemeye yetecektir. Inan'ın halen anlayamadiğımız güçlü derecede bir özelliği var... biliyorum. Durdurulamaz geliyor, fakat tanrı bizim yanımızda! Tanrı kötülükden koruyacaktır bizi! K'ITA HALKI İLELEBET AYAKDA KALACAKTIR. BU YÜCE VE ASIL HALKI KİMSE DÜŞÜREMEZ!" Elini kürsüye vurdu. Halkdan büyük bir ses tufan yükseldi. Xerno ufaktan sırıttı...
Xerno:"denediler. BİZİ YIKMAYI ZAMANINDA ÇOK DENEDI GÖKTÜRK HALKI! tüm dünyaya göğüs geleceğiz! BİZİ ASLA DURDURAMAZLAR!"
ses daha da kuvvetlendi... xernonun sırıtışı arttı... William takdire şayen bir şekilde bakmaya başladı...Shadow:"eğer bir halkı uyuşturmak istiyorsan, din inanci bunlaran en üstün seçenektir. Aptallar uyuşur, zekilerse bilenir."
Albedo:"pf... manüpletörden başka bir şey değil."
Giuilla:"ben daha az uğraş verirdim." Sacını salladı
Albedo:"bence sen sussan iyi edersin."
Giuilla:"hmh..."
Remodias:"kapatın çenenizi."
Gül:"...ben daha fazlasına katlanmayacağım."
Gül hızlı adımlarla şatoya doğru gitti.
Eymen:"GÜL!" hemen peşinden gitmrye başladi.
Albedo:"nereye?!" Onların peşinden gitmeye başladı.
Black:"molis.."
Molis:"off..."
Black ve molis de gül'ü takip ettiler hızlica.Kürsüyü izleyen bir ruh gözü vardı... bu Anthonynin gözüydü.
Villada...Rinan kahkaha atıyordu... masaya yumruk attı ve kahkahası güçlendikçe güçlendi. Rin kaşlsrınıçatarak duvardaki ruh boyutundan Xernoyu izliyordu. Alice bir köşede Rinan'ı ve diğerlerini inceliyordu...gözlerindeki turunculuk yoğunlaşmıştı bu son günlerde. Ayano elma yiyerek olayi anlamaya çalışıyordu. Anthony ise duvara yaslanmış ciddi bir bakışla duvara bakıyordu.
Rinan:"YÜCE VE ASIL HALK HE?! PFFF" gülmeye devam ediyordu. Masaya sert bir yumruk attı.
Rinan:"beni öldürmek demek... kendini korumak, halki silahlandirmak... zeki adam... zeki adam bu adam çok zeki. Ama, Krallığın kurucusu benim. Ve emin olun... ona olan nefretim çok ağır. Beni öldürebilir, ama içimdeki beslediğim nefreti asla. Öldüremez." Sol gözünden akıyordu kanlar... akan kanlar masaya damladı. Anthony ruhu söndürdü ve masaya yaklaşip ellerini masaya koydu
Anthony:"rinan. Eğer ölürsen seni diriltmem."
Rinan:"hah! Umrumda oldugunu ne zaman söyledim! Ölum basit şeydir moron! Korkunu ecelinde bulursun!"
Anthony:"herkesin felsefesi farklıdır. Korkusuzluğunu ecelinde sonlandırırsın. Fazla korkusuzsun."
Rinan:"xerno gibi korkaklığımı kullanarak herkesin gölgesine mi geçeyim?" Küstah bir şekilde güldü ve arkasina yaslandi
Rinan:"ben yenilmezim."
Ayano:"olayi anladım sanırım.." bacaklarını sallıyordu
Rin:"o aptalın ağzında ne çeşit iksirim varsa patlatacağım."
Alice:"sakin olmayi hiç denediniz mi... bence barış yaoabilirsiniz."
Rinan:"kusura bakma hayatım, ama bu olmayacak." sol gözündeki kanları koluna sildi ve derin bir iç çekti.
Rinan:"ban biraz izin verin." Yavaşça ayağa kalktı-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müthiş Bir Krallık : K'ita
FantasyK'ita krallığının başına gelen facialarla yüzleşen bir ekibin yanlış kararlar sonucunda kötü yola düsmesi ve yol ayrımlarına girmesi.