Selena kapıyı kapandıyla hızlıca açtı. Giuilla hırıltılanmaya devam ederken hücresine doğru itti Giuillayı ve Giuilla kendisini toparlayamayıp dizlerinin üstüne yere düşüp ellerini yere koydu. Isword parmaklıkları etkinleşti. Selena kanadındaki kanları sarstı, nefret kelepçesi kayboldu. Giuilla gözlerini sıkıca kapatıp ağlamamaya çalıştı sadece... kendisini güçten düşmüş. Rezil bir halde hissediyordu.
Selena:"ahh... seninle uğraşmak benim icin o kadar zevkli olucak ki~" kikirdeyerek duvara yaslandı. Kollarını kavuşturdu ve sinsi bakışlarıyla Giuillayı süzdü. Giuillar arkası dönük bir şekilde dizlerinin ve ellerinin üstüne düsmüs sakin kalmaya çalışır bir haldeydi. Bacaklarını toparladı ve kalçasini yere indirdi hafif doğrularak.
Selena:"hm... biraz daha acıdan inlediğini görmek istiyorum. Yüzüme dönsene!" Gülümseyerek yere oturdu.
Giuilla:"k..kes..."
Selena:"hmm?"
Giuilla:"lanet olası..."
Selena:"hah..."
Giuilla kolunu yüzüne koydu ve derin derin nefes aldı... yüzünü sildi biraz. Yüzünü silerken nefesini tutuyordu nedensizce... yerdeki elinin kasıldığını görmek mümkündü. Çok acı çekiyor gibiydi. Selena'nın doğru dürüst görebildiği tek yara sırtındaki bıçak yarasından akan kanlardı ancak bu bilr onu mest etmeye yeter gibiydi. Selena bacaklarını kendine çekerek sağ kolunu kucağına koydu ve sol dirseğini sağ elinin içine koyup sol elinin isaret parmağını kendi dudağında gezdirmeye başladı.
Giuilla:"c..canım... çok acıyor..." göz yaşlarından ve nedensizce gözündeki bir siyahlıktan etrafını net göremiyordu. Burnunu çekti ve tırnaklarını yere bastırdı. Yerde Rinan'ın gücresinde olsuğu gibi bir kan göleti oluşuyordu yavaş yavaş.
Giuilla:"bunları neden hak ettim... ben ne yaptım... benim günahım neydi yüce Nova..."
Gözünden akan göz yaşı kendini meydana çıksrttı iyice ve acı dolu iniltilerine bir de ağlama katıldı. Sağ elini yumruk yaptı ve kendisini sakin tutmaya çalıştı.
Selena:"mmm... bak bu çok hoşuma gitti."
Giuilla:"K...KES! KES O SESINI!"
Giuilla yüzüne düşen biraz kanlı sarı saçları arasından, sağ kolunun arasından öfkeyle Selena'ya baktı. Kaşlarının çatılışından ve gözündeki siyah perdeden dahi... nefreti okunabiliyor gibiydi. Eski sarı gözleri yerini siyahlığa bırakmış gibiydi. Ancak siyah... sanki daha fazla şeyi barındırıyordu içinde.
Selena:"kestirsene! Durma Giuilla. Ne oldu? Hipnoz özelliğini mi kaybettin?"
Giuilla derin derin nefes almaya başladı sağ kolunu Aniden açarak yere vurdu elini ve öfkeyle bağırmaya başladı. Sesi hem ağlamaklı, hemde nefret doluydu..
Giuilla:"KORKAK!"
Selena:"hm?"
Giuilla:"PARMAKLIKLARIN ARKASINDA SAKLANMAK KOLAY!"
Selena:"seni yakalarken bir şeyler yapsaydın."
Giuilla:"Xerno'nun götüne kuyruk olmaya benzemez ucube..." yutkundu ve öfkeyle bakmaya devam etti sadece. Selena'nın yüzündeki gülümseme aniden düştü. Dişlerini sıktı ve derin bir nefes aldı.
Selena:"eymen miydi hoşlandığın çocuk... ondan çok ümitlisin galiba? Senin gözlerine dahi bakmıyorken nasıl da mahvolmuştun." Giuilla'nın sesini taklit ederek "Eymen!" Diye dalga geçti ve gülmeye başladı.
Giuilla:"GRRH... KES O SESINI!"
Öfkeyle parmaklıklsra uzandı doğrularak... eli hem yandı hemde elektriklendi aniden ve dona kaldı, kendisini geriye atarak dengesini sağlamaya çalıştı ve acıyls iniltilenerek sağ dizini kırıp yere yarım diz çöktü... derin derin nefes alarak kendisini iyice yere saldı oturmak için. Selena'nın kahkahaları ise artmıştı.
Selena:"sefil insan." Yavaşça kalktı.
Selena:"jackciğim beni bekler~ daha kutlama yapacağız. Ah... olur da imkanın olursa sende gel olur mu? Fazla kaliteli ortam olursa götümüz kalkar. Biraz da köle lazım." Giuilla'nın kaşları titredi hafifçe. Sağ elini yumruk yapıp yere vurdu ve derin derin nefes alırken rlini çekti, eli aşırı acımaya başladı. Kemikleri sızlıyordu. Selena çoktan odadan çıkıp kapıyı kapatmıştı. Giuilla sol elini bileğine koyup bileğini ovaladı ve derin derin nefes alarak yere yattı. Kıvrılarak bacaklarını içne çekti. Yüzünde donuk bir ifade vardı, kanlar hâlâ akmaya devam ederken gözlerini kapattı. Az önce sinirinden unuttuğu acı, birden tekrar bastırdı ve kıvrındı acıyla. Sol gözü ve yüzü... sırtı. Kanlar içinde yerde yatıyordu.
Giuilla:"canım... çok yanıyor."
Acıyla iniltilenirken burnunu çekti.
Giuilla:"Nova... Dante... neden..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müthiş Bir Krallık : K'ita
FantasyK'ita krallığının başına gelen facialarla yüzleşen bir ekibin yanlış kararlar sonucunda kötü yola düsmesi ve yol ayrımlarına girmesi.