bölüm yirmi beş - Sesler ne fısıldıyor?

13 0 0
                                    

Cehennemde...
Alevlerin çevresinde, cehennemin sert ve engebeli yüzeyinde bir iblis vardı. Yerdeki kan izlerini incelerken, yavaş bir şekilde doğruldu ve kanatlarını sarstı.
??:"Nereye gidersen git... seni bulacağım."
Ses bir kız sesiydi. Belindeki kılıç kın'na kılıcını geçirdi ve kanatlarını sallayıp hızlı adımlarla ilerledi.

Eymen'in odasinda...

Guilla, Albedolar gittikden sonra gelmişti Eymenin yanına. Gözleri hipnoz şéklinde dönüyordu, elleri arkasında sırıtıyordu. Eymeni kendi kontrolüne Almıştı. Gül korkuyordu. Bir köşeye sığınmış derin derin nefes alıyordu ve onunda gözleri hipnoz şeklinde dönüyordu. Belli ki guilla ona iskence ediyordu.
Giuilla:"sevgilimmm~!" Eymen'in dibine girdi ve boynuna sarıldı. Eymen olduğu yerde duruyordu.
Giuilla:"sonunda tekrar kavustuk~"
Eymen'in ensesindeki saçlarıyla oynamaya başladı ve kikirdedi.
Giuilla:"madem tek kaldık sevgilim biraz konuşalım olur muu~?" Bir hipnoz etkisinde olan canavar ışınlandı. Bu bir enırkin idi ve kapıyı kapattı. Giuilla sırıtarak konuşmaya başladı
Giuilla:"bu krallık işlerinden, halkını koruma işlerinden vaz gecip bizimle casino'ya mi gelsen acaba? Birlikte yaşar ve vakit geçiririz eymen. Hem seni biraz daha tanımak istiyorum. Sandiğımdan daha tatlı biri olduğuna eminim cesur şey..."
Bu esnada aniden kapı tekmelenerek kırıldı ve Albedo havaya zıplayıp enırkin'in suratına sivri bir metal çubukla vurdu ve Enırkin yere yığıldı. Albedo hızla Giuillaya atıldı. Gözleri mor şekilde parlıyordu. Giuillanın beline tam sopayı salladı. Eymen sopayı tuttu.
Albedo:"GIUILLA!"
giuilla sırıtarak göz ucuyla Albedoya baktı. Ani hipnozlar, Albedonun geleceği görmesinin önüne geçiyordu... az önce olduğu gibi, Albedo Eymenin haraketini göremedi.
Albedo:"gül'e sakın dokunma!"
Guilla:"dokunmuyorum ki albedooo~"
Albedo:"KAST ETTIĞIM O MU SALAK!"
çubuğu çekmeye çalıştı. Eymen nefretini kullanarak elini nefretle kapladi ve tuttuğu yeri ezdi. Albedo sopayı çevirerek ince kalan parçalardan ayırdı sopayı ve hızla Eymen'in kafasına indirdi. Sonrasinda giuillayı tuttu ve aniden geriye çekerek duvara vurdu, Eymen tekme savurdu hızla, Albedo tekmeyi  koluyla iterek giuillaya atıldı ve tam boynunun ortasına tutup zorla çenesini havaya kaldırttı. Sopayi bastırıyordu. Ve gözlerinden temasi kesmiş duvara bakıyordu. Kulağına yaklaştı...
Albedo:"seni parçalarına ayırırım."
Giuilla:"mmm... keşke Eymende senin gibi olsa..."
Albedo:"GÜL'Ü SERBEST BIRAK!"
giuilla:"o cadıdan nefret ediyorum... bunu neden yapayim?"
Eymen yumruğunu sıktı ve Albedoya odaklandı. Sağ elinde nefret biriktiriyordu...
Albedo:"öyle mi."
Giuilla:"hmhmm.. sıkıysa bıraktır bayım!"
Giuilla bu esnada sırıttı ve Eymen yumruğunu hızla salladı.
Albedo ani bir hızla yana çekildi. Çok anormalite bir çekilişti, fazla hızlıydı... Eymen'in yumruğu giuilla'nın karnına çarptı ve Giuilla kan kustu. Karnı parçalanmıştı... aniden yere yığıldı ve Eymen ile Gül'ün hipnoz etkileri deforme oldu.
Eymen:"...N-Noluyor..."
Albedo:"sonra teşekkür edersin. Gül, iyi misin?"
Gül kafasını kaldırdı ve Albedoya baktı korkak gözlerle. Kafasını hayır anlamında salladı hızlıca.
Albeso derin bir nefes aldı ve gülümseyerek sopayı yere attı, çizgili takım elbisesini düzeltti. Gül'ün yanına oturdu
Albedo:"Eymen. Endişelenme çocukluk arkadaşımıza iyi bakacağım. Sen biraz hava almaya ne dersin? Bende Gül'ü sakinleştirip yanina yollayayim?"
Eymen:"...fena olmaz." Eline baktı ve derin bir iç çekti... sonrasinda ikiliye bakıp karnıni tutarak çıktı odadan
Eymen:"görüşürüz."
Gül titriyordu korkudan... Albedo yavaşça elini omzuna koydu ve omzundaki saçlarla oynadı
Albedo:"sakin ol gül. Kendini darlama, geçti gitti"
Gül:"o..olamıyorum... olamıyorum... uhh-"
Albedo:"şş. Gözlerime bak."
Gül yavaşça gözlerini Albedoya çevirdi, Albedonun gözleri tekrar mor sekilde parladı ve Gül'e gelecekten güzel,rahatlatıcı bir sahne izletmeye başladı. Tepe gibi bir yerdeydi ve bir tahta bank vardı. Yanında bir kaç süliyet daha... kim olduklarını bilmiyordu fakat oldukça rahatlatıcı bir ortamdı. Süliyetlerin hırıltılarını duyuyorken bir süliyet onu yanağından öptü...
Albedo heveslendi aniden ve kalbi hızli hızlı atmaya başladı. Kendi içinden "o kesinlikle benim..." diyordu... bir süre sonra herhangi bir riskden kaçınmak için geleceği görmeyi bıraktı ve gülün görüşü de duzeldi... daha kontrollü nefes alıyordu artık.
Gül:"..."
Albedo:"iyi misin?"
Gül:"d..daha iyi."
Albedo:"harika... gel Eymenin yanına gidelim"
Gül:"olur..."
Albedo yavaşça kalktı ayağa, gül'e el uzattı. Gül, albedo'nun elini tuttu. Yatakdan inip elini çekti ve dışarı doğru ilerledi Gül ile.

Müthiş Bir Krallık : K'itaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin