Dörtlü grup sonunda şatoya vardılar. Korumalar ekibe önlük ederek şatonun altındaki gizli bir yere götürdü. Sonrasında korumalar yavaşça kapıyı araladılar. Içeride William vardı... etraf yakın zamanda yapılmış bir sığnağa benziyordu... Will yavaşça ayağa kalktı. Ve elini gelenlere uzattı.
Will:"hoş geldiniz Kaos Sendikası! Lütfen buyrun, sizde oturun." Sözünü bitirdikden sonra elini sandalyelere gösterdi. Williamın yanında Voris vardı. Eymen yüzündeki maske ile William'a bakarken yavaşça sandalyelere döndü. Azar yemeyi bekleyen molis şaşkın kalmıştı... sandalyelerde oturan birileri vardı. Bunlar Xerno ve tayfasıydı. Xerno bir elinde K'ita para birimi olan Ki'oin tutuyordu ve parmaklarında çeviriyordu. Paranın bir yüzünde Will, Diğerinde ise Rinan vardı. Üstünde değişik yazılar yazıyordu.
Eymen:"Xer?"
Boran:"..." yavaşça sandalyeye doğru gitmeye başladı. Ve Xerno'nun tayfasının karşısındaki sandalyelere oturdu Eymen derin bir nefes alarak ilerledi ve Boranın yanına oturdu. Black ve Molis de yavaş adımlarla onlarin yanlarina gitti ve oturdu.
Will:"Harika!"
Boran sırayla Rosette,Lucian,Xeris,Infinite,Xerno,Jack,Shadow'a göz gezdirdi. Sonrasında Eymene baktı. Molis ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Eymen alttan Boranın bacağına iki defa yavaşça dokundu. (Hafifçe vurdu da denilebilir.) Bir şey yok demeye çalışmıştı. Bunu anlayan boran yavaşça geri önüne döndü.
Eymen:"gül nerde?"
Will:"içeride merak etme. O biraz dinlenmeye ihtiyaç duyuyor."
Eymen:"anladim."
Bir süre sonra içeriye bir ekip daha girdi...Remodias sağ elinde baltasıyla içeriye girdi. Hipnoz simgeli, maskesinin tamamını kaplayan bir maskesi vardı. (Çizgisi sarı, ana rengi kapalı gri olan bir maske.) Hemen sağsında Albedo, elleri cebinde geldi. Onların tam arasında da Giuilla vardı. Saygın bir duruş ve tavırla geldi.
Will:"hoş geldiniz... o baltayı bir köşeye fırlat çocuk."
Remodias dik dik William'a baktı. Sonrasında baltasını derin bir nefes alarak karşıdaki masaya bıraktı. Içinden tam Williamın yanına fırlatmak geçmisti. Fakat bu planlarını mahfederdi. Yavaşça tayfaların olduğu masanın sağ tarafındaki sandalyelere oturdu, giuilla ve Albedoda oturdu. Xerno dik dik Albedoya baktı... Eymen ise giuillaya çaktırmadan bakmaya başladı. Maskesinden ona baktığı gözükmüyordu... son olanlardan sonra hala nefret ediyordu ondan. Boran ağabeyine baktı ve sonrasinda ufakça giuillaya baktı... Albedo umursamaz bir tavırla Xernoya göz gezdirdi. Sonrasında Masanın diğer tarafına Will ve Voris geçti. Voris saygın bir şekilde durup yüzündeki maske ile etrafa bakarken, Will Ellerini masaya koydu. Ayaktaydi.
Will:"son olan olayları biliyorsunuz. Aramızda Hainler var. Hainlere karşı korunabileceğimiz bir örgüt gerekecek. Dağnık olmamamız. Hep birlikte olmamız şart."
Eymen:"..."
Albedo:"demek bu yüzden burdayız."
Will:"lütfen sadece ekip liderleriniz konuşsun. Kalabalık istemiyorum."
Bunu söylerken Albedoya bakıyordu. Bakışları kibirliydi. Remodias konuşmasin diye elini bacağına koydu ve Albedo konuşmaya devam etti.
Albedo:"bu ekibin lideri benim."
Will, kibirli bakısları ile Albedoya bakmaya devam etti.. Albedo hafif sırıttı.
Will:"her neyse."
Içeriye yirmili yaşlarinda birisi girdi.
Gümüş renkli saçları vardı. Ve bembeyaz hayaleti anımsatan gözleri. Göz bebekleri açık griydi. Üstünde hırkayı anımsatan bir pelerin, sağ omzunda omuzluk, sol omzunda daha minik bir omuzluk olan birisi vardı. Üstündeyse siyah bir zırh. Bir şovalyeyi anımsatıyordu. Veyahutta bir krallığın önemli bir askeri. Komutan gibi... saçları dalgalı kıvırcıkdı. Williamın yanına geldi ve ellerini arkada birleştirdi. Bir tarafında Voris, diğerinde o adam vardı. William doğruldu
Will:"bu Lucas. Kendisi başka bir gezegenden geldi."
Lucas yavaşça saygıyla kafa haraketini kullanarak selam verdi. Rosette ve Xerno iyice süzdü Lucası.. lucian dik dik bakıyordu. Giuilla ve Boranda iyice südü adamı...
Will:"nerde kalmıştık..."
Xerno:"ekip diyordun."
Will:"doğru. Rinanı durdurmak icin birlikte olmamız şart. Bunun için..."
Will konuşmaya devam ederken... bunu elbette sürdürebilirdim. Gerek yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müthiş Bir Krallık : K'ita
FantasyK'ita krallığının başına gelen facialarla yüzleşen bir ekibin yanlış kararlar sonucunda kötü yola düsmesi ve yol ayrımlarına girmesi.