#28

181 18 8
                                    




Hoseok, Yoongi'nin mesajına verdiği karşılığı çok net anlamıştı ama yine de konuşmanın sonunu getiremediği için üzgündü. Aslında içindekiler bambaşkaydı ama öyle kelimeler kullanmıştı ki düşünmeden, Yoongi haklı olarak alınmıştı.

Her seferinde kırıyordu onu zaten. İstemese de hep onun yumuşak tavrına karşılık, tıpkı onun da söylediği gibi, tam bir odundu.

"Jimin, sence tekrar konuşur muyuz?"

Telefonda bütün olayları dinleyen ve sonunda bu soruyu duyan Jimin karşılık olarak derin bir iç çekti.

"Dürüst mü olayım yoksa üzülme diye yalan mı söyleyeyim?"

"Offf... Dürüst ol tabii ki." İçinden böyle demediği gerçekti.

"Üzgünüm ama sen bu kafayla gidersen gerçekten bu gidişle ikisini de kaçırırsın elinden."

Hoseok yüzünü asıp oturdu. "Hadi ordan..." diyebildi sadece. Çünkü Jimin'in haklı olduğunu gayet iyi biliyordu.

-

taehkim:
seni özledim

jjgguk:
başına bir şey mi düştü senin

taehkim:
nolur ciddi ol
biraz bile şaka kaldıracak halim yok

jjgguk:
ne oldu?

taehkim:
anlatmasam?

jjgguk:
ne diyebilirim
ben de seni özledim

taehkim:
YAAA. GERÇEKTWN Mİ

jjgguk:
neden bu kadar heyecanlandın?

taehkim:
ilk defa bu kadar rahat konuştun benimle
hiç özledim dememiştin
belki de özlememiştin gerçi bilemiyorum
genelde saçma sapan şakalar yapıp bir anda mesaj atmayı kesiyorsun

Jungkook durup düşünmeye başladı. Taehyung ile tanıştıktan sonraki süreci düşünüyordu. Gerçekten böyle mi yapıyordu? Peki öyleyse neden şimdi birden tavrı yumuşamış, değişmişti?

jjgguk:
öyle bir şey yapmıyorum
sana öyle gelmiş
hassas birisin biraz

taehkim:
inan bana
hassas biri olsaydım
ilk birkaç günün sonunda
bırakmıştım seni

jjgguk:
tutuyor musun beni şuan

taehkim:
tutuyor musun mu sjskwk
ilk defa benim şaka yapasım geldi

jjgguk:
seviyor musun beni

taehkim:
yuh öyle şak diye böyle bir şey sorulur mu

Hoseok'un Jungkook'a söylediklerinden sonra Jungkook bunu mantıken reddetse de çok kırılmıştı. Birini sevebileceğine, hayatında özel bir insan olabileceğine ve ciddi bir ilişkiye sahip olabileceğine inanılmaması onu kırmıştı.

"Herkes tarafından beğenilmek ama zor beğenmek suç mu yani?" dedi içinden. Biraz da güldü bu söylediğine.

jjgguk:
öf aşık mısın yolumda ölür müsün falan demedik heralde
ne bu şoklar
seviyor musun
iyi miyim yani
memnun musun benden

taehkim:
soru gittikçe daha değişik bir şeye evriliyor
cevap vermeye korkuyorum şuan

jjgguk:
tamam
sormadım say

taehkim:
jungkook

jjgguk:
?

taehkim:
çok memnunum
iyi bir şey mi

jjgguk:
bilmem iyi hissettiriyor mu

taehkim:
birçok şeyden çok daha iyi hissettiriyor

jjgguk:
teşekkürler

Taehyung, Yoongi'nin kapısının önündeyken yazıyordu bu mesajları. Ona iyi hissettiriyorsun demek ne kadar bencilce olsa da böyleydi. Jungkook'a istemeden de olsa yalan söylüyordu, özellikle Yoongi ile ilgili konularda onu kandırmak zorunda kalıyordu ama bunu severek, isteyerek yapmıyordu.

Daha az önce ne olduğunu sorduğunda geçiştirmek zorunda kalmıştı. Halbuki deli gibi anlatmak istiyordu. Her şeyi konuşmak istiyordu onunla. Her şeyi paylaşmak istiyordu.

Yoongi'nin Hoseok'a yaptığı gibi değil, Namjoon ve Seokjin gibi de değil Taehyung ve Jungkook olmak istiyordu. Jungkook'tan emin değildi ama kendinden emindi. Hislerinden emindi. Ne gizlenmek, ne utanmak ne de denemek istiyordu.

Bunlara gerek yoktu çünkü. İçinde zaten gayet iyi biliyordu. Kim Taehyung, Jeon Jungkook'la olmayı deli gibi istiyordu.

"Hyung..." dedi kapının önünde sessizce. "Bu durum sadece senin değil, benim de canımı yakıyor."

Yoongi kapıyı yavaşça açtı. İkisi bir süre birbirine bakakaldı. Ne Yoongi'nin verecek bir cevabı vardı ne de Taehyung'un bunun üzerine söyleyecek bir şeyi.

Sonra durdu "Neyse..." dedi kendini zorlayarak. "Zaten Jungkook ona yalan söylediğimi eninde sonunda öğrenecek, haliyle güveni kırılacak ve bunların hiçbirinin önemi kalmayacak."

"Taehyung-" Sözü küçüğü tarafından kesildi büyük olanın.

"Umarım mutlu olursun hyung. Umarım bu yalanlar sonunda seni mutlu edebilir. Çünkü geri kalanımızı çok üzdü."

Taehyung bir cevap beklemiyordu. Duymak da istemiyordu zaten. Mantıklı bir yanı yoktu olanların.

Az sonra sessizce kalkıp çıktı kapıdan. Yoongi'yi orada düşünceleri ile başbaşa bırakmıştı.

-

*Hatırlatma*
Taehyung, Yoongi Hoseok'un mesajının üzerine kalkıp hiçbir şey demeden odasına gittikten sonra atıyor ilk mesajı Jungkook'a.

Nasıldı? Diğer çiftlerimizi tanuyoruz :)
Uzun zamandır uğrayamadığım için özür dilerim.
Bu hikayeyi yazmayı da tekrar tekrar okumayı da çok seviyorum. Yani devam edeceğim yazmaya merak etmeyin. Sadece bazen aralar uzuyor. Bunun için içtenlikle özür dilerim sizlerden.

Sevgiyle kalın 🐱

Coffee&Book : SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin