Arkadaşlar lütfen bolca yorum atalım yorum için koyduğum sınır kendi yorumlarımıda dahil edince zor geçiyor :(
Bu arada 1 bin olmuşuz bunu görünce kuzenlerim biliyo ki grupta sevinçten havalara uçtum jsbsjdbdjd hepinize teşekkür ederim canlarım..♡
Medya: DKTT - Madem
Oy atmayı unutmayın ;)
Allah'ım neydi günahım ? Benim ayaklarımla daha işim bitmemişti. Ben onlarda yürüyüp koşup sonra mal gibi düşücektim. Hayır neden yani ? Nergis Hanım ile alış-verişe gitmeyi kabul eden aklımı amk.
Size yemin ediyorum 4 saattir o mağaza senin, şu mağaza benim dolaşıyoruz. Ama kadın yorulmak bilmiyor aga. En az 58 elbise deneti bana. 14 ayakkabı, 12 kolye işin kötüsü hiç birini beğenmiyor. Yok fazla abartı yok fazla sade yok kumaşı kötü.
En sonunda dayanamam ile isyan etmem bir olmuştu. Bu yüzden bir pizzacıdaydık. Aslında canım pide çekmişte ama işte. Önüme hangi yer gelirse girdim. Açlıktan midem yapıştı aq. Mide asitim eriticek bir şey kalmadığı için midemi eritiyormuş gibi hissediyordum.
Kolamı da bitirip Nergis Hanım'a döndüm. Göz göze gelince gülümsedi. Bende ona karşılık olarak gülümsedim. Sonra aklıma gelen konu ile duraksadım. "Nergis Hanım acaba benimle karışan kızın ismi neydi ?" Dedim çekinerek. Kızın ismini bile bilmiyorum o derece.
"İsmi Nazlı'ydı. Neden merak ettin ki kızım ?" Dedi. Gülümsemesi hafif solmuş gibiydi. Kaşlarımı çattım. "O kızla neden iletişimi kestiniz. Hiç üzülmediniz mi ?" Dedim sorgular biçimde.
Nergis Hanım derin bir nefes aldı. Parıltılı gözlerine çok yakışan gülümsemesini soldurdu. Ve konuşmaya başladı, "Sanırım sana anlatmalıyım." Diyerek ikinci kez derin bir nefes aldı. Yeter lan yeter oksijen bitti ağaçlar ne zorlukla üretiyor onu !
"Şöyle ki bebeğim, biz Nazlı ile hiç anlaşamazdık. Daha doğrusu ben, baban, ikizin ve kardeşin. Ama abilerine karışmazdı Nazlı. İyi geçinirdi onlarla. Abilerin bu yüzden seni yadırgıyor. Aslında asıl nokta o değildi. Nazlı 1 yıl önce bu karıştırma olayını anlamış ama saklamıştı." Dedi sonlara doğru hafif kısık sesle. "Nasıl yani ?" dedim merakla.
Flashback
1 yıl önce
Tüm aile toplanmıştı yine. Hep birlikte otumuş konuşuyorlardı. Genç kızda aralarındaydı. Birazdan olacaklardan habersiz umursamazca oturuyordu. Susadığını hissedince ikizine baktı. Tam ona su getirmesini emredecekti ki abilerini hatırladı. Simdi olmaz dedi kendi kendine. Sevmezdi ikizini. Kardeşi doğduktan sonra vaktinin çoğunu onunla ilgilenerek harcardı Ege. Buda Nazlı'yı deli ederdi.
Annesi ve babasınada sinir olurdu. Neden ondan sonra başka bir çocuğa ihtiyaç duymuşlardı sanki ?
Yüzünü sabit tutarak kalktı yerinden kız. Bir anda bakışlar ona döndü. Hafifçe sahte bir gülüş bahşetti abilerine. "Su içmeye gidiyorum." Dedi her zamanki zarif sesiyle. Herkes onu onaylayınca mutfağa gitti kız. Suyunu içtikten sonra telefonunu almak için yukarı çıkmaya başladı.
Krem rengi kapıdan içeri girdi ve yatağının üstündeki telefonu aldı. Adımlarını tekrar kapıya yöneltti. Arkasından kapattı kapıyı tekrar. O sırada koridorda bir ses yankılandı. Çapraz odadan geliyordu ses. Babasının çalışma odasından. Başta pek takmayıp asansöre binecekti ki melodi 2. Kez çalmaya başladı. Ofladı kız. Telefonu aşağı indirmeye karar vererek babasının çalışma odasına doğru ilerledi.
Kapıyı açtığında etrafa göz gezdirip telefonu buldu hızlıca. Şu kafa tırmalayan melodiyi susturmak istiyordu. Telefonu bulunca eline aldı. Aramayı kapatmak için ekrana baktığında yabancı numara olduğunu gördü. Gözleri kısıldı kızın. Sonra yavaş adımlarla kapıyı kapatıp odayı gözleriyle inceledi ve aramayı açtı.
Gelen ses bir erkeğe aitti.
O gece babasının ondan gizli DNA testi yaptırdığını anladı kız. Sinirlendi bunu duyunca. Ama vazgeçmek gibi bir niyeti yoktu.
Önce DNA sonuçlarını değiştirdi genç kız. Kıvrak zekalı ve sinsiydi. Ama aptaldı işte. Yalanı ve oyunu seçmişti.
Gitmeyeceğim. Dedi kendi kendine. Henüz değil. Dedi tekrar.
Günümüz
Nergis Hanım'ın anlattıkları beni şok etmişti. 1 yılımı o kız mı yemişi yani ?
"Peki nasıl anlaşıldı ?" Dedim öfkemi bastırarak. "Yalancının mumu yatsıya kadar yanarmış. Gerçek belgeler bulundu ve Nazlı itiraf etti." sanki söylemek konusunda kararsız kalmış gibi baktı bir süre. Sonra konuştu, "bak kızım, abilerin bu olayları bilmiyor. Bu yüzden sana öyle davranıyolar. Diğer konuya gelecek olursakta, biliyorsun o seçimini yaptı. Gitmeyi tercih etti. Ne
yapabiliriz ki ?" dedi.Başımı sallamakla yetindim. Neden bu kadar önemli bir şeyi saklıyorlardı ki ?
Ya başlıycam aile dramınıza sizin aq.Sonunda eve gittiğimizde yorgunlukla kendimi kanepeye attım. Kafamı kanepeye geri doğru yaslayıp düşüncelere daldım. Bunlar da genellikle Nazlı'ya olan nefretimden türüyen düşüncelerdi. Aptal kız ! Ne olurdu saklamasaydı.
Bir anda hissetiğim şey ile ürperip başımı kaldırdım. Alkın abiyi görmüştüm karşımda. Yanında da Pars vardı. Kaşlarımı kaldırıp onlara baktım. "Bir sorun mu vardı ?" dedim sahte bir merakla. "Hayır, yok. Diyoruz ki rahatına bak. Zaten uzun kalmayacaksın." Dedi Pars. Fazla ileri gidiyordu düdük beyinli şey.
"Ah pek 'sevgili abim' bu kadar istiyorsan sevgili kardeşinin yanina gitmeye ne dersin ? Birbirimizden kurtulmuş oluruz." Dedim alayla. Yapamayacağını biliyordum. Babamı 17 yıl boyunca birazcık tanıdıysam bu olmazdı. Bakışlarındaki nefreti görebiliyordum. "Bana bak küçük sürtük ağzını topla artık !" Diye bağırdı.
Bana söylediği kelime ile yerimden kalktım. "Bana bak abi müsveddesi ! Ben senin o aptal suratını görüp aşağılanma duymak için gelmedim ! Sanki buraya bilerek gelmişim gibi ? Kendini ne zannediyorsun sen ? Kendine gel yoksa geriye kalan kardeşinide kaybedersin ! Ah unutmuşum o pek 'sevgili' kardeşini zaten kaybettin !" dedim. Bağırarak. Sonlara doğru sesimi kısmış hafifçe gülmüştüm.
Yumruğunu sıkmıştı. Normalde bu tarz muameleyi hiç bir insana yapmazdım ama sınırlarını zorlamıştı. "Kendini padişah zannetiğin o tahttan inip krallığından çık ve etrafına bir bak !" Dedim son kez. Ve yemeği haber vermek için gelen ancak bizi izlemeye dalan hizmetli kadının yanından geçip yemek masasına gittim.
Olaysız bir gün istiyorum ya !
_
Eveeet kestiiiik
Yazarken doğaçlama takılıyorum ve hikayede açık vermiyim diye baya uğraştım jsjsjssjjsjsj
Bu adada 1,42 bin okunma olduk ve bu beni acayip mutlu etti hepinize teşekkür ediyorum ❤
Bölüm nasıldı sizce ?
Diğer bölüm abinin arkadaşlarina da yer vermeyi düşünüyorum hani su bri kaç bölüm once gelenler siz ne düşünüyorsunuz?
Bas karakter hakkinda düşünceleriniz neler?
Ve Nazlı'ya sövmek isteyenler sövebilir.
Pars konusunda yorum yok -_-
Sizce neden abilere bu konudan bahsetmediler ?
Her neyse bebeklerim ben kaçıyorum HEPİNİZ
SEVİLİYORSUNUZ
❤⭐🌟
Sınır: 26 oy 40 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mira
Teen FictionMira doğumundan itibaren çok fazla şey yaşamıştı. Yaşına göre ise çok şey görmüştü. Her gün gözyaşı döküp çığlıklarını duyuramamak herkesin katlanabileceği bir şey değildi. Ancak bir gün bir ailenin fark ettiği bir şey ile 2 bebeğin karıştırıldığı...