Mira - 7

6.8K 317 33
                                    

Arkadaşlar biliyorum çok fazla beklettim ancak okullar başladı ve bu sene önemli bir sınavım var bu yüzden ayıracak fazla vaktim olmuyor. yinede elimden geldiğince bölüm atıcamm 😊😊❤ 

Medya: adamlar- koca yaşlı şişko dünya

Sabah uyandığımda yanımda Devrim Bey vardı. gözlerim yarım açık Devrim Beye bakarken oda bir süre bana baktı. Sonra ortaya bir kahkaha attı. Ben Devrim Bey'e bakarken Devrim Bey zar zor kahkahasını durdurup konuştu, "Şirkete gitmeden seni göreyim dedim ama uykulu halinle daha bir tatlı olduğunu keşfettim." dedi tebessümle. Utanarak başımı yere indirdiğimde bir kere daha güldü. "Kızım, bir de şey vardı hani şu okul mevzusu. " Devrim Bey konuya giriş yapınca henüz kullanmayı akıl etmediğim beynim sonunda çalıştı ve artık burada olan bir okula gitmem gerektiğini hatırladı. Merakla söyleyeceklerini dinlemeye başladım.

"Seni buradaki Özel Deniz Kolejine kayıt ettirmeyi düşünüyorum. Hem ikizin ve kardeşinde orda okuyor. Ne dersin ?"  Dedi tereddütle. Bu hallerini anlamıyordum. Sanki başka seçeneğim mi varda reddediyorum yani..

Şey mi dostum, yine YANGINLAR YİNE BEEEEN

"Benim için pekte fark etmez. Siz orası diyorsanız orası olsun." dedim omuz silkerek. Devrim Bey bana gülümsedi ve kafa salladı. Daha sonra yanağımdan öpüp odadan çıktı. Ben ise ister istemez gülümserken buldum kendimi. İşte o an bu kadar normal bir şeyin bile bana yarattığı duygulardan nefret ettim. Hayatım boyunca böyle bir sıcaklığı bana tek hissettiren kişiyi kaybetmekten, onu benden alandan, beni bir kez bile öpmeyen babamdan nefret ettim.

Ve biliyor musunuz ? O kadar çok üzerimde baskı kurdu ancak beni 1 dakikada sildi. 17 yıl... dile kolay ki.

Gözlerimden akan yaşı fark etttim. Hırsla sildim gözyaşımı. O adam için tek bir gösyaşıma değmezdi. Yataktan kalkıp banyoya gittim. İşlerimi halledip ne giyineceğime baktım bir süre. Yazın ortasındaydık. Hava sıcaktı. Bu yüzden üstüme kemerli bir kot şort  ile siyah bir tişört giydim. 

Kolyemide boynuma taktım ve aşağı inmem üzere idadan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kolyemide boynuma taktım ve aşağı inmem üzere idadan çıktım. Tam merdivenlerden inecekken telefonum çaldı. Arayan kişiye baktığımda hızlanan kalp atışlarıma düzensiz nefeslerim eşlik etmeye başladı.

Sakin bir biçimde telefonu açıp kulağıma koydum. "Alo ?" dedim ince sesimle.

Soft  girl olma time ✌🏻

"ciao mira?"
"Alo, mira ?"

Onun sesini duyunca aklıma gelen anıları bir kenara ittirdim.

"c'è un problema ?"
"Bir sorun mu var ?"

İtalyanca konuşuyorduk çünkü o Türkçe  bilmiyordu. Ona soru sorarken bir taraftan yeniden merdivenden  inmeye başladım.

MiraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin