Mira - 8

6.1K 310 37
                                    

Medya: Rei- ah canım sevgilim

Lütfen geç bölümler için kusura bakmayın daha ilk haftadan çok yoğun bir programdayız bolüm yazmakta zorlanıyorum, bu yüzden özür dilerim

Keyifli okumalar :)

_

Ben bunu döverim. Vallaha döverim.

Uzun zamandır beklediğim bir korku-gerilim filmine girmeyi teklif etmiştim ve kabul etmişlerdi. Ancak yaklaşık 20 dakikadır yanımızdaki bir çocuk bana bakıyordu. Yani direkt olarak bana.

Çocuk seni şuan, burada, hemen öldürmemi istemiyorsan dön önüne !

Ya amk açık resim sergisi veriyorum sanki !

En nefret ettiğim şey insanların bana dik dik bakmasıydı ve şuan sinirlerim çok gerilmişti. Arada Ege bana bir sorun olup olmadığını sorsada ses etmeyip hayır diyordum.

Sonunda gergin geçen film bittiğinde dışarı çıktık. Eymen elini omzuma koyup, "off nasıl filmdi ama ! Hele o kızın, babasının ruhunun aslında psikolok zannetmesi çok hoşuma gitti. " dedi heyecanla. 'Lavanta' diye hir filme gitmiştik. Ve anlaşılan Eymen filmi çok sevmişti. Ona gülüp Ege'ye döndüm. "Ben bir lavaboya gideyim." Dedim.

Aq acayip kibarim ha.

Köpek madem böyle şeylerin vardı niye göstermiyosun köpek

"Tamam ikiz" dedi oda. Hızlı adımlarımla tuvalete gidip işimi hallettim. Henüz tuvaletten çıkıp bir kaç adım atmıştım ki o sinemadaki adamı gördüm. Oda beni görünce yanıma geldi. Gözlerimi kırpıştırıp yüzümü çevirdim ve ona bakmadan yürümeye başladım. Arkamdan ıslık çaldığında durup ona baktım.

Sikrm bunu ben ama!

"Nereye tatlım, daha parti vericektik ?"
Dedi gevşekçe. Gelde tilt olma aga. Histerik bir gülüş çıktı ağzımdan. "Üzgünüm gelmeyi isterdim ama bilirsin; seviye farkı, düşük seviyeli insanlarla parti vermiyorum." Parmağımı şıklatıp alayla güldüm. Yüzünün yavaşça öfkeye bürünmesini izledim. Asabi bir gülümseme vardı yüzümde. Tam bana doğru bir kaç adım atmıştı ki nerden geldiğini bilmediğim Mert abi önüme geçti. Ben şaşkınca ona bakarken onun dikkati adamdaydı. "Bana bak siktir olup gitmezsen sikerim seni !" Diyerek ani yükselmesiyle irkildim.

Sakin bro sana demedi

Ben öylece dumura uğramış şekilde kalakalırken Mert abi adamın cevap vermesine izin vermeden yumruğunu sıkıp elmacık kemiğine doğru salladı.
Şuan buna bir müdahalede bulunmam gerekiyor mu ?

Aga hiç girmek istemiyorum...

Ayn knk film izler gibi izle şuan bunu.

Ofladım. Bence biraz daha dövebilirdi. Arkadan gelen bazı insanların şaşkınlık ve korku dolu nidalarını duyunca derin bir nefes alıp Mert abiyi o adamdan ayırmaya çalıştım.

Bakın çalıştım diyorum.

Çünkü yerinden kıpırdamadı mübarek.

Yemedin içmedin kas mı yaptın naptın aq ?

Sonunda ayıramayınca derince nefes alıp Mert abiye doğru bağırdım. "Mert abi !" Bu onu afallatmış olsa gerek ki bir süre durdu. O sırada bende onu kolundan çektim.

Abi dedim diyede kızmayın, Mert abi bana nötr davranıyor ve ona karşı bi garezim yok.

Eş zamanlı olarak Pars, Alkın, Akın, Ege, Uzay, Eymen ve Çınar yanımızda bitmişti. Rıza baba mısınız siz ? Ne böyle olay bitti mi gelmeler falan ?!

Düşüncelerimi bir kenara bırakıp Mert abiye baktım. Sadece dudağı patlamıştı. Onu oturduğu yerden el yordamıyla kaldırıp yerde yatmakta olan adama baktım. Burnunu tutuyordu. Parmaklarının arasından akan kırmızı sıvıyı görmek yüzümü buruşturmama neden oldu. Bir süre suratına baktıktan sonra çevrede toplanan insanlara bakarak bağırdım. "İşiniz yok mu ? Dağılın hadi !" bağırdığımı duyan insanlar dağılmaya başlarken bir kaçının gözünü hâlâ üstümde hissediyordum.

Diğerleride yanımıza geldiğinde Akın bana doğru çıkışarak "Ne oldu burada ?" Dedi. Omzumu silktim. " Bir şey olduğu yok! " dedi Mert abi. İyi biriydi ancak onunda kardeşini istediğinin farkındaydım bu yüzden fazla uzatmak yada kurcalamak istemedim. Birine karşı daha cephe almak istemiyordum.

Telefonum çaldığında ekrana baktım.
Yabancı bir numara arıyordu. Bir anda gerildim ve diğerlerine baktım. "Buna bakmam gerek " diyerek bir kaç adım uzağa gittim. Abi takımının aralarında tartışıp bana sinirli baktığını görebiliyordum ancak umursamadım.

Telefonu açıp kulağıma götürdüm.

"Alo ?" Sesim çatlamıştı.

"Alo" dedi biri puslu bir sesle. Hızlanan kalp atışlarımı takmadan soru sormaya devam ettim.

"Acaba, kimsiniz ?" Gür bir kahlaha sesi geldi.

Bu gülüşü tanıyorum. Dedim kendi kendime. Oydu.

"Beni unuttun mu ? Gerçi yakındır beni unutamayacağın günler." Dedi güleç biçimde. Sinirle soludum.

"Oyun mu oynuyoruz sanıyorsun sen ? Ne bu konuşmalar ! Uzatma işte, derdin neyse söyle !"

Yine bir kahkaha sesi geldi. Tam yeniden konuşuyordum ki telefon kapandı. Bir kaç küfür mırıldanıp diğerlerinin yanına döndüm.

Eymen kolunu omzuma attı. "Burger mi yoksa çiğ köfte mi ?" dedi başta dudağını büzüp sonradan neşeli çıkan sesiyle. Gülüp aynı Eymen gibi çıkan sesimle "TABİİ Kİ ÇİĞ KÖFTE !" dedim. Elini yukarı kaldırıp gülümsedi. Bende gülüp beşlik çaktım.

〰️〰️〰️

1 saat önce eve gelmiştik. Bende odamda otumuş test çözüyordum. Sonunda sıkılıp önümdeki biyolohji kitabını bıraktım ve kitaplıktan Ben kirke'yi aldım. Kalan sayfalarımı bitirmek üzere okumaya başlamıştım ki kapım çalındı. "Gel " kapı hafifçe aralandı. Nergis Hanım gelmişti. "Nasılsın kızım ?" Dedi gülümseyerek. Bende ona gülümseyip "iyiyim. " dedim.

Iyice yanıma gelip gözlerime baktı. "Bir sorun mu var ?" Dedim sakince. Tebessüm edip konuşmaya başladı. "Kızım ben diyorum ki gel birlikte pasta yapalım. "

Bak gördünüz değil mi? Gözümden adete kalp fışkırdı agaa

"Olurr." Dedim heyecanla. Oda güldü ve elimden tutarak beni aşağı indirdi. Aşağı indirdi dediğimede bakmayın ha 2 kat falan indik aq.

Mutfağa geldiğimizde önce malzemeleri çıkarttık. Daha sonra da pastayı yapmaya başladık. İlk önce harcı hazırlıyorduk. Sıra una geldiğinde bir süre una baktım. Hani şu hep kitaplarda okuduğunuz ve asla yapmayıp hep özendiğiniz şey var ya ? Hah tam olarak onu yapacağım şimdi.

Undan bir avuç alıp Nergis Hanım'a attım. Yüzünü çevirip unun saçlarına akmasinı sağladı. Minik bir kahkaha koptu dudaklarımızdan. Daha sonra oda aynı şeyi yaptı. Yaklaşık yarım saat sonunda kahkahalarla gülüyorduk. Ancak etraf bembeyaz olmuştu.

Biz biribirimize bakıp gülerken kapıdan bir ses geldi.

_

Eveeet kestik

Bölüm çook geç geldi bu yüzden cidden çooook özür dilerim.

Bölım hakkınsa sorularınız?

Bölüm ile ilgili düşünceleriniz ?

Eklememi istediğiniz sahneler ?

Bu arada bir okuyucumdan aldığım bir fikir ile İtalya'dan birini ekledim kitaba :)

Umarım bölümü beğenmişsinizdir arkadaşlar

Seviliyorsunuzzz

❤⭐🌟

Sınır: 65 oy

MiraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin