excuse me sir!!!! can u pls rail me all day? thank u sm ☺️👍🏼❤️
•••
"...Bir baktım benim rujum dağılmış, onun da dudaklarında ruj izi va—"
"Pardon?!"
JJ, Teresa'nın dediği ile birlikte yattığı koltukta hızla doğruldu ve kızların irkilmesine sebep oldu.
"Sen uyumuyor muydun be!" Teresa elini göğsüne koyup derin bir nefes aldı. "Rafe'in ablamı öpme hikâyesini rüya sanıyordum, gerçekmiş!"
"JJ! Kes sesini." dedi Teresa Kiara'nın kucağına doğru uzanırken. Sarah ise hâlâ şaşkındı, kesinlikle böyle bir şey duymayı beklemiyordu.
"Boş ver şunu, anlat sen."
Kiara'nın dediğine hak verip "Ve tek dediği şey "Unut gitsin" oldu. Ağabeyin tam bir şerefsiz, Sarah." diye devam etti.
"İnanamıyorum, öpüşmüşsünüz resmen. Süper haber bu." Sarah arsızca sırıtırken JJ tekrar lafa katıldı.
"Nesi süper bunun? Ablamı bir Züppe'ye kaptırıyorum."
"Of... susun artık..." diye hayıflanarak uykusundan uyanan John B, daha olayı kavrayamamıştı.
"Uyan lan, Rafe Teresa'yı öpmüş." dedi JJ arkadaşını tekmeleyerek. "Ne?"
John B anında gözlerini açtı ve Teresa'ya baktı. "Cameron olan mı? İnanmam."
"Aman be, ne abarttınız." dedi Teresa ve saatlerdir sessizde olan telefonunu uzun süre sonra ilk kez eline aldı.
Rafe'in mesajları, cevapsız aramaları dışında ilgisini çeken tek şey babasından gelen bildirimdi.
Hemen eve gelin.
"JJ..." diyerek yutkundu ilk önce, sonra da telefonu ona uzattı. "N'oldu?"
JJ, ablasının surat ifadesini görünce hemen toparlanmıştı. Mesajı görünce endişe ve stres duygusu tüm vücudunu sardı, bir küfür savurarak ayağa fırladı.
"Biz yarım saate geliriz." JJ Teresa'nın elini kavrayıp onu koltuktan kaldırdığında arkadaşları garip bakışlarla ikisini inceliyordu.
"Nereye!" Kiara arkalarından bağırdı, babalarının çağırdığını öğrenince de şaşırmıştı.
"Nereye be? Kahvaltı hazırlamıştım!" diye homurdandı Pope. Fakat iki kardeş çoktan koşuşturmaya başlamış, gözden kaybolmuşlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rolling in the deep | cameron
Fanfictionyou're gonna wish you never had met me [yarı texting.] ≠ drew starkey / rafe cameron fanfiction. #1 rafecameron | 06.09.21 #1 obx | 28.08.21 #1 jjmaybank | 27.08.21 #1 outerbanks | 29.08.21 #1 johnb | 01.09.21 #1 rudypankow | 06.09.21 #1 sarahcamero...