husband reveal 😁💪🏼
•••
JJ'in yüzünü temizleyip güzel bir pansuman yaptıktan sonra sahile inen iki kardeş, dalgaların onlara doğru gelip gidişini uzun süre izledi.
Çok geç olduğuna eminlerdi ama saatten haberleri yoktu, ikisi de telefonlarına bakmamıştı.
Teresa tüm bu olanları düşündü, uzun süre düşündü. Neden iyi bir aileye sahip olamadığını sorguladı. Babasının hiç olmamasını dilemek ne kadar doğruydu bilmiyordu ancak bunu içinden geçirmişti. Kendine ve JJ'ye gerçekten çok üzülüyor, bunları yaşamamaları gerektiğini biliyordu.
Aslına bakarsak; aklından asla çıkmayan tek şey Rafe'ti. Neden böyle yaptığını anlayamıyordu, sorun neydi bilmiyordu.
Onu öpen kişinin kendisi olduğuna fazlasıyla emindi çünkü Rafe böyle bir şey yapmazdı. Sanırım Teresa, ona olan hislerini hiç inkâr etmemişti fakat şu an daha iyi anlıyordu. Emindi.
"Neden bu kadar boktan bir hayatımız var?" diye sordu Teresa dayanamayıp. "Bilmem, Tanrı bizi sevmiyor olmalı."
JJ ablasına yarım yamalak bir gülümsemeyle baktı. Gülümsüyordu çünkü eğer tüm bunları içine atmazsa dayanamayıp ağlardı.
İkisinin de acılarını gizleme yöntemiydi bu, dalga geçmek. Garipti evet ama işe yarıyor denilebilirdi.
"Tanrım, göndere göndere Rafe'i mi gönderdin bana? Neden ya?" Teresa elindeki votkayı kumların içine bıraktı ve yüzünü elleri arasına aldı.
"Dedim ya kızım, Tanrı bizi sevmiyor." Sarhoşluğun verdiği etkiyle doğru düzgün konuşamıyordu ikisi de.
"Off," Teresa derin bir iç çekti ve çıkardığı kan lekeli tişörtü kafasının altına koyup kumlara uzandı.
JJ ablasının yanına uzanacakken, sahilin başında gördüğü siyah Range Rover'a şaşkınlıkla bakıyordu. "Rafe geliyor."
"Çok komiksin." Teresa dalga geçtiğini düşündüğünden histerikçe güldü. "Hay... Sarhoş olduğumdan görüyor olamam, ona aşık olan sensin senin görmen lazımdı."
"Ha siktir, ciddisin." Teresa anlayana kadar Rafe çoktan kardeşlerin yanına ulaşmıştı.
"Tess..." diye mırıldandı ellerini cebine sokarken. "Rafe?"
"Ben gidiyorum! Teresa çağırdı— John B demek istemiştim!" JJ aptalca gülerken ayağa kalktı ve şişesini alıp denizin kıyısından uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rolling in the deep | cameron
Hayran Kurguyou're gonna wish you never had met me [yarı texting.] ≠ drew starkey / rafe cameron fanfiction. #1 rafecameron | 06.09.21 #1 obx | 28.08.21 #1 jjmaybank | 27.08.21 #1 outerbanks | 29.08.21 #1 johnb | 01.09.21 #1 rudypankow | 06.09.21 #1 sarahcamero...