biraz theodore hot asf karl raeken gorun de gozunuz gonlunuz acilsin
•••
"Tessa."
"Rafe."
Teresa karşısındaki çocuğa baktı, çok yorgun gözüküyordu. Normalde düzgün tuttuğu saçları dağılmıştı, göz altları mosmordu.
"Bok gibi gözüküyorsun."
"Biliyorum." dedi, Rafe. Gözlerini kapatıp kafasını arkaya attıktan sonra derin bir nefes aldı ve geri verdi. Kötü bir dönem geçiriyordu.
"Kilo da vermişsin," Teresa gencin karnında parmaklarını gezdirdi. "Kendine hiç dikkat etmiyor musun?"
Sanki hiç öfkeli değilmiş gibi davranıyordu. Teresa'nın en etkili manipüle etme yöntemlerinden biriydi bu, eğer kızı bu kadar iyi tanımasa Rafe kesinlikle inanırdı.
"Bunları konuşmaya gelmedim," Rafe karın kaslarında dolaşan elini tuttu ve homurdandı. "Aramızdaki sorunun ne olduğunu çözeceğim."
"Aramızda bir sorun yok."
"O zaman neden ayrıyız?" diye soran Rafe Teresa'ya bir adım daha yaklaşınca, aralarındaki tansiyon çoktan artmaya başlamıştı. Ayrıca henüz elleri ayrılmamıştı.
"Senin o aptal gururun yüzünden," Teresa hafifçe sırıttı ve omuzlarını kaldırıp indirdi.
"Beni sinirlendiren şeyler söylüyorsun sen de, onu ne yapacağız?" dedi Rafe aksi bir tavırla. Öyle ki, Teresa'nın gözlerini devirmesine sebep olmuştu.
"Siktir git Rafe." diye homurdandı Teresa. Siniri bozuluyordu, Rafe'in yaptıkları çok mantıksız geliyordu.
"Sabrımı zorluyorsun."
"Hadi ya? Ne yapacaksın?" Teresa karşısındaki gencin gözlerinin içine bakarken duymayı beklemediği bir şey duydu.
"Geçen gece, arabada geçirdiğimiz 10 dakikanın tekrarını yaşatabilirim mesela?"
Rafe'in dudaklarında beliren sırıtışa karşılık diyecek bir şey bulamadı, dili tutulmuş gibiydi. Bunu anlayan gencin gülüşü yüzüne daha da yayıldı, kızın üstündeki etki zaten fazlasıyla yüksek olan özgüvenini daha da yukarı çıkarıyordu.
"Nefes al Tess, sadece ufak bir şakaydı."
Teresa gerçekten nefesini tuttuğunu, ayrıca Theo'nun da yanlarına yürüdüğünü gördü. Rafe'in ne tür bir tepki vereceğinden emin değildi çünkü o kıskanç ve sahiplenici biriydi. Bunu biliyordu, bir sorun çıkacağından endişeliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rolling in the deep | cameron
Fanfictionyou're gonna wish you never had met me [yarı texting.] ≠ drew starkey / rafe cameron fanfiction. #1 rafecameron | 06.09.21 #1 obx | 28.08.21 #1 jjmaybank | 27.08.21 #1 outerbanks | 29.08.21 #1 johnb | 01.09.21 #1 rudypankow | 06.09.21 #1 sarahcamero...