Tento i pár následujících dní si všichni užili. Na pár dní se k mladým kouzelníkům přidali i dvě zábavné mudlovské školačky které neměli nejmenší ponětí o kouzelnickém světě. Pro Cedrika, Thomase a Terryho bylo těžké zvyknout si že v jejich přítomnosti nesmí prozradit nic o existenci kouzel, ale po jednom dni usoudili že to může být fajn odpočinek od všeho co se právě odehrává v Bradavicích. S Chloe a Sidney se jim lépe zapomínalo na zkamenělou Anne, protože neměli o ničem tuchy, tak se chovali naprosto bezstarostně. Všichni si skvěle rozuměli, jakoby se znali celé věky.
Klouzali se po sněhu na igelitových taškách u čehož se Thomasovi povedlo najet na výmol a následně vjet do křoví odkud ho musel Cedric s Terrym vytahovat. Celý den pak proklínal Chloe se Sidney, že je napadlo něco tak stupidního a všichni se jeho naštvání chichotali. Postavili si stěny z sněhu jako úkryt a pořádali koulovačky na život a na smrt. Všichni nakonec skončili promočení, ale šťastní. U jedení rampouchů se Terrymu povedlo aby mu přimrzl ke rtu a musel pak na patnáct minut ponořit pusu do teplé vody.
Na štědrý večer se u stolu sešlo pět lidí. Tři mladí kouzelníci, jedna studentka Bradavic a její příbuzná. Společně strávili ve skvělé náladě celý večer. Ráno na ně čekali krásné dárky od nich navzájem ale i od spolužáků z Bradavic nebo od jejich dvou mudlovských kamarádek.
"Je tu takové nezvyklé ticho," poznamenala Jessica když jednoho zimního večera leželi na zahradě v tom nejteplejším oblečení co měli a pozorovali pomalu objevující se hvězdy. Bylo šero, dalo by se říct už skoro tma a po ulici nikdo nechodil. Chloe a Sidney s nimi nebyly.
"Někdy i ticho stačí k tomu aby lidé věděli na co druhý myslí," odpověděl zasněně Thomas a očima stále pozoroval klidnou noční oblohu.
"Panečku, na takový styl řeči u tebe nejsem zvyklý," podivil se Cedric, "co se stalo?"
"Mě nic," lehce zavrtěl hlavou Thomas, "to Anne se něco stalo. Moc mi chybí."
"Nemluv o ní jakoby byla mrtvá," napomenul ho pobouřeně Terry, ale pak zjemnil hlas. "Ona se uzdraví a příští rok tu bude s námi, to mi věř."
"Ale, co ty dojemná řeči," ozvala se Jessica. "Těch jsme si už užili dost no ne? Pojďme spát."
"Má pravdu," souhlasil Cedric, "zítra se vracíme do školy, měli bychom si přivstat a ještě se rozloučit s Sidney a Chloe, nějaký čas je zřejmě neuvidíme."
Kapitola za úterý!
Omlouvám se opět jsem na to zapomněla, ale nedivte se nám když ve škole píšeme tolik testů kolik píšeme. Ještě k tomu nás honí datum odevzdání třiceti portrétů. No je to pěkná makačka, to vám teda povím.
Užijte si čtení!
ČTEŠ
Nejsme sami (Fred Weasley, George Weasley)
FanficPokračování příběhu "Nejste jediní", který dosáhl většího úspěchu než jsme si myslely. Před přečtením tohoto příběhu doporučujeme si přečíst první díl. Bez něj nemusíte pochopit děj. Kdo vyhraje onu sázku z prvního ročníku? Jaká tajemství se odkryjí...