_1_

2.3K 104 110
                                    

Bu hikayeye ilham olan video medyada UwU

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Dişlerini batırdığı beyaz boynun sahibinden büyük bir çığlık yankılanmıştı kimsenin olmadığı sokağın içinde.Şerefsiz herif..Aklı sıra bir kadına tecavüz etmeye kalkmış fakat Jisungun keskin dişlerinin gazabına uğramıştı.

Dişlerini boynundan çıkarır çıkarmaz öfke dolu kırmızı gözlerini önündeki bedene dikti.

'Burdan siktir olup gitmen için 5 saniyen var.'

Koşa koşa uzaklaşmıştı boynunu tutarak.Tahminen 3-4 saate öleceği için peşinden gitme gereği duymamıştı.Başını çevirdiğinde ona korku dolu gözlerle bakan kişiyi gördüğünde hemen vampir formundan çıkmıştı.Kırmızı gözlerinin yerini mavilikleri aldığında yerdeki çantayı alıp sahibine uzatmıştı yumuşakça.

'Korkmayın,size zarar vermem ben.'

Korkudan ve birazda soğuktan titreyen beden elini uzatıp çantasını almış ve Jisunga bakmaya devam etmişti.

'N-nesin sen b-böyle?'

Derin bir nefes almıştı Jisung.

'Bunu sana söyleyemem.Sadece deminki gördüklerinden kimseye bahsetme lütfen.'

Kadın sakince başını salladığında ona sıcak bir gülümseme vermiş ardındanda sokaktan yürüyerek çıkmıştı.Arabasına doğru ilerlerken işittiği kedi sesiyle arkasındaki bedenin kim olduğunu hemen anlamıştı Jisung.

'Şu takip etme işine biraz çalışsan mı acaba Lee Know?'

Arkasını döndüğünde kucağında kedisiyle duvara sırtını yaslamış kırmızı gözleriyle ona bakan Minho farkedildiğini anladığında sağ yanağı hafifçe yukarı kıvrılmıştı.

'Sezgilerin aşırı güçlü.Her defasında nasıl bu kadar hızlı farkediyorsun şaşıyorum doğrusu..'

Gözlerini devirip ona bakmıştı küçük bedenli olan.

'Yine ne istiyorsun?'

'Sadece öldüreceğim kişinin reflekslerini öğrenmek istemiş olabilir miyim?'

'İddialısın bakıyorum?'

'En ufak bir şansın var mı elimden kurtulmak için sence?'

'Kimin kanı kimin eline gelir orasını zaman gösterir.Benden sana tavsiye bu kadar kendine güvenme.'

Arabasının kapısını açıp içine girecekken,

'Seni öldüreceğim Han Jisung.'

'Coming soon canım.'

Arabasını çalıştırıp oradan ayrılmış ve gerisinde şeytani gülümsemesiyle kedisine bakan Minhoyu bırakmıştı.

'Kanın elime dökülürken böyle konuşabilecek misin acaba..?'

Vampirlerin olduğu bir dünyada iki ezeli düşman grup..Düşmanlığın arasından doğan destansı bir aşk..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Thunderous'a hoşgeldiniz!!

<31

hawli bir giriş olsun dedim UwU

Medyadaki videoyu gördüğümde aklıma geldi böyle bir fic yazmak.

Devam eden ficim Bludfire'ye de beklerim hepinizi <3

ThunderousHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin