_17_

676 60 29
                                    

Nereden öğrenmişti?

Daha doğrusu kimden öğrenmişti?

Kafamın içindeki bin bir sorudan sadece ikisi bunlardı.Ama bunca zamandır gözüm gibi koruduğum bebeğimin varlığını ifşa etme gibi bir düşüncem yoktu.

Gözlerimin içine sorarcasına bakıyordu.

'Ne bebeği? Nereden çıktı bu?'

'Boşuna inkar etme Changbin.Herşeyden haberim var.'

'Kendini kandırmışsın o zaman.Ben hamile falan kalmadım.Ayrıca kalsaydım da bu seni ilgilendirmezdi.'

'Öyle mi? Babanın öldüğü günün gecesi birlikte olmamış mıydık biz? Hani sabah bir başıma uyanmıştım.O günden sonra da sana ulaşamamıştım.O gece hamile kalmışsın işte inkar etme.'

'Chan,yorgunum.Şimdi çekilirsen evime gitmek istiyorum.'

'Gidemezsin anlıyor musun beni? Şuan ciddi bir şekilde konuşmamız gerek ve sen kaçmaya çalışıyorsun.Eğer ben değilsem kim o bebeğin babası?'

'Ortalıkta bir bebek yok! Bana hesap sormayı kes.'

'İnandın mı?'

'Neye?'

'Sen kendi kurduğun bu cümleye inandın mı?'

'Doğruyu söylüyorum.Gerçi sen bana inanmamayı seversin ya.Neyse.Çekil önümden.Evime gitmek istiyorum.'

'Hongjoong,Yunho,Taehyun ve Jeonginin çalıştıkları yerlerde takip edildiklerini söylesem?'

Cidden? Chan çıldırmış olmalıydı! Zor kullanacak kadar dahası arkadaşlarımı rehine alacak kadar!

'Sen manyak mısın?!'

Gözlerime hiç olmadığı kadar özgüvenle bakıyordu şuan.

'Beni bu hale getiren sensin.Ya düzgünce konuşuruz ve bana herşeyi anlatırsın,ya da zor kullanmak zorunda kalırım.Hangisi?'

Onlara birşey olursa ben yaşayamazdım ki.Ryan'dan sonra başlarına birşey gelecek diye korktuğum arkadaşlarımdı onlar benim.

Tedirdinlikle gözlerine bakarken telefonunu çıkardı.Bir gruba girdi ve sesli arama başlattı.Sırasıyla 4 kişi aramayı cevaplandırmışlardı.

'Beyler hedefler ne halde?'

S(Seonghwa)'Şuan hastanenin bahçesinde.Yeni ameliyattan çıktı ve dinleniyor gibi görünüyor.Şimdi girsem onu alıp çıkabilirim.'

Korku,damarlarımda gezinirken ağzından çıkacak olan her kelime gerginliğimi artırıyordu..

'Güzel,hedef 2?'

M(Mingi)'Yanında bir bebek arabası var.Felix ve Yeonjunla birlikte şuan geziniyorlar.Ama etkisiz hale getirilebilecek haldeler.'

Ryan onlarla beraberdi hayır! Bebeğimi ellerimden alırsa ciddiyim ben yaşayamazdım.Ama korkudan kıpırdayamıyordum bile.

'Bebek arabası derken?'

Gözlerimi tekrardan gözlerine kenetledim.

M'Evet bir bebek var yanlarında.Görebildiğim kadarıyla erkek bebek.Onu da hedefimdeki kişiyle birlikte almalı mıyım?'

'Şimdilik değil.Takip etmeye devam et.Hedef 3?'

K(Kai)'Sevgilisiyle birlikte bir kafedeler.Birazdan kalkacak gibi duruyorlar.Farkedilmedim.'

'Peki,son hedef ne alemde?'

S(Seungmin)'Kütüphanede.Aah dur! Farkedildim! Onu yakalayım mı?'

ThunderousHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin