Chanla olan birlikteliklerinden 3 hafta sonrasındayız.Bu süreç boyunca kendini evine kapatmıştı.Arkadaşları ve abilerinin bile telefonlarını açmamıştı.
Özellikle Chanın telefonlarını..Böylesine düşmanken ilk karşılaşmaları bayağı hasret giderici olmuştu.Birbirini özleyen vücutları bir bütün olmuş,belki de geri dönülmez bir olay getirecekti peşinde.
Dünden beri yatağından da çıkamıyordu.Mide bulantıları yaşıyor,çok güçsüz hissediyordu kendini.
Baş ağrısından uyuyamıyordu.Hastaneye gitmesine gidecekti fakat ayağa kalktığı an kemikleri bir ton ağırlaşıyordu sanki.
Vampirlerin vücut yapıları biraz farklıdır.Yani bu dünyaya göre öyle.Hastalandığını düşünüyordu ama hasta değildi ki :)
Eline telefonunu alıp Seokjini aramıştı.Telefonu anında açılmış hyungunun sinirli ses tonuyla karşılaşmıştı.
'Sonunda ya! Neden açmıyorsun aramalarımı velet! İlla dövmem mi lazım?'
'Hyung-'
'Sus! Aaaa hemen evine geliyorum bir temiz döveceğim seni.Ayrıca senin sesine ne oldu?'
'Bilmiyorum.Hastalanmışım galiba.Başım çatlıyor.'
'Tamam tamam.Hazırlan ben geliyorum.Minik veledim hiç büyümemişsin hala çabuk hastalanıyorsun.'
Telefon yüzüne kapanmıştı.Zorlanarak yataktan kalkıp bir kaç parça kıyafet geçirmişti üzerine.Aşağı kata inerken gözünün önü kararmıştı yine.
Ama bu sefer geçmemişti? Normalde hemen olur biterdi.Başını tutarak salona kadar geldiğinde daha fazla dayanamadı ve kendini karanlığa bıraktı.
×××
Bütün herkes Changbinin iyi olup olmadığını öğrenmeyi bekliyordu.Sehun sakin olmaya çalışıp beklerken Seokjinin içi içini yiyordu.
Aklına gelen şeyin başına gelmemesi için dua ediyordu.
Daha önce dediğim gibi.Vampirlerin vücut yapısı biraz farklıdır.Bazı hastalıklara karşı aşırı reaksiyon gösterebilirler.Veya..hamileliğe karşı.
Doktorun kapıdan çıkmasıyla başına üşüşmüşlerdi.
'Bayan Manoban.Changbinin durumu nedir?'
Lalisa gözlüklerini düzeltmiş ardından cevap vermek için başını kaldırmıştı.
'Yapılan testlere göre o hasta değil.Sadece bedeni daha minik olan bir bedene ev sahipliği yapıyor.'
'Yani..?'
'Evet.Changbin hamile.İnsanlara oranla vampirler özellikle erkek vampirlerde hamileliğin böyle tepkiler göstermesi normal.'
'Peki bebek iyi mi?'
'Kontrol ettik herşeyi.Changbin de bebekte gayet iyi.'
'Bebeğin diğer babası kim?'
'Bunu uyandığında Changbine sorsanız daha iyi olur.Ondan izinsiz DNA testi yapılamaz.Geçmiş olsun.'
Dedikten sonra köşe de onu bekleyen karısının yanına doğru ilerlemişti.
Geri kalanlar ise düşünceleriyle dolu bir havuzun içindelerdi adeta.Jisung bebeğin babasını az çok tahmin ediyordu.Hatta az çok değil kesinlikle bebeğin babası Bang Chan'dı..
-----------------------------------------------------------------------
JenLisa çifti in your area!
<31
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thunderous
Fanfiction'Biz tehlikeyiz bin.Hem yan yana gelmemeli hem de çok uzaklaşmamalıyız.Yok olmalıyız,yoksa etrafımızdaki herkes zarar görecek.' Chanchang,Woosan,Taegyu /Mpreg/ Başlangıç, 06.09.21 Bitiş, 11.04.22