'Bıktım senden..'
'Geldin.Sonunda geldin.'
'Sana gelmedim.Anladın mı? Herşeyi mahvettin.Yok olman gerek!'
'Changbin-'
'Wooyoungu rahat bırakacaksın! Yunhoyu herkesi yok olacaksın Bang Chan!'
'Tek istediğim sendin.Changbin,ben sadece seni geri istiyordum.'
'Bunları yapman mı gerekirdi!'
'Oğlumuzu beraber büyütelim istiyordum sadece.Çok yoruldum cidden.Sensiz ben düzgün düşünemiyorum,aklımı kaçırdım kaçıracağım,dayanamıyorum! Aklımın her zerresindesin!'
'Aklının her zerresindeyim öyle mi?'
Kenarda duran bidonlara doğru ilerledi.Kapağı açtı ve her yere dökmeye başladı.
'O zaman kendimi de o siktiğim aklını da yok ederim anlıyor musun! Çok oldun sen artık.Ruh hastası!'
Bidonu da yere fırlattıktan sonra çakmağını çıkardı ve Chana doğrulttu.
'Changbin.'
'Kes sesini ve dinle!'
Gözyaşlarını bıraktı.İkisi de ağlıyordu artık.
Hıçkırıklara boğulmuştu küçük olan.
'Neden inanmadın bana? Seni sevdim,arkadaşımdın,sevgilimdin,ruh eşimdin.Tek bir sözde vazgeçebileceğin biri miydim senin gözünde?
İlk tanıştığımız zamanı hatırlıyor musun Chan? 17 yaşındaki hallerimizi..Sen ne yaptın ona? Benim Chanım nerede?!
O kadar değiştin ki resmen canavarlaştın.Seni zaptedemiyorum artık.'
'Changbin-ah.Ben hala senin Chanınım.Yapma böyle ne olursun..'
'Neyi yapmayayım?! İki arkadaşıma da zarar verdin! Sen canavarsın anladın mı?!'
Ona doğru bir adım atacağı sırada,
'Sakın yaklaşma bana! Bıktım senden! Gıcık davranışlarından,aşk adı altındaki takıntından,herşeyinden! Hayatımı mahvettin be.Bütün hayatımı sikip attın.'
Derin nefesler alıyorlardı.Benzin kokusu her tarafı sarmıştı.
'Özür dilemek bu kadar mı zordu?
Belki eskisi gibi olmazdık ama yine iyi arkadaş olurdu senden.Yapamadık,koskoca 5 yılı yok ettin.
Çok sıkıldım artık anladın mı?'
'Yok et o zaman ikimizi de Changbin.Sen ya da ben ikimizden biri var olduğu sürece bu savaş durmayacak.'
'Durmaz tabi..Özellikle sen olduğun sürece.Sanırım bizim hikayemizde buraya kadarmış,ha?'
'Biz tehlikeyiz bin.Hem yan yana gelmemeli hem de çok uzaklaşmamalıyız.Yok olmalıyız,yoksa etrafımızdaki herkes zarar görecek.'
Changbin çakmağı bıraktı ve alevler her yanı sardı.
Aşk tehlikenin ta kendisidir.Hele ki içinde güvensizlik ve takıntı varsa.
Aşk mantığı köreltir ve bazen doğru sandığımız şeyler yanlış olabilir.Chan ve San ikisi de hastalıklarının farkında değillerdi.
Takıntıyı aşka dönüştürmeye çalıştılar ama elde olan koca bir O.
Chan daha fazla dayanamayıp Changbinin dudaklarına yapıştı.Eh bu durumda Changbin ona hayır demezdi.Hırçınca öptüler birbirlerini.Binnie bütün hıncını çıkardı.
Küçük Ryanın ise ağlamaktan içi çıkmıştı.
Babalarını hiç göremeyecek olmak onu eksik hissettirecekti belki ama yaşasalardı bu kaos hiç durulmazdı.
Böylesi sevgilerin yok edilmesi en iyisidir.
----------------------------------------------------------------------------------------------
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thunderous
Fanfiction'Biz tehlikeyiz bin.Hem yan yana gelmemeli hem de çok uzaklaşmamalıyız.Yok olmalıyız,yoksa etrafımızdaki herkes zarar görecek.' Chanchang,Woosan,Taegyu /Mpreg/ Başlangıç, 06.09.21 Bitiş, 11.04.22