_5_

944 81 33
                                    

Bang Chan

Öleceğini bile bile

Nereden geliyor sana bu cesaret?

Changbin

Ne var yine?

Bang Chan

Bizim tarafımızdan birisini kendi tarafına çekmek diyorum

Savaş sebebi diyorum

Zaten bizimkilerin dişleri kaşınıyor

Kim vurduya mı gitmek istiyorsunuz?

Changbin

Kimi tarafımıza çekmişiz ayıptır sorması?

Bang Chan

Yanındaki sırık bizim tarafımızdan değil miydi?

Ne yaptın da kandırdın onu?

Hayır baya ilgili görünüyor sana da?

Changbin

Ne bileyim ben aq

Geldi oturdu yanıma konuşma başlattı

Kim olduğunu bile bilmiyorum

Ayrıyetten sanane

Birini kendi tarafıma çekeceksem herkesin gözünün önünde yaparım

Hayırdır senden korktuğumu falan mı sanıyorsun?

Bang Chan

Bu konuda kaç kere uyarıldık

Düşmanınla böyle içli dışlı mısın sen?

Tanımıyorsun birde üstüne

Uzaklaşsana oradan

Changbin

Bang Chan sen bugün ters tarafından mı kalktın?

Benden görüldüler sana herhalde

Gel al şu andavalını

Mis gibi yerimden kalkmak en nefret ettiğim şey illa yarayım mı boyunlarınızı?

Bang Chan

Boyun yeterse yararsın

Bizim tarafın aklını bulandırmayı bırakın

Changbin

Gider msn pls 

Sizinle uğraşmak istemiyorum hele birde bugün

Ayrıca sen sanki çok uzunsun varya

Alt tarafı 1,79sun

görende 1,80 sanar

Ne bu havalar?

Aa kafiyeli oldu

Bang Chan

Cidden çocuksun sen lan

Changbin

Alt tarafı 2 yaş büyüksün bokunu çıkarma

Şimdi al şu salağı ve git başımdan

Avımı görmeme engel oluyorsunuz

**

Siyah saçlı olan sinirle yerinden kalkmış ve sert adımlarla Changbinin yanına doğru ilerlemişti.Küçük olan sabrını bayağı zorluyordu ve Chan sabrıyla başa çıkamıyordu.Göründüğünün aksine çok sinirli bir yapısı vardı her zaman.Ama kolayca ortaya çıkmazdı.

Öfkesini onu kabartan kişinin kanını dökerken kusacaktı.En acı biçimde..

İkilinin oturduğu bankın önüne geldiğinde üstten ikisine de bakmaya başladı.Changbinin yanında oturan kişi yüzünde gölge hissettiğinde gözlerini açmıştı.Chan ise onu kolundan tutup kaldırmış ve çekiştire çekiştire okulun içine sokmuştu.

Onu Changbinin yanında gördüğünde içinde ki tuhaf hisse anlam verememişti.

Changbin ise uzun zaman sonra gelen bu tuhaf hareketliliği anlamış ve sinsice sırıtmıştı..

Chan Changbini kıskanmıştı.

Ne kadar inkar ederse etsin hareketleri bunu açıklıyordu.O çocuğu araya sokarak ağzını aramaya çalışmış fakat plan ters tepince de öfkelenmişti doğal olarak.

Changbine güçlerini veren o olabilirdi evet bu değişmez bir gerçek.

Fakat Changbin şuan çok güçlüydü.Changbinin böylesine güçlenmesi Chanın tarafında kargaşaya sebep olmuş iki tarafında böyle düşmanlaşmasına yol açmıştı.

Onları birbirinden ayırıp can düşmanı haline getirmişlerdi etraflarındakiler.Changbine ve grubuna iftiralar atıp adlarını çıkarmışlardı.

Onlara göre sözde Changbin Chanı aldatmış ve öyle güçlenmişti.Ayrılmadan önce kavga ettiklerinde Changbin pişman olmuş ve özür dilemeye gitmişti.

Ama gördüğü şeyler hayatında sadece ona inanacak insanlar seçmesine destek olmuştu.

Chanın babasının aklında zaten Chanı ortak gruplardan birinde uygun bir kızla evlendirmek vardı.Chan buna sonuna kadar karşı çıkmıştı.

Ama Changbinden ayrıldıktan sonra birde Changbinin hakkında ki dedikoduları duyduktan sonra..Başkasıyla denemeye çalışmıştı.

Changbinin evin girişinde ikisini de sarmaş dolaş eve girerken görmesi ise ortalığı bayağı karıştırmıştı.

O günden beridir böylesine nefret ediyorlar birbirlerinden..

Onların aşkı onlara kurulan tuzaklara düşmüş ve geri çıkamamıştı.Herşeyi ikisi de öğrendiklerinde çıkacak olan büyük savaş ne olacaktı?

Changbinin gözü öylesine dönmüş olacaktı ki ona bunu yapanların kafalarını gövdelerinden ayıracaktı.Hepsini kan deryasında boğacaktı.

Attıkları iftiralar hepsinin sonunu getirecekti.Evet Changbin bu kadar bilenmişti herkese.

--------------------------------------------------------------

Çok öfkeli..

Yeni bir fic daha çıkarmışke.
Obsessed with you artık sizlerle!

<31





ThunderousHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin