Final

594 44 28
                                    

Flashback

'Chan! Chan dinle beni,lütfen buna inandığını söyleme bana!'

Yüzünü avuçlarının arasına aldı.

'Bu sen değilsin..Chan lütfen.Sana inanıyorum de bana.'

Buz gibi gözler adeta kalbine işlerken tek yaptığı sevgilisine yalvarmaktı.Chan yüzündeki ellerini çekti ve uzaklaştı kendisinden iyice.

'Hayır,hayır,hayır! Bırakma beni lütfen!'

'Git Changbin.Git yoksa elimden bir kaza çıkacak git!'

'Sevmiyor musun artık beni? Niye dinlemiyorsun?'

'Kafam çok karışık.Bir süreliğine birbirimizden uzak duralım.Ah lanet olsun ağlamayı kes! Lütfen git!'

Buna inanmak istemiyordu..Bu kadar kolay bittiğine inanmak istemiyordu.Chan nasıl inanabilirdi böyle bir yalana?

Hıçkırıklarını tutamayarak kapıdan çıktı.Yağmur gökyüzünü delmiş gibi yağarken koca bir hiç gibi hissediyordu.Daha fazla dayanamadı ve dizlerinin üstüne düştü.Çığlık çığlığa ağlamaya devam etti.

'Umarım! Umarım bana yaşattığını yaşarsın Bang Chan! Köpekler gibi pişman olursun umarım!'

Artık sözün bittiği yerdelerdi..

**

03.10.2024

Küçük çocuk paytak paytak yürüyordu.Elinde biri beyaz diğeri siyah iki gül koşturuyordu.Wooyoung minik şeyin peşinden buruk bir gülümsemeyle gidiyordu.

Sonunda geldiklerinde aklına dolan hatıralar acıtmaya başlamıştı bile.

Seo Changbin

11.08.1999

11.04.2022

Bang Christopher Chan

03.10.1997

11.04.2022

'Hala acıtıyor mu?'

San simsiyah kıyafetleriyle yanında durdu.Wooyoung artık rahattı çünkü,San ona söz vermişti.Tamamen iyileşmeden ona temas etmeyecekti.

'2 yıl oldu.Ryanın ilk adımlarını görmeyi öyle çok isterdi ki..'

'Böyle bitecekmiş demekki.Woo.'

'Efendim.'

'Eğer Changbin hala yaşasaydı gerçekten evlenecek miydin onunla?'

Acıyla gülümsedi.

'O mesele sadece bir yalandan ibaretti.Evet evlenecektik ama 3 ay sonra boşanacaktık.Herşey Changbin ve Ryan içindi.Ama şimdi Changbin ve Chan gitti,Ryan yapayalnız kaldı..'

Wooyoung kendini daha fazla tutamadı ve Sanın boynuna atladı.Hıçkırıklarını ve gözyaşlarını bıraktı.

San ise Wooyoungun saçını okşamaya başladı.

'Bavva..'

Kafalarını çevirip Ryana baktılar.

Ryan hem Changbinin hem de Chanın mezartaşlarına ellerini koymuştu.

'Ba..babba.'

-------------------------------------------------------------------------------------------------

böyle biteceğini tahmin bile etmediniz demi?

:)

6 eylülde başladığımız Thunderous ficimizi 11 nisanda bitirmiş olduk.

oylarınız yorumlarınız ve her türlü desteğiniz için hepinize teşekkür ederim.

umarım bir gün sevdiğinizle harika bir uyum içinde olursunuz

<3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ThunderousHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin