Turbo.

519 29 6
                                    

„Mňáu." Uslyšela jsem za sebou. Rychle jsem se otočila. Za gaučem seděl můj kocourek.

„Hele. Tomí! On mňouká." Začala jsem vyšilovat, jako když dítě promluví první slovo.

„Kdo by to byl řekl do kočky?" Protočil očima Tomáš.

„Pojď mimí. Páníček má špatnou náladu. Dáme papu ano?" Vzala jsem si kotě do ruky a už ho brala do kuchyně. Tam ho zase položím a začnu připravovat kapsičku. Ke granulím, vodě a mléku má stálí přístup. Přeci jen kapsička je něco jiného.
Obsah kapsičky tedy dám do misky.
Drobek se na to hned vrhne. Vlastně ještě nemá jméno. A Drobek to vážně nebude.
S myšlenkami o jméně dojdu zpět do obýváku, kde se usadím vedle nakrklého Toma.
Hlavu položím do jeho klína a přemýšlím.

„Furt nevíš jméno?" Pousměje se Tom.

„Furt ne." Povzdechnu si.
Místo normální věty ucítím rty Tomáška na těch mých. Samozřejmě spolupracuji.

„Kurvá." Zařve mi Tomášek do rtů a rychle se odlepí. Netuším co se stalo a tak se normálně posadím.
Tomášek mi ukáže svojí ruku.
Má tam tří škrábance od kotěte obývající jeho byt.

„Kde je ten kazišuk." Začne se ohlížet po celém obýváku. Stoupne si a začne hledat všude. Najednou se po něm rozběhne Drobek. Začnu se smál jako šílená, když ti dva spolu bojují.
„Nech mě. Dám ti jídlo." Vyjednává s ním Tomáš. Drobek se rozběhne jako turbo a kousne Toma do nohy.
V tu chvíli mi to došlo.

„Turbo!" Vyjeknu nadšeně.

„Co?" Podívá se na mě nechápavě Tom a kocourek ke mně přiběhne.

„Bude se jmenovat Turbo." Upřesním mu a teď již Turbovi dám pusu mezi uši.

„Turbo." Uchechtne se Tom a sklání se ke kocourovi na mém klíně. Chce ho pohladit, ale Turbo ho kousne do prstu.

„Nemá mě rád." Zamračí se Tom.

„Má, jen z tebe cítí negativní čakry. Musíš se taky na něj usmát." Upřesním mu důvod Turbovi agrese.

„Aha." Povzdechne si Tom.

„Půjdeme spát?" Zeptám se Toma. Dneska jsem nic neudělala, ale jsem unavená jako kdybych uběhla půl maraton.

„Tak fajn." Usměje se na mě a odebírá se do ložnice. Já s Turbem ho následujeme. Turba položím do pelíšku na zemi a já se zavrtám do Tomáškova objetí. Za chvíli usnu.

Rappeři na třetí.Kde žijí příběhy. Začni objevovat