Pohled Vlasty:
Uběhl jeden dlouhý měsíc od toho, co jsem si pořídila Brokolis.
Jakub z ní nebyl moc nadšený, ale prý lepší jak nějaká kočka.„Hej? Kačí?" Přijdu za Kačkou do obýváku. Je tam s ní i Bára. Něčemu se hrozně smějí.
„Co se děje?" Přispěchám rychle k nim.„No..." rozesměje se Bára nanovo.
„Vymysleli jsme výlet!" Řekne rychle Kačka.
„A co je na tom tak vtipnýho?" Nechápu stále.
„No...víš....
Pojedemezpardubicdoústínakolech!"
Vyprskne Kačka smíchy.„Cože?" Nerozuměla jsem jí ani slovo.
„Že pojedeme z Pardubic do Ústí na kolech...zítra. I s klukama." Dovysvětlí mi Bára a já už teď vím, že je to píčovina...
_____________________
6:09, čas odjezdu:
„Tak na to zapomeň!" Rozčiluje se Jakub. Teprve teď se dozvídá o plánu výletu. Včera jsem mu to říkat nechtěla, aby si něco nenaplánoval a nevyvlekl se z toho.
Bára Dominika nejspíše taky přemlouvá. Kačka to stihla Tomovi oznámit už včera večer...jak jsem slyšela.„Kubí...bude to v pohodě." Obejmu ho a hlavu si položím do jeho hrudi.
„Jako klidně tam pojedu vlakem, autobusem ale na kolech!? Zbláznila si se? To mi nemůžeš udělat!" Protestuje dál zoufale.
„Jakube. Prosím." Udělám na něj psí oči a přilepím mu své rty na ty jeho.
„Ale zpátky jedeme vlakem." Povzdychne si.
„Jasný." Usměju se na něj.
Po vybrání a sladění našich outfitů opouštíme můj pokoj. Legíny, tričko a mikina to u mě jistí. Jakub si na sebe vzal svůj běžecký obleček. Oba jsme byli sladění do černo-červených barev.„No konečně." Protočil oči Robin. Co ten tady dělá pane bože.
„Co ty tady?" Zasměje se Jakub.
„Nó...moc rád jede s náma." Vezme ho Kačka okolo ramen.
„Jojo. Vyhecovala mě." Řekl otráveně. Bylo vtipný jak vedle něj Kačka stála na špičkách a ještě se o něj musela opírat.
„No a Hasánek čeká dole." Mrkla na mě.
Pohled Báry:
Jakmile jsem vysvětlila Dominikovi, že se nevyhne výletu a slíbila mu odměnu jsme mohli vyjít z pokoje. Měl na sobě nějakou teplákovku, stejně jako já. Už všichni čekali v chodbě...i Robert? Ten Robert?! Dobřé...tohle bude ještě zajímavé.„No nádherní." Zasmála se Kačí a už se společně s velmi nadšeným Tomáškem odebírala dolů, kde jak jsem zjistila, byla připravená kola pod dozorem Hasana.
„Ahoj." Pozdravila jsem ho, ale odpovědi se mi nedostalo, protože byl utopený ve svých myšlenkách.
„Umíte na kole doufám." Propálila nás pohledem Kačka.
„Jó...Nebój." Protočil očima Dominik a už si nasedl na kolo. Vlastně ani nevím, kde se tady ty kola vzala...
____________________
Jeli jsme po polních cestách, protože Jakub odmítl jet někudy, kde by ho mohl někdo vidět.
Navíc se začal vztekat, protože jemu a Robinovi stále padal řetěz, takže jsme jim ho museli stále nandavat zpátky do původního stavu.
Vlastně prvních 50 kilometrů probíhalo tím způsobem, že se kluci navzájem shazovali, předjížděli se, nadávali si nebo pičovali na všechno. Jedinej Hasan držel hubu a jel.
______________________
„Jé! Hele! Robine! Motýlek!" Vyjekl z ničeho nic Hasan na konci. Všichni jsme zastavili a otočili se na ně.„Jé! Vypadá jak Radek!" Zasmál se Robin.
„To mu vyfotím!" Zařval opět Hasan a už se hnal k motýlovi se svým telefonem.
Nevím co jim je. Ale neřešila jsem to a zase se vydala na cestu.
______________________
Při odpoledni dostali kluci hladík, takže jsme hledali nějakou restauraci. Po Jakubově okénku, jak by měla vypadat dokonalá restaurace jsme skončili v nějaké random hospodě po cestě.
Po dobrém obídku jsme se s poznámkami kluků...tedy spíše Robina a Jakuba opět vydali na cestu.
_____________________
„Pičo už na to fakt seru." Zavrtěl Jakub hlavou, když mu už zase spadl řetěz.„Ježíš marjá." Protočila Kačka očima a šla mu opět nahodit řetěz.
„No jedem. Máme posledních 59 kiláků. To už dáme." Poposkočí si a zase se rozjede.
Musím uznat, že už nemůžu. Bolí mě celý tělo. Teď převzala od Jakuba velení Vlasta, takže jestli se ztratíme nebo pojedeme do kopce tak jí asi podřežu.
______________________
„Dámy a pánové. Sudety back in da game." Zasmál se nahlas Robin. Ani nevím jak, ale dostali jsme se na hotel. Kola jsme nechali v nějaký jejich garáži. Na pokoji jsme s Dominikem, Vlastou a Jakubem. Kačka vyfasovala kluky. Takže tam bude rodeo. I když myslím, že po dnešku budeme všichni rádi, když se ráno postavíme na nohy.
ČTEŠ
Rappeři na třetí.
FanfictionTři dívky. Tři děvkaři a jejich label. V cestě ke štěstí stojí několik překážek. Která z dívek najde své štěstí? Vše se dozvíš v příběhu. . Nik Tendo, Yzomandias, Tkeej