Pohled Kačky:
Od našeho tripu uběhl přesně týden. Celý týden jsem byla absolutně nepoužitelná. V práci jsem jenom seděla a pomalu se nemohla pohnout, protože moje nohy nebyli schopné pracovat.
Kluci mě proklínají...teda spíše Robin s Jakubem. Dominik dostal svou odměnu, Tomášek je tak unavený, že furt spí a Hasan by si to klidně zopakoval.Dneska je sobota. Konečně mám volno.
„Kačko!" Uslyším křičet Vlastu.„No?" Povzdechnu si a vydám se do jejího pokoje.
„Je to dobrý?" Ukáže na svůj outfit.
„Podle toho kam jdeš." Myknu rameny.
„No jdeme s Jakubem jenom někam do klubu." Usměje se.
„V tom případě je to eňoňůňo."
„Fajn. Super. Díky." Zajásá a žene se do koupelny. Já de tedy konečně odběru zpět do obýváku k seriálu.
___________________
„Tak se měj!" Uslyším Vlastu a následné bouchnutí vstupních dveří.
A teď už jenom klid. Jsem doma sama. Tedy...s Turbem a Brokolis. Tomášek jel za rodičema a Bára je u Dominika. Chtěla jsem si udělat den pro sebe, ale přerušil mě v tom telefon, který všechno změnil.„Ano Adri?" Řeknu hned po stisknutí zeleného tlačítka.
„Můžu příjít?" Vybalí na mě.
„No, ale Vlasta tu teď není..."
„To je dobře." Přeruší mě.
„Fajn? Tak přijď..." řeknu nejistě.
„Za chvíli jsem tam." Řekne rychle a zavěsí. Co jí je?
Ani se nestihnu vzpamatovat a už se ozve zvonek. Po minutě mi dojde, že někdo stojí za dveřmi a tak jdu otevřít. Celá udýchaná Ariana mi vlítne do bytu.„Tak co se děje?" Dám si ruce v bok a podívám se na šestnácti letou sestru Vlasty.
„Mám trochu větší problém." Řekla a skoro se rozbrečela. Objala jsem ji a zavedla do obýváku, aby se mohla posadit.
„Tak?" Povzbudivě jsem se na ní usmála.„Víš...já...no já...prostě...jsemasitěhotná." Lezlo to z ní, jak z chupatý deky. I když poslední slova zašeptala a řekla velmi rychle, přesně jsem věděla o co jde. Tohle nepřeslechneš.
„S kým?" Zeptala jsem se potichu.
„No...s Pep..."
„S Hasanem?" Přerušila jsem jí. Ona pouze kývla a svěsila hlavu k zemi.
„Zlato..." objala jsem ji.
„Já se bojím." Začala brečet.
„Neboj. To bude dobrý..." Snažila jsem se jí utišit.
„Nebude...co když jsem těhotná? Je mi šestnáct, naši by mě zabili a Vlasta zakopala." Už propukla v hysterický pláč.
„Dobře...udělala sis test?" Podívám se na ní.
Pouze zakroutí záporně hlavou.
„Tak tady počkej. Pusť si třeba něco v televizi nebo cokoliv. Za minutku jsem zpátky." Usmála jsem se na ní. Vzala do ruky telefon, peněženku, obula se a vystřelila z bytu jako torpédo.
Šla jsem až moc rychle. Koukala jsem do země a vymýšlela co všechno se bude teď dít...třeba jí vyjde jenom jedna čárka a vše bude dobrý...ale co když ne? Půjde na potrat?
Z mých myšlenek mě vyvedl až můj dopad na zem.
Zvedla jsem hlavu a uviděla velmi známou tvář.„Promiň." Usmál se na mě.
„Ahoj Niku...musim jit...promiň." Úsměv jsem mu oplatila a zase vystřelila jako raketa směr lékárna.
„Počkej. Co ti je?" Chytl mě za zápěstí, abych mu neutekla.
„Já mám...nebo...já ne...ale musim někomu pomoct..." začala jsem koktat. Nevěděla jsem jestli mu to můžu říct.
„Nemáš být s Bárou?" Strhla jsem konverzaci jinam.„Bára musela jít do práce. A já se šel projít. Takže? Komu pomáháš? Rád se přidám." Ušklíbl se.
„No...pojď...řeknu ti to cestou, ale nesmíš to nikomu vyslepičit!" Svolím nakonec. Opět tedy vystřelím z místa a Dominik popobíhá u mě.
____________________
„Takže Hasan bude táta?" Vydechne Dominik, když se zastavíme na přechodu.„Možná." Špitnu. Přejdeme silnici a vejdeme do budovy lékárny. Hned přistoupím k pultu.
„Dobrý den." Pozdravím paní za pultem.
„Dobrý...co to bude?" Zeptá se s nezájmem.
„Těhotenský test poprosím." Pousměju se. Paní si mě projede pohledem a z podputlu vyhrabe růžovo bílou krabičku.
„Bude to 79 korun." Řekne a začne něco mačkat u kasy. Peníze jí podám.
„Můžeme?" Přistoupí k nám Dominik. Celou dobu tady sledoval televizi, která pouští nějaké reklamy.
„Jo." Přikývnu. Seberu test a účtenku a společně s Dominikem opouštím lékárnu.
„Moc milá paní." Zasměje se Nik.
„Nejvíc." Přikývnu mu se smíchem.
Rychle se vrátíme na byt.
„Adri?" Křiknu když vejdeme dovnitř.
Ariana se hned objeví v chodbě. Pohledem spadne na Nika.
„Neboj. Bude zticha." Mrknu na ní.„Budu v obýváku." Řekne Dominik a mizí v útrobách bytu.
Já se s Adri přesunu do koupelny. Přečtu návod, který stejně nechápu, takže to Adri musí udělat jako ve filmech.„Podívej se ty...já nemůžu." Zašeptá a podá mi test. Otočím ho a vytřeštím oči.
Kurva.
Zůstala jsem pohledem jenom na tom testu.„Do píči." Špitnu. Podívám se na Adri, která má slzy v očích.
„Já jsem v píči."
ČTEŠ
Rappeři na třetí.
FanfictionTři dívky. Tři děvkaři a jejich label. V cestě ke štěstí stojí několik překážek. Která z dívek najde své štěstí? Vše se dozvíš v příběhu. . Nik Tendo, Yzomandias, Tkeej