Prc...

612 30 14
                                    

Pohled Báry:

„Tak ty budeš provokovat jo?" Ušklíbl se Dominik a natlačil mě ke zdi.
Abych vám objasnila situaci. V sauně jsme byli do desíti. No a tak trochu jsem vyprovokovala Dominika. Nemohli jsme ale šukat ve výřivce a tak jsme si vzali hotel nad prostorami mini lázní, s tím, že doděláme naše dílo tam. Jakub se s Vlastou odebrali na byt ke klukům a na Toma s Kačkou zbyl náš byt, kde mají i Turba.
Zpět do přítomnosti.

„Hmmmm...jo." Ušklíbla jsem se. Sekundu po vyslovení mé věty se Dominikovy rty přisáli na ty mé. Vysadil si mě na sebe tak, abych měla omotané nohy kolem jeho boků. Nějak se rozpohyboval a odnesl mě do ložnice. Po dopadu na postel jsem se ocitla jen ve spodním prádle. Nade mnou se skláněl Dominik v boxerkách. Začal mokrou cestičkou na krku, pokračoval až přes prsa, ze kterých sundal látku zbylého oblečení. Samozřejmě se dlouho nezdržel a pokračoval ještě níž. Poslední kus oblečení na mě opět sundal. Usmál se nad mou nahou postavou. Stál přede mnou a usmíval se jako blbej. Proto jsem si klekla. Opatrně začala stahovat jeho napnutý kus látky.
Vzala jsem si ho do pusy. Občas ho vzala do ruky a přejela, olízla špičku, či plivla.
...mám rád když plivneš...
Když už jsem cítila, že se udělá přestala jsem a zase si sedla na postel, jakoby se nic nestalo.
Jelikož jsem oproti Nikovi maličkatá, nedělalo mu žádný problém mě zvednou a nandat si mě pod sebe. Chvíli počkal a pak ho do mě zandal. Nejdřív pomalu a jemně, jakoby se bál, aby mi neublížil. Tento stav ho však rychle přešel.
Přišla taková ta část ve které si tak rozumíme.

„D-Dominiku." Začala jsem vzdychat.

„Co jsem maličká?" Zavrněl mi do ucha.

„Play boy." Vzdychla jsem. S touto větou Dominik zrychlil. Udělala jsem se a po pár přírazech i on.

„Takhle se mi líbíš." Usmál se, když si lehal vedle mě.
Ulehla jsem na jeho hruď a spokojeně usínala.
Ani nevíte jak dobře se usíná v jeho objetí.

Rappeři na třetí.Kde žijí příběhy. Začni objevovat