Je to týden od té doby co jsem si pořídila Turba. Nic se vlastně ani nezměnilo. Až na to, že jsme se přemístili z bytu kluků k nám.
Nepotřebovali jsme slyšet všechno, co Jakub s Vlastou dělají.
Bára s Dominikem to střídají po dnech. Prý je to nebaví.
Tomášek i já jsme měli tento týden hodně práce. K nám do studia totiž přivezli nové barvy a jehli. Matyáš je na dovolené, takže to zbylo na mně. Zvládla jsem to s odřenýma ušima.
Tomáš říkal něco o nových projektech. Moc tomu nerozumím, ale po roce, kdy to do vás někdo hustí každý den bez přestávky začnete chápat o co go.
_____________________
„Hej? Jste oblečený?" Slyším křičícího Dominika zpoza dveří. Ležíme s Tomem v posteli a neřešíme nic.„Já jo." Křiknu zpátky. Hned na to se rozletí dveře a v nich stojí jistý mrakodrap, který se paktuje s mojí Barunkou.
„Však on není!" Rychle si zakryje oči, když uvidí Tomáška v boxerkách.
„Hhhhh..." Protočí Tomáš oči a přehodí přes nás peřinu.
„Jakub vám vzkazuje, že se Vlasta nudí a tak si pronajmul saunu od osmi do zavíračky...to nevim kdy je...A jedeme všichni." Vybalí ze sebe nakonec důvod své návštěvy.
„Jo. Fajn. Můžeš odejít?" Povzdechne si Tom.
„Však jdu. A neproprcejte postel." Se smíchem odchází. Nesmí chybět ani rána dveří.
Může být něco kolem šesté? Máme
hromadu času.„Počkej...nechodí se do sauny nahý?" Řekla jsem nahlas myšlenku, která se mi zasedla v hlavě.
„Myslíš si, že Jakub vzal normální? Ne. Vzal takovou tu jak je všude pára, aby si mohl dělat co chce." Uchechtl se.
Já se nad představou nahého Jakuba spíš zhrozila.„Doufám že bude šukat jenom Vlastu."
„Neboj. Tebe bude šukat někdo jinej." Zašeptal mi do ucha a já se ušklíbla.
„Kolik je vlastně hodin?" Položila jsem mu další otázku.
„Uuuuu...za půl hodiny osm." Řekl a už se začal zvedat. Já vypálila z postele jako raketa. Až se z toho Turbo otřásl. A ano. Už může dělat co chce. I Yakunko mu podlehl.
Sbalila jsem si random věci do batohu, kam naházel své věci i Tomáš. Rozčesala jsem si vlasy, odlíčila se a vzala si na sebe úplně obyčejné černé legíny a hnědý top.
Tomáškův outfit tvořili opět velmi skvělé věci. Sice se v tom nevyznám, ale líbilo se mi to.„Můžu? Neprcáte?" Ozval se opět Dominik.
„Dominiku my nejsme jako ty a Baruna. Neprcáme bez přestání." Křikla jsem naoko naštvaně a vyřítila se z pokoje s Tomem v patách.
„Ty jedeš taky?!" Vyjekla Bára s nadšením v hlase.
„Ano ano." Usmála jsem se už šla za ní.
Společně s kluky jsme se vydali dolů před barák, kde už čekal Jakub s Vlastou v autě.
Jelikož by jsme se mačkali, museli jsme jet každý svým...nebo spíš po dvojicích.
Jak jinak než každý pár společně.Cesta trvala zhruba 15 minut. Při volném čase jsme se bavili o Turbovi, pak jsme se dostali k debatě o Tomáškových rodičích, které jsem již poznala a to navazovalo na moje rodiče, které ani neví o Tomáškovo existenci.
Trochu jsem mu vysvětlila situaci, že se na naše musí pomalu. Díky bohu byl v pohodě.
Po zaparkování a následném nalezení Jakuba a Vlasty, jsme se vydali do budovy.Prošli jsme chodbou, pak se rozdělili do převlíkáren. Dominik teda protestoval, že by jsme se měli převlíkat společně, ale to nedovolila Bára.
Takže jsme se převlíkli do plavek, vzali ručníky a vydali se do pronajmutých prostorů. Vířivka, menší bazén a úplně vzadu sauna.Pohled Vlasty:
„Tohle si užijeme." Uslyším za sebou hlas mého přítele a už se ocitám v jeho náručí a následně ve vodě.
Samozřejmě skočí hned za mnou. Obmotám si nohy kolem jeho boků a on se přilepí na mé rty.„No ták! Nejsme tu ani dvě minuty a vy už se oblizujete." Zařve na nás Dominik. To mě donutí z Jakuba slézt a následně vylézt i z bazénu.
„Sauna." Řekne Jakub a už mě táhne k sauně ve které je pára, takže nebude nic vidět. Asi všichni víme co má pan Vlček za lubem.
Začne ze mě sundavat plavky jedním tahem a následně za námi zavírá dveře sauny. Sedneme si úplně nahoru a ještě k tomu dozadu. Opřu si hlavu o Jakubovo rameno a užívám si to. Ani ne za minutu se samozřejmě přiserou i ostatní.
A tak tam sedíme společně.
Všichni na jiných stranách.„Ahhh." Rozezní se najednou Bára. Já začínám cítit pohyb Jakubova kamaráda tam dole. Nevím co dělat a tak prostě jen sedím. Najednou se Jakubova ruka ocitne na mém stehni a putuje dál a dál.
„Kurva Jakube." Vzdychnu, když do mě vrazí jeden prst. Proto si plivnu na ruku a začnu přejíždět přes Jakuba juniora.
Stačil jeden můj hlasitý vzdych a uslyšela jsem dva další ze všech stran. Dnešní noc bude ještě dlouhá...
ČTEŠ
Rappeři na třetí.
FanfictionTři dívky. Tři děvkaři a jejich label. V cestě ke štěstí stojí několik překážek. Která z dívek najde své štěstí? Vše se dozvíš v příběhu. . Nik Tendo, Yzomandias, Tkeej