Ahoj Baru. Jsem Dominik.

1.2K 45 31
                                    

Pohled Barči:
„Jdeme?" Zeptám se nadšeně. Právě se nám vrátila Vlastička s pánskou návštěvou. To si nemůžu nechat ujít.

„Jooo." Kývne ještě víc nadšeně a už se zvedá, aby okoukla novou známost naší milé Vlastičky.

„Kurvá." Zakleju, když nám Vlasta bouchne před nosem dveřma. To se nám ani nepochubí?

„Chci slyšet všechno." Říká Kači a už se žene do mého pokoje. Ihned jdu za ní. Sedí na posteli, která je namáčknutá ke zdi.

„Uhni." Říkám se sedám si k ní. Mlčíme. Ve vedlejším pokoji jen mluví. Najednou ticho. Dlouho ticho. A pak vzdych. Hodně hlasitý vzdych.

„Jo tak to uslyším až k sobě. Dobrou." Zvedne se Kačka a odchází k sobě. Normálně bych dostala záchvat smíchu, ale teď jsem potichu, abych nedělala mé bestii kazišuka.
Asi po dvaceti minutách vzdychání přestalo. Konečně. Mohla jsem se vydat do říše snů.
__________________
Ráno se vzbouzím s hned jak si vzpomenu na včerejší večer vylítnu z postele ke skříni, kde na sebe obleču černé kraťasy, hnědé oversize triko a vlasy po rozčesání svážu do culíku.
Vyběhnu z pokoje a samozřejmě do někoho vrazím. Díky bohu to není Vlastinčina návštěva, ale jen jedna kunda co obývá tento byt též.

„Kurva dávej pozor." Vyjedu na ní. Dneska jsem nějaká drsná.

„To tys vrazila do mě mrdko." Zasměje se a já musím s ní. Samozřejmě máme obě stejný plán. Vypátrat neznámého muže v našem bytě.

„Kdo jsi?" Vpálí mu Kačka do ksichtu hned jak vejdeme do obývacího pokoje. Mohla být trochu slušnější, ale dejme tomu, že mu nemaže med kolem pusy.

„Jsem Petr...taky těší mě." Usměje se na ní. Já vše pozoruju z dálky. Vlasta z druhé strany.
Kačka přejde blíž k němu.

„Ahoj Petře...jen tak kérka růže na krku je hodně špatný...měls v tom hnis co?" Prohlídne si jeho tetování. On radši nic neříká a tak se slova ujme zase Kateřina.
„Ty jsi ten co nám přivezl ty krabice co?" Dořekne a konečně se od něj oddálí.

„Uhm...jo. Jsem já." Pokývne hlavou.

„Cool. Je hezkej. Schvaluju." Pronese směrem k Vlastě a mizí v kuchyni, kde si začne dělat kávu. Já si tentokrát konečně přisednu k němu na gauč a Vlasta hned z druhé strany.

„Promiň za ní...ona jen..." nemůže najít ta správná slova.

„Jen má krámy." Řeknu s nezájmem. Netušim kdy má sice krámy, ale vypadá to že teď...I když ona je taková vždy.

„V pohodě." Přikývne Petr.

Zbytek odpoledne probíhá v pohodě.
Uvaříme si oběd.
Pak si povídáme.
Kačka někam náhle mizí.
Minuty ubíhají.
Zjišťuju, že Petr je v chillu.
Kačka se vrací.
Má jídlo.
Je šťastná.
Co jí jebe? Asi má fakt krámy.
Jídlo společně sníme.
Zase si povídáme.

„Já se nudím." Zaúpí Kačka.

„Nechcete někam jít?" Zeptám se s pohledem na ty tři.

„Jo-o-ó." Zaraduje se Kačka a už odbíhá k sobě. Na nic nečekám a mizím ve svém pokoji.
Začnu se všemožně připravovat.
Ze skříně si vyberu volnější, roztrhané rifle. K tomu krajkový top. Vlasy jsem si jemně natočila kulmou a udělala si make-up. Navoním se a vyrážím ze dveří mého pokoje zpět do obýváku, kde se však nachází pouze lísteček položený na stolíku.

Dneska s vámi chlastat nejdeme.
Nečekejte na nás a užijte si to.
Pac a pusu vaše V <3

Krása. Děkujeme Vlasti.

„Tak jdeme?" Ptá se natěšeně Kačka za mnou.
Ukážu jí lísteček. Trochu se zamračí.
Na sobě má krátké třpytivé šaty, vlasy vyžehlené a rozpuštěně. Make-up má velmi jemný...zvláštní. A samozřejmě milion prstýnků.

„Oni si jdou šukat a my jdeme sami!?" Trochu vyjede.

„Jo. Ale užijeme si to." Mrknu na ni a už se vydávám z bytu ven. Jdeme k nejbližšímu klubu. Hudba slyšíme už z dálky.
Vejdeme do budovy. Nosem mi proletí ta známá vůně pachu cigaret a alkoholu.
Kateřina se hned žene k baru. Musím jí hlídat, aby něco neprovedla.
__________________
Sedíme už asi půl hodiny v klubu u baru. Pijeme panák za panákem a probíráme mrdkoviny.

„Ty si Kat, že?" Přižene se k nám vysoká osoba. Zabrání mi ve výhledu do jejího obličeje a na celou osobu Kačky. Chvíli se spolu baví.
Najednou se ke mně otočí.

„Ahoj Baru. Jsem Dominik." Ušklíbne se. Prohlížím si jeho potetovaný obličej.
Z ničeho nic se ocitnu před barem. Vedle mě jde z jedné strany Kačka a z druhé Dominik...

„Kam to jdeme?" Zeptám se trochu vystrašeně.

„Teď jsme to říkali ty krávo." Protočí oči vedle mě. Kdo jiný než Kateřinka.

„Jdeme ke mně a kámošům na byt. Je tam párty. Pozval jsem vás." Objasní mi Dominik s úšklebkem.

„J-jo." Přikývnu. Asi se brzo rozteču z jeho úsměvu. Kačka vedle mě poskakuje celou cestu až k nějaké bytovce. Dominik vypadá, že v sobě už taky něco má, ale drží se.

„Jsem tady kundy." Zařve Dominik hned, jak vejdeme do bytu. Hudba je zesílena na max. Všichni tancují a pijí. Dominik jde do útrob bytu a já s Kačkou ho následujeme. Netuším kde ho Kačena ulovila, ale je dobrej. Navíc...Kačka má kluka...tákžé...

„Tohle je Kat a za ní je Barča." Uslyším ten dokonalej hlas. Až po chvíli si všimnu, kde to jsem. Nebo spíš s kým tu jsem. Yzomandias. Nikoho jiného jsem nepoznala.
Milion+

„Em...ahoj." Pozdravím je nahlas, abych přeřvala hudbu.

„Pojďte si sednout k nám. Jsem Jakub." Pozdraví nás Yzo. Nebudu říkat, že vím kdo jsou, protože by mě brali jen jako hoe. To já nechci. Už jsem si tímhle obdobím prošla.
Usedáme tedy s Kačou na volná místa na gauči. Ihned mi do ruky přistane kelímek od neznámého plešatého klučiny.

Rappeři na třetí.Kde žijí příběhy. Začni objevovat