Igor i Lena su hodali jedno kraj drugoga. On se trudio hodati sporije, kako ona ne bi morala raditi slonove korake.
- Vidim da si došao točno na vrijeme. - rekla je i nasmijala se, no nije ga pogledala. Gledala je naprijed da vidi gdje ide.
- Da. Potrudio sam se, da ne čekaš. - rekao je i nasmijao se.
- Nadam se da si psihički pripremljen za ovu večer. - rekla je kroz smijeh i pogledala ga.
- Kako to misliš?
- Tako što ću te sad upoznat s Josipom, a onda se pazi. - rekla je i nasmijala se. - A ako nisi tu samo zbog mene nego i zbog Ele, onda ću te moliti da ju, ajmo to tako reći, promatraš iz daleka. Ne želim ju blizu sebe, posebice ne na mjestima gdje ima puno ljudi.
- Ufffff, na Josipu me upozoravaš. Ja sam se uplašio da ćeš reći da će me tvoj bivši naganjati koji je veći i jači od mene. - rekao je i nasmijao se, na što je Lena dobro proučila njegovu građu. - Za Elu ništa ne brini.
- Veći i jači od tebe? Nisam sigurna ni da je Luka jači od tebe. - rekla je i nasmijala se, onako slatko, samouvjereno i sigurno.
- 'ko je Luka? - pitao je odmah čim je spomenula Luku.
- Elin dečko i naravno najpopularniji, obožavaniji i najljepši i najjači dečko u školi. - rekla je i pogledala u Igora očekujući njegovu reakciju, koja je bila vješto skrivena. Nije pokazao što misli o tome, ali se umjesto toga okrenuo i upitao ju:
- Ako on je dobar i sve to kak' kažeš, a ako i Ela je takva kakvu mi je Helena oslikala. Pa zašto su onda njih dvoje zajedno?
- Jer ona tako želi. Nitko nema izbora kod nje. Do sad sam mislila da je to zbog tog što dolazi iz bogate obitelji, pa da se sve vrti oko novaca. Dok mi Helena nije rekla da je ona zapravo to što je i da nema veze s bogatstvom. Ja sam do sad bila uvjerena da ona ima tatu, ali očito ima, samo u zatvoru. - rekla je i vrlo zagonetno se nasmijala da Igor nije mogao prosuditi je l' joj drago ili što.
- Ja sam mislio da je tako što moguće samo u američkim filmovima. - rekao je kroz smijeh. - Zar da jedna cura drži cijelu školu samo tako? I onda da još po tvom najbolji i kao najhrabriji dečko joj nema muda u facu reći da ju ne voli niti joj se sviđa i da ne želi biti s njom? - rekao je kao da je zadovoljan s tim što je otkrio Lukinu slabost. - Sumnjam da ikakve veze ima to što ti je Helena rekla za nju, prije bih rekao bogatstvo. Što onda još čini tog tvog Luku sponzorušom. - rekao je i nasmijao se, što je Lenu jako zbunilo.
- Nije on moj Luka, on je Elin. Mene Luka ionako ne interesira. - rekla je i pogledala ga u oči. - Ja sam te upozorila na Elu, a još zato što me mrzi, moram te upozoriti i na to da ćeš joj i ti postati meta. - rekla je i nasmijala se njegovom upitnom pogledu. - Meta izrugivanja i tračanja. - rekla je kroz smijeh. - Ne moraš se brinuti, večeras ti ne trebaju tvoje agentske vještine i manevri.
- Lijepo je to znati. - rekao je i nasmijao se.
Lena mu je htjela još nešto reći, ali sada su se jako približi školi i Josipa ih je primijetila i odmah krenula prema njima. Nije trčala, jer je imala visoke crne štikle koje su joj savršeno išle uz crvenu haljinu koja je bila nešto kraća od Lenine, no ne previše. Ali Josipina haljina bila je skroz uska i imala je naramenice do laktova, koje su za razliku od Leninih prekrivala cijela ramena. Uz Josipu prema Leni i Igoru je hodao Josipin dečko. Bio je viši od Josipe, pa čak i sada kad je u štiklama. Imao je čokoladno smeđu kosu i oči isto takve boje. Igorov ten naspram njegovog izgledao je kao Lenin, svijetao. Dok je Lena naspram Igora bila kao pahulja snijega. Kada su došli do njih, prvo je Josipa zagrlila Lenu, jako kako je samo Josipa znala.
YOU ARE READING
Klinci (završena)
FantasyLena ima 16 godina i živi relativno sretan život s mamom. Relativno sretan, ima samo jednu prijateljicu koja joj znači sve. Nakon 16 godina upoznaje svoju biološku mamu, za koju ona nije ni znala, jer je smatrala da nije posvojena. Njezina prava mam...