Succubus

660 48 2
                                    

Lena je lagano micala Igorove ruke sa svoga struka, pazila je ne bi li ga probudila. Prošla mu je rukom kroz kosu i poljubila ga u čelo. Čula je Larisin smiješak. Okrenula se od Igora i izašla s Larisom van odaje. Našle su se u dugom, još tamnom hodniku, visokog stropa, tamno crvenih zidova s oklopima vitezova na njima. Lena je prišla visokom prozoru i razmaknula zavjese i onda otvorila prozor. Okrenula se prema Larisi.

- Neću ti čitati misli ako na to misliš, smatram da to nije baš lijepo pa ću te zamoliti da mi sama kažeš što si htjela. - rekla je Lena i nasmiješila se.

- Dobro. - odgovorila je Larisa i odahnula. - Jako ste mi slatki s kraljem Igorom. No, nisam vam to došla reći, nego da su demoni, kada su vas Igor i Josip doveli ovdje, u Osijeku tražili znakove skrivanje Nikoline i došla sam vam reći da su i našli. Bila je u nekoj kolibi s još jednim vampirom. Ne znamo koliko ih je okupila, niti na što su spremni. Jedino što znamo je da su ostavili Osijek i krenuli prema granici s Bosnom i Hercegovinom. To nam daje...

- To nam daje više vremena! Oprosti što sam te prekinula, ali molim te nemoj mi se obraćati s vi, mislim da sam mlađa od tebe. - rekla je Lena i nasmijala se, na što je Larisa kimnula glavom. - Koliko je sati?

- Prošlo je 5.

- Ovo će možda zvučati čudno, ali kad se bude vampiri, demoni i ovaj... Ma kužiš?

- Vampiri ne spavaju, mislim da si to znala, - rekla je tiho i nasmijala se - demoni se bude jako rano, jer spavaju jako malo, gotovo ništa. To je jedno od obilježja koje dijelimo s vampirima. - Lena je kimnula glavom.

- Možeš li mi pokazati knjižnicu? - čim je to Lena izgovorila, Larisa se okrenula prema svjetlijoj strani dugog hodnika, a Lena je bez razmišljanja hodala za njom.

Sve je ovo njezino... Nasljedstvo, kraljevski dvorac, dugi i daleki perivoji koje sada gleda što omeđuju njezin dvorac. Sve je njeno! Njeno... samo ako ubije svoju polusestru, Nikolinu.

Larisa je naglo stala, a Lena se zabila u nju i napravila zbunjeni izraz lica, ali ubrzo je shvatila da je ispred visokih vrata. Odmah ih je pokušala otvoriti, ali su bila zaključana. Probala ih je otvoriti opet i opet, ali ništa se nije dogodilo. Okrenula se prema Larisi koja je stajala iza nje i gledala u nju.

- Gdje je ključ? - upitala je Lena.

- Nema ključa. - kada je primijetila Lenin zbunjeni pogled je nastavila - Otvara se samo članovima kraljevske obitelji, vampira ili demona. Navodno u njoj postoje kojekakvi spisi koje kraljevi i kraljice nikada nisu htjeli objaviti. - reče Larisa zamišljeno.

Lena se udaljila nekoliko koraka i dobro promotrila. - Aha, - tiho je izustila - i kako to djeluje?

- To bi trebala pitati Igora, on sigurno zna.

- Ajd, odi po njega. Probudi ga ako treba. - čim je Lena izrekla naredbu, Larisa ju je odmah krenula ispuniti. Sjela je uza zid i promatrala velika vrata. "Kraljevska knjižnica," pomislila je "sadrži spise koje je znala samo kraljevska obitelj. Možda nađem nešto što će mi pomoći u ratu, možda nađem nešto više o prvoj kraljici demona, odnosno meni. Možda nađem zašto se to dogodilo, zašto nisam samo vampir..." Spustila je glavu na koljena. Čula je da Igorovi i Larisin koraci su sada bili izrazito blizu. Osjetila je snažnu Igorovu ruku na nadlaktici svoje, jer ju je povukao da ustane.

- Čujem da želiš u knjižnicu. - rekao je i nasmijao se. - Larisa možeš ići.

Larisa se poklonila i otišla, a Lena je zbunjeno gledala za njom.

- Dođi. - rekao je Igor i raširio ruke i noge tako da mu se ona okrene leđima kao da ju uči igrati bilijar. Prišla mu je i pogledala ga u oči i poljubila u obraz pa se namjestila kako je htio. - Dobro. - zagrlio ju je. - Prva stvar ) isprepleo je njegove prste desne ruke s njezinima - ne možeš sama otvoriti vrata. Obično su to radili kralj i kraljica, ali otkako vampiri nemaju kraljicu, otvarali smo ja i Antonio, no onda se otvara na drugačiji način nego kad su kralj i kraljica. Nas dvoje, ili ti i tvoj stari, otvaramo ovako. - njihove isprepletene prste položio je na visinu gdje bi otprilike bila kvaka. Nakon nekoliko sekundi kvaka se stvorila, a Lena je otvorila vrata i tiho rekla:

- Cool.

Ušli su u knjižnicu. Lena je širom raširenim očima istraživala visoke police pune knjiga. Šetala je kroz redove bacajući oko na naslove knjiga. Vidjela je knjigu koja se zvala 'Legende zlih bića' i odmah ju je uzela, iako je bila na visokoj polici i debela knjižurina jarko crvenih korica i crnog naslova. Nastavila je hodati dalje, kada je primijetila naslov 'Vrste vampira i demona'. Uzela je i tu veliku knjigu otrcalih listova, jer nije znala da postoje vrste vampira ili demona. Vratila se do Igora koji je sjedio za stolom i igrao se uljanicom. Kada ju je skužio nasmijao se i rekao:

- Prvi posjet i dvije knjige, dobra si. - nasmijala se, a on je nastavio - Što si uzela?

- Nešto o legendama i vrstama. - rekla je i sjela mu u krilo. Otvorila je Legende i pokušala naći svoju, a Igor ju je zagrlio s leđa i nježno joj usnama prolazio po vrstu.

- Kako si zgodna. - rekao je i stavio joj ruku pod majicu i mazio joj leđa. - Želim te. Želim te samo za sebe. Tebi je suđeno da vladaš sa mnom i da zaboraviš Josipa. - okrenula se prema njenu i strastveno ga poljubila, pa tiho, ali zapovjedno rekla:

- Molim te aj sad šuti. Znaš da te volim. - kimnuo je glavom, ali ju je i dalje mazio. Listala je knjigu, napokon je našla na svoju legendu. Zamislite, njena legenda! To sve još čudno zvuči... Pročitala je legendu, pisalo je sve što je znala osim što tu piše da je njena mama succubus. - Što je succubus?

- Vrsta demona. Ženski demoni, jako lijepi i jako moćni. Zašto?

- Jesi li ti znao da je Helena succubus?

- Ma odakle ti to? - naslonila mu se na rame i pokazala mu što piše. - Vid' jebote stvarno. Kak' nisam bio skont'o?

- Mene zanima nešto drugo više... - rekla je zabrinuto pa okrenula lice prema njenu. - Što se dogodi kada vampir ugrize demona? - odmah je uzela drugu knjigu o vrstama i počela tražiti nešto o succubusima.

- Vjerojatno ovisi o vrsti demona, naprimjer ti mene možeš grist i grickat do sutra ako hoćeš i ništa mi neće biti, a neke vrste su osjetljive.

- Succubus je ženski demon koji zavodi muškarce te se tijekom noći s njima spolno opći. - rekla je,a u licu je problijedila. - Zar je moguće da Antonio nikad nije ni volio Helenu? Nego samo da ga je iskoristila? Jesam ja zato kraljica demona?

- Čitaj dalje ili gledaj legendu. Vampiri vole samo jednom jednu osobu, ali moći succubusa doslovce te čine omamljenim, zaljubljenim. De mi knjigu legendi. - Lena se bez oklijevanja nagnula nad stol da uzme knjigu i dodala je Igoru. - Jesam ti ikad rekao da imaš super guzicu? - Lena se nasmijala, a Igor joj je uzvratio osmijeh pa spustio pogled na knjigu. Opipao je stranicu na kojoj je pisala Legenda, pa okrenuo stranicu i otkinuo ju uz rub uveza. No stranica nije ispala, nego se raširila kao letak.

- Kako si znao...?

- Male tajne velikih majstora. - namignuo joj je. - Dakle, kao što sam re'ko, vampiri se zaljubljuju jednom. Antonio je bio zaljubljen u Elizabetu, kraljicu, njegovu ženu. Prevario ju je sa ženom, ljudskim bićem, jer ga je zanimalo koja je razlika. No slabašna ljudska žena nije mogla izdržati seks kakav je on htio, pa ju je odmah nakon toga ostavio polu mrtvu. Naišao je jedan vampir i bla bla bla rodila je vampiricu. Kada je saznao što se dogodilo znao je da ženu mora prevariti opet, ali htio je isto osjetiti i ljubav, demonica vrste succubus zavela ga je i natjerala da se zaljubi u nju. Vodio je ljubav s njom, bila mu je najbolja, a on nije znao da je ona demon i tako je proročanstvo nastalo. Rodila je kćer koja je bila demon od prvog dana svog života, a vampir pritajeno zato ona i je ona koja će pobijediti i voditi dva kraljevstva...

Lena ge je prekinula tako da ga je poljubila najljepše što može. On je odbacio knjigu na stol i okrenuo ju u svom krilu tako da je on između njezinih raširenih nogu. Odmaknula je usne od njegovih i pitala:

- Misliš li da sam i ja succubus? 

Klinci (završena)Where stories live. Discover now