Od njegovog zavodničkogosmijeha Lenu su prošli trnci. Ipak je dečko bio suviše lijep. Viši od Lene,širokih ramena i naglašenih mišića. Njegovo lice bilo je blijedo kao i Lenino.Podigla je svoju ruku i usporedila svoju put s njegovom. Oboje su bili nježnobijeli. Mogao bi netko pomisliti da su krhki kao pahuljice. Iz njegovog lijepogosmijeha provirili su njegovi biserno bijeli zubi. Lijepi, normalni, čitavi.- Što me opet takopromatraš? - upitao ju je još uvijek kroz osmijeh.- Ti... Ja... Imamojednako svijetlu put. - jedva čujno je rekla.- Da. Ali to bi tek išlo uono sto želim od tebe, mislim da bi prije toga bilo dobro kada bi saznala tkosam. - rekao je i nasmiješio se. Spustio je pogled na njeno tijelo. - Sada siljepša nego što si ikada bila. - rekao je i zagrizao usnicu, te se perverznoosmjehnuo.- Zašto se to tebe tiče?TKO SI TI? - izderala se iz petnih žila.- Ja sam... Damn ovo jebilo lakše zamišljati nego napravit. - rekao je i nasmijao se na što joj sepribližio bliže. - Ja sam... - pokušao je opet no stao je, uhvatio ju je okostruka, ona se nije opirala samo je tiho upitala:- Što si?- Vampir. - rekao je ipogledao ju svojim zeleno modrim očima. Ona se nije otrgnula od njega već sesamo grohotom nasmijala, kao ono s Igorom:- Ajme kako si smiješan. -rekla je kroz smijeh, jednostavno nije mogla prestati. - Ovo ti je odličanulet, samo što ne padam na te "vampirske priče". - još se uvijekcerekala kao nenormalna.- Ja sam ozbiljan. - rekaoje dečko i uhvatio ju za obraze kako bi ju smirio. Ona je osjetila samo njegovhladni dodir.- Vampir? Jesi ti pobjegaoiz ludnice? To što si prekršio nekoliko zakona fizike se može objasniti.Nekako... - rekla je otvarajući torbu da izvadi bilježnicu, no on joj jeuhvatio ruke.- Zašto mi ne vjeruješ?Zašto je to toliko teško? - rekao je glasom koji je bio molećavi, zvučao je kaoda ju preklinje da ga sasluša.- Cijeli svoj jebeni životsam razvijala logičko zaključivanje i presuđivanje, život mi se temelji načistoj znanosti i eventualno znanstvenoj fantastici, ali fantazijama ne!Nikako! Ti sada mene tjeraš da razmislim o tome kako sam postupala cijeli svojživot krivo, bila u krivu, uvjeravaš me da postoji nešto izvan onoga sto jemoguće, realno i znanstveno dokazano? - rekla je dok ju je on povlačio k sebi,u zagrljaj. Ona se nije odupirala. - Što ćeš mi još reć'? Da postoje ivukodlaci?- Postoje, postoje ivještice, vilenjaci i sve. - rekao je podižući njenu glavu da može gledati uoči.- Ajde recimo da tivjerujem - rekla je, zastala jer se nasmijala, no brzo se svladala i nastavila.- što želiš onda od mene kvragu i sve više?- Svaki vampir se u životusamo jedan put zaljubi, u onu pravu. Ta prava može biti čovjek ili vampir,ništa drugo. Ti si moja ta. - rekao je ponosno, sretno i prošao joj hladnomrukom po licu.- Ti si vampir, a ja samtvoj život? Wow, dečko ti imaš užasno bujnu maštu. - rekla je nasmijala se iotrgnula se od njega. - Žao mi je, ali nemam više vremena slušati tvojeizmišljotine. - rekla je sjedajući na bicikl i odvezla se od njega, on je trčaodok je ona vozila najbrže što može. - OSTAVI ME NA MIRU, PSIHOPATU! - izderalase, a on je ostao na mjestu.Istina je, mogao jepojuriti za njom. Uhvatiti ju, pretvoriti ju u vampira i natjerati ju da budeuvijek uz njega. No nije htio, nije mogao. Nije ju mogao nikako povrijediti.Pustio ju je da mu ode pred očima. Lena je vozila najbrže što je mogla i stiglaje kući u roku 5 minuta, a ne 15 koliko joj je inače trebalo. Ušla je svaudihana u kuću i bacila torbu na neki ormarić i sjela u dnevnu pred televizor.- Što je bilo srećo? Štosi se tako uzdisala? - provirila je Tamarina glava iz radne sobe.- Klinci... Samo klinci.Pa to sam i ja još uvijek zar ne? - govorila je Lena uzimajući lazanje iz rernei sjedajući u dnevnu na kauč pred TV.- Da, jesi. No zašto sitako brzo vozila? - rekla je Tamara i sjela do nje.- Isprobavala sam brzinu.Da vidim kolika je udaljenost od naše kuće do tog polja. - rekla je i pogledalaTamaru žvačući komad lazanja. - Dobila sam jednaki put u oba slučaja. - reklaje i nasmijala se čime je Tamara bila sretna.- Pa dobro, ako je sveuredu - rekla je - onda ću nastaviti raditi. - prije nego što je izašla čvrstoje zagrlila Lenu.Lena je ostala s upaljenimTV-om, na njemu je bila Buffy the vampire slayer. Voljela je tu seriju, moždaje jedan i od razloga bio to što vampiri ne postoje. Lena se uvijek divilaljudima s velikom maštom da mogu izmisliti tako nešto. Kada je pojela odnijelaje tanjur u sudoper. Otišla je u svoju sobu presvukla se u kratke crne hlače,jer joj je bilo vruće u tajicama i obukla je crne čarape koje su joj sezale dokoljena. Ponovno je svezala starke. Otišla je do Tamare pozdravila se s njom iuputila se kod Helene i Igora. Cijeli dan trudila se biti normalna. Kao da seništa nije dogodilo. Nikome nije pričala o tome dečku.
STAI LEGGENDO
Klinci (završena)
FantasyLena ima 16 godina i živi relativno sretan život s mamom. Relativno sretan, ima samo jednu prijateljicu koja joj znači sve. Nakon 16 godina upoznaje svoju biološku mamu, za koju ona nije ni znala, jer je smatrala da nije posvojena. Njezina prava mam...