Partea 3

171 71 1
                                    

Soarele rasarea usor si lumina acestuia traversa de jos in sus camera Tinei. Era ora 07:00 dimineata iar de acum Tina trebuia sa se ridice din pat si sa se pregateasca pentru scoala. Doar ca ea mai statea putin sub patura ei calduroasa, urmarind razele de lumina ce s-au infiltrat in camera acesteia. Astazi e joi, una din cele mai nasoale zile din saptamana pentru Tina. Pe langa faptul ca avea matematica si fizica primele doua ore la scoala, dupa ore trebuia sa mearga si la biserica la ora 18:00 cu parintii ei. Era satula de rutina asta, dar nu avea ce face, decat sa continuie, iar de data asta, dupa mult timp, nu se mai simtea singura. Macar astazi avea lectiile de pian, fiind singura activitate din ziua respectiva pe care o astepta. Deci, cu mica farama de vointa pe care o primise de la Valentina, Tina se ridica din nou, asteptantu-se la ce e mai rau de la ziua asta. A tras draperiile si a deschis geamurile din camera, apoi si-a pregatit rucsacul cu carti si caiete, apoi a luat ceva dintr-un sertar si l-a ascuns intr-un buzunar din rucsac. Dupa ce s-a mai intins putin a mers la baie ca sa isi faca toaleta de dimineata, dar s-a intors la fel de somnoroasa. Isi pregateste mereu uniforma cu o seara inainte pe spatarul scaunului de la birou, isi trase ciorapeii albi si lungi, isi luase fusta albastra si in final camasa alba cu cravata. Era pregatita, desi singurul lucru la care se gandea era ca deabea asteapta sa se intoarca acasa, chiar daca inca nu plecase. 

La scoala lucrurile au stat exact cum a prezis ea. La ora de matematica avea tema facuta, dar gresita, deoarece Tina chiar nu se pricepea la matematica, asa ca profesoara a certat-o foarte tare. La fizica au avut ora de teorie, si au scris toata ora chiar si in pauza, o durea mana pe saraca Tina dupa ora de fizica. Celelalte ore au trecut si ele ca fiecare lucru in viata, nu au fost ore grele asa ca Tina s-a uitat intruna pe geam, privind cerul albastrui. Si orele s-au incheiat. Tina isi pregatea geanta, acum urmau lectiile de pian, era nerabdatoare sa o intalneasca pe Valentina. Ba chiar spera ca o sa iasa in oras din nou, oricum era foarte incantata si iesise pe hol ca sa o astepte, ca de obicei. De data asta Valentina aparuse devreme, lucru care o uimi pe Tina deoarece ei ii sta in obicei sa intarzie.

- Hei scumpete, ce faci esti bine ?

- Da. Dumneavoastra ?

- Foarte bine.

Spuse Valentina dupa care o pupa usor pe obraj, lucru care o facuse pe Tina sa se inroseasca instant.

- Esti gata de lectii ?

- Umm... da.

- Am o surpriza pentru tine, hai.

La auzirea acestor cuvinte Tina devenise si mai incantata. Deja isi imagina ca Valentina o sa o scoata in oras, sau ca o sa faca o plimbare cu masina, sau, si mai bine, o sa o cheme la ea acasa sa petreaca timp impreuna. Cand au intrat in sala de muzica, pe banca de la pian astepta o eleva. Aceasta era cam la fel de inalta ca si Tina, cu parul Negru lung si o privire intepatoare si o atitudine foarte serioasa, cel putin la o prima impresie. Cand vazuse asta Tina, toate fanteziile ei se daramasera. 

- Taadaa ! ! !

Spuse Valentina care arata in mod charaghios ca un magician spre eleve de pe scaun, fapt care o facuse pe ea sa isi dea o palma peste fata iar pe Tina sa fie extrem de confuza si sa nu inteleaga nimic.

- Deci Tina, ea este Alice, ne cunoastem de ceva vreme dar spre deosebire de tine Alice a fost destul de dificila, asa ca normal ca a trebuit sa o pedepsesc adesea, ai vrea sa ii spui Tina lui Alice cate pedepse ai primit tu de la mine ?

- Uh... cred ca odata...

- Ceeee ? Tina trebuia sa spui niciodata ! ! !

Alice incepuse sa rada deoarece Vaelntina era prea comica.

- Pai... mi-ati dat odata o palma la coapsa piciorului...

- Of... Tinaaa... aia era o palmuta nu o palma si a fost ca intre prieteni, in plus se spune bulan... e mai sexy, deci Alice, ai vazut, zero pedepse, ce zici hmm ? De acum o sa faceti lectiile de pian impreuna pentru ca tu Alice o poti ajuta pe Tina sa cante mai bine iar tu Tina o poti ajuta pe Alice sa se comporte mai bine, fetita obraznica... 

- Pai practic a primit si ea o pedeapsa deci...

- Fetelor, ma duceti la sapa de lemn.

Toate incepusera sa rada si s-au asezat pe scaunel. Valentina in mijloc iar fetele langa ea. Au inceput sa cante putin dar apoi Valentina s-a prefacut ca are un apel la care trebuie sa raspunda si a iesit pe hol, lasandu-le pe cele doua fete singure cateva momente. Tina fiind timida se uita cand la geam cand la pian si nu spunea nimic, pe de alta parte, Alice o analiza pe Tina din cap pana in picioare, uitandu-se la ea intens si astepta sa zica ceva, dar si-a dat seama ca nu o sa o faca asa ca incepuse ea :

- Ce profil esti ?

O intrebase Valentina cu aceasi privire intepatoare si capul usor inclinat inspre ea.

- Uh... pai... uman.

- Aha.

- Tu... ?

- Cred ca e destul de evident nu ?

- Uh... Real ?

- Evident...

- Aaa... scuze...

- Adica, sincer nici nu stiu de ce exista profilul tau, adica nu se fac bani din chestiile alea. Uite, mie imi place fotbalul ca si hoby, nu fac o cariera din asta...

- Tina o privea nestiind ce sa zica, apoi cand a vrut sa zica ceva, Alice o intrerupse.

- Pai...

- Si in plus cu matematica s-a construit lumea, tot ce exista e datorita matematicii.

- Pai... eu nu prea ma descurc cu matematica...

- La ce sa ma astept.

Spuse Alice care isi feri privirea arogant.

- Uh... dar... tu de ce faci lectii de pian atunci ?

- Aaa, astea... pai... sti ceva nu conteaza

- E foarte bine ca vrei sa cunosti mai multe domenii...

Spuse Tina pe un ton dragut. Alice o privi, dar de data asta intr-un mod normal.

- Da, asa e, vreau sa cunosc mai multe domenii.

- Deci, domeniul artistic, nu e chiar atat de rau, nu ?

- Da, tocmai Valentina ma lauda ca primesc multe pedepse de la ea si ca sunt obraznica, nu e chiar atat de rau... deloc.

Tina incepuse sa rada si sa se dechida, la fel si Alice.

- Pai Valentina este foarte buna fata de alti profesori, niciodata nu m-a cerat sau nu mi-a vorbit nepoliticos.

- Aha, nici sa pedepseasca nu stie, zici ca imi face masaj cand cica ,,ma bate,, la fund.

Fetele radeau si se vedea clar ca se stabilise o oarecare conexiune intre ele. Valentina a ascultat ce vorbeau tot timpul asta, si desi credea la inceput ca planul ei de a le face prietene nu o sa functioneze, acum zambea la ideea ca Tina ar putea avea, o prietena de varsta ei, o prietena adevarata.

Totul pentru TineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum