Partea 16

53 30 1
                                    

Zorii diminetii luminau cladirea in care Tina tocmai se mutase. Incetul cu incetul, camera intunecata prindea contur, fiind luminata de razele soarelui. Din pat ea se trezi usor, uitandu-se melancolic pe geam pentru cateva secunde. Nu era suparata ca trebuie sa plece de acasa asa de dimineata, asa cum obisnuia in mod normal, chiar isi dorea sa ajunga mai rapid la scoala. Se ridicase usor din pat ca sa nu o trezeasca usor pe persoana de langa ea, se imbracase cu uniforma scolare, dupa care incepuse sa isi pregateasca geanta. In timp ce punea cartile inauntru, a scapat din greseala cateva pe jos.

- Hmm ? Hey, ce ti-am spus sa nu faci galagie dimineata ?

- Si eu ce ti-am spus sa nu mai dormi la mine in timpul saptamanii ?

- Ah comentezi ? Poate ar trebui sa vorbesc cu maica-ta si sa ii zic asta...

Alice tacuse... apoi ridicase cartile de pe jos.

- Asa ma gandeam si eu...

Spuse morocanos iubitul ei dupa care se puse inapoi la somn. Alice iesise din casa pregatindu-se sa plece la scoala. Coborase scarile si se duse sa isi verifice posta. Din trecere vazuse numele Tina exact langa posta ei, insa gandindu-se ca e paranoia, plecase mai departe. Inca o macinau gandurile ca Tina venise acum cateva zile sa o caute, nu putea sa creada ca asta tocmai se intamplase. Insa a trebuit sa fuga, luand o masura drastica, o decizie pe care nu credea ca ar puteao lua vreodata... Amarata, spera sa uita lucrul acesta si isi continua drumu spre scoala. Ajunsa in clasa, se puse in banca langa geam si incepuse sa se uite plictisita pe geam asteptand sa inceapa orele, dupa care se puse cu capul pe maini plictisita. Ora incepuse si profesoara se puse la catedra.

- Copii, hai gata toata lumea in banci, a inceput ora, o da sa nu uit, inainte de asta, avem o colega noua in clasa, Tina hai te rog in fata clasei.

,,Tina, hai in fata clasei,,

La auzirea acestei fraze, Alice incremeni, iar cand se uita, in fata clasei, noua eleva era chiar ea, era chiar Tina. Se uita socata la ea crezand ca viseaza. Tina se uita zambareata spre clasa, insa nu se uita la Alice, apoi se intoarse in banca ei din spate. A stat ascunsa pana acum, cand a fost prezentata in fata clasei. Se pare ca de data asta, Alice devenise precum era Tina la inceput, deoarece dupa ce orele au fost gata, Alice inca statea nemiscata in banca ei. Usor se apropie Tina, apoi se asezase langa ea... Alice se uita rusinata spre ea, insa Tina zambea.

- Tina...

- Hmm, ma bucur, aveam impresia ca nu vrei sa imi vorbesti, ei bine, cred ca m-as inselat...

Spuse Tina in spirit de gluma, insa destul de greu, incercand sa se abtina sa nu planga... deoarece o astfel de intalnire oarecum fortata, dupa atata timp, e dificila...

- De ce... de ce nu m-ai lasat pana acum...

- Pentru ca nu tu ai plecat Alice... sau m-am inselat...

Spuse Tina, de data asta incepand sa lacrimeze, deoarece presiunea emotiilor era prea mare.

- Alice, nu stiu ce s-a intamplat, dar indiferent de ce s-ar intampla, esti prietena mea, si e datoria mea sa te protejez, e datoria mea sa fac totul pentru tine...

Alice incepuse si ea sa planga punandu-si mana la ochi, fiind tulburata de sentimente.

- Deci, tot ce mai vreau sa stiu... Alice... Vreau sa te intreb... Esti fericita ca m-ai reintalnit ?

- Da ! Bineinteles ca sunt ! Spuse Alice care o imbratisase, si incepuse sa planga la umarul ei. Din cauza faptului ca inca erau in clasa si ca cineva le-ar fi putut vedea asa, Tina o mangaiase pe spate si incercase sa o calmeze pe Alice, care plangea in hohote.

- Asta e tot ce am vrut sa aud... 

- Normal ca am vrut sa te reintalnesc Tina... ma simt atat de eliberata pentru ca te vad acum dar... nu e cum decid eu, nu e dupa ceea ce imi doresc eu, parintii mei au dvenit paranoia si, m-au fortat sa imi iau un iubit din biserica la care mergem, si m-au amenintat ca daca doar te vad o sa ma bata, Tina situatia mea e oribila eu nu...

- Nu mai este... situatia ta tocmai s-a schimbat.

Ii spuse Tina incet si linistitor.

- Ce... ce vrei sa spui ?

- Vreau sa zic ca nu imi mai pasa de ce zic ai tai, si de toate piedicile astea, vreau sa zic ca atat timp cat ma ai pe mine, si pe Valentina, nimic din lucrurile astea nu ne vor mai impiedica.

Tina se surprindea pe ea inasi, aproape ca nici ea nu credea ce spune, insa era hotarata sa infrunte totul pentru iubita ei, mai ales ca acum o avea in brate, dupa atat de mult timp fara ea.

- Alice, ai incredere in mine ?

- D.. Da, normal ca am Tina...

Spuse Alice printre lacrimi.

- Atunci hai acasa.

Ii spuse Tina zambind, dupa care se apropiase de buzele lui Alice si o sarutase pasional. Dupa ce si-au sters lacrimile si Alice a terminat sa o pupe de 1000 de ori pe Tina, acestea au mers impreuna spre blocul unde stateau. Alice s-a intors in garsoniera ei deoarece se mai prefacea o perioada ca e iubita acelui baiat doar ca sa isi stranga lucrurile, iar Tina intrase in camera ei, unde se culcase linistita, ca si cum ar fi ridicat o piatra de pe inima, care statea acolo de mult timp...

Totul pentru TineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum