Partea 20 Final

55 15 3
                                    

E ora 7 dimineata, iar fetele umblau zapacite prin casa. Tina aranja hainele in dulap in timp ce Alice spala de zori pe jos.

- Ti-am zis eu ca ar fi trebuit sa facem ieri curat !

- Tu vorbesti ? Te-ai jucat cu mine Free Fire pe telefon, esti la fel de vinovata ca mine.

- Ei bine poate daca ai fi fost responsabila nu m-ai fi lasat sa ma joc si m-ai fi motivat sa fac curat...

- Of... sti ca ti-am dat cateva palme la fundu ala mare a tau, dar nu au functionat...

- Hmm, ma faci grasa ?! Am sa plang...

Spuse Alice ironic.

- Nu, ai doar un fund mare, e un compliment.

- Pentru cineva cu un fund mititel ca al tau cred si eu.

Glumi Alice.

- Doamne Alice, sa vezi ce bataita primesti de la mine dupa ce e gata curatenia.

- Deabea astept, da vine Valentina si inca nu am pregatit ceva de mancare.

- Suntem niste zapacite nu-i asa ?

- Cred ca da...

- Hey, apropo, deabea incapem amandoua in pat, Vali unde o sa dorama ?

- In pat cu noi...

Raspunsese Tina ca si cum ar fi fost foarte evident.

- Oh... Sti, ultima oara cand am vazut-o pe Valentina era cand inca eram la fostul liceu si faceam meditatii la pian cu ea... 

- Mhmm, ai emotii ?

- Defapt, chiar am... adica... nu am mai vazut-o de mult si... 

- Sti ca e in regula, doar suntem o familie acum, iti garantez ca o sa fie super incantata sa te revada, mereu mi-a povestit cum iubea sa te aseze in poala ei si sa iti dea palme usoare peste fund sub pretextul ca te pedepsea pentru ca nu invatai, desi ea era doar horny.

- Da, imi aduc aminte, imi e dor de momentele alea...

- Ei bine, in cateva minute ea o sa fie aici.

- Asa e... mereu am asteptat momentul asta, noi si Vali... iti vine sa crezi ?

- Normal ca da, doar noi am facut sa fie asa, nu ?

Spuse Tina care se ridicase de la dulap si o sarutase pe Alice, dupa care se duse la bucatarie.

- Vrei tu sa pregatesti geanta pentru maine, nu luam multe lucruri la hotel.

- Sigur.

- Sti cumva daca mai avem Ramen, nu il gasesc nicaieri...

- O doamne, nu imi zi ca s-a terminat...

- Stai sa ma uit si prin celalalt dulap... o... stai asa...

- Hmm, ce e  ?

- Cred ca vad masina Valentinei jos, a ajuns...

- O doamne... si nu avem nimic de servit, suntem atat de nerecunoscatoare...

 Brr Brr 

- Oh, e la usa, deschid eu.

- Eu ma duc pana la magazin sa cumpar Ramen.

Tina se duse sa deschida usa.

- Hey, iubiiii ce faci frumusico.

Spuse Valentina care era plina de bagaje in fata usii.

- Oh, buna mamii, lasama sa te ajut, ce ai in toate plasele astea ?

- Poti sa le pui pe masa si sa scoti din ele, e pentru voi.

Tina le duse in bucatarie, iar primul lucru pe care il despachetase era un tort de ciocolata imens.

- Mami... tu l-ai adus ?

- Oh nu, l-am gasit pe jos...

Raspunsese Valentina glumind in stilul ei specific.

- Dar, nu trebuia...

- Ba cam trebuia, noi nu mai aveam mancare T_T

Raspunsese Alice care tocmai intrase in bucatarie. Valentina zambise si se uitase spre ea incantata sa o revada.

- Hey... a trecut ceva timp...

Spuse Alice rusinata uitandu-se in jos.

- Lasa asta si vino aici.

Ii spuse Valentina care o imbratisase tare la pieptul ei.

- Mi-ai lipsit atat de mult, sti asta ?

Alice nu zicea nimic si incerca sa nu planga fiind foarte emotionata.

- Aaa ! Tina, nu manca fara noi !

Spuse Valentina in gluma care observase ca Tina profitase de faptul ca nu se uita nimeni la ea si incepuse sa manance din tort.

- E asa bun...

- Nu manca tot vrem si noi !!!

Spuse si Alice in acelasi spirit glumet. 

Valentina, Tina si Alice, in sfarsit reunite dupa atat timp in care soarte le despartise. Valentina avea sa vina in fiecare weekend la ele si sa stea cu ele pana terminau liceul. Acestea au lasat-o pe Valentina sefa in bucatarie si au ajutat-o ca sa gateasca o friptura la cuptor si cartofi copti uleosi cu salata, facand astfel o mancare foarte buna, plus tortul de ciocolata gustos. Dupa aceea s-au pus sa se uite la The Incredibles 2 pentru ca Tina voia sa il vada de mult timp dar nu avuse ocazia. In cele dn urma noaptea venise si s-au culcat toate in patul stamt al fetelor. Deabea incapeau si Alice dormea jumatate pusa pe Valentina, dar aceasta era extrem de incantata sa o tina in brate si sa o iubeasca. 

- Mmm, Vali, mi-a lipsit funduletul tau...

- Vali... nu te-ai schimbat deloc...

- Nu, si nu o sa ma schimb niciodata.

Spuse vali care o ciupi de buca pe Alice.

- Auchi... observ...

- Deja va culcati ? Eu sunt nerabdatoare sa mergem maine la Hotel, o sa fie asa de fain.

Bineinteles ca o sa fie scumpa mea.

Spuse Vali care se ridicase sa stinga lumina si apoi se intoarse in pat cu fetele, imbratisandu-le pe amandoua. 

- Hey, mami... 

Spusese Tina care statea la pieptul Valentinei si se simtea super relaxata.

- Ce e scumpi ?

- Mi-as dori sa fim o familie pentru eternitate...

- Mhm, ei bine, suntem.

- Stiu mami... dar... nu pentru eternitate.

- Daca crezi asta, asa va fi.

- Ce vrei sa spui ?

- Mhm, nu stiu exact, insa mereu mi-a placut sa cred ca si in viata cealalta, cand voi ajunge acolo, tu si Alice veti fi primele persoane cu care ma voi intalni. De unde sti ca nu se va intampla ? Important e sa crezi in asta, sa crezi in ce e bine...

Tina nu spuse nimic, si isi intinse mana, cuprinzad-o atat pe Vali cat si pe Alice.

- Te iubesc mami...

- Si eu te iubi Vali... adica... mami...

Spusesera fetele.

- Si eu va iubesc, si va voi iubi mereu...

Spusese Vali, dupa care adormisera toate cuprinse...

Tina a dus un drum lung si greu, si desi a pornit singura, pe parcurs a inatlnit persoanele cele mai importante din viata ei. La fel a facut si Valentina, cat si Alice. Defapt toti pornim singuri, croindu-ne propriul drum... Mereu sa fim iubitori si buni, gata sa ne deschidem sufletul persoanelor care stim ca ne sunt alaturi, persoanelor care merita si care ne iubesc, deoarece facand astfel, desi nu vom ajunge niciodata singuri la destinatie.


Multumesc enorm tuturor celor ce mi-au citit cartea. A fost o experienta minunata sa o scriu si sunt extrem de incantata ca astazi am ajuns la finalul ei. Va doresc o zi frumoasa si multumesc pentru sustinere din nou :*

Totul pentru TineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum