Partea 18

44 16 1
                                    

,,Uneori am impresia ca nu o cunosc indeajuns pe Alice,,

Se gandea cu capul pe banca si plictisita Tina, privind-o prin razele soarelui pe Alice, care statea in banca langa ea. Imaginea de ansamblu dintre ele era destul de amuzanta, Tina fiind plictisita si pusa pe ganduri, semi adormita cu capul pe banca, iar Alice se uita ingrijorata pe geam, sprijinindu-si capul intr-o mana. Nici una din ele nu era atenta la ora, probabil pentru ca aveau istorie si un profesor batran povestea si el aproape adormit de razboi. 

Maine mama lui Alice avea sa vina i vizita, asa cum stiti, parintii ei au luat decizii nebune precum mutarea in al oras, pedepse corporale si au obligat-o pe Alice sa aiba un iubit. Asta era si problema  cu Alice, se gandea Tina, avea impresia ca o cunoaste, insa dupa ce a pierdut-o, acum, simte ca parca e alta persoana, simte ca ceva e diferit. Si nu neaparat intr-un sens rau, ci intr-un sens ingrijorator. Cand o intalnise prima data, aceasta era sigura pe sine, putin aroganta, cu o atitudine dominanta, insa nimic din aspectele acestea nu se mai regaseau acum in Alice. Mereu ingrijorata, mereu gata sa planga, sensibila... toata situatia asta o afectase intr-un mod grav, personalitatea i se conturase in jurul abuzului pe care l-a indurat.

,, Uneori am impresia ca nu ma inteleg pe mine,,

Se gandi din nou Tina, privindu-i trupul printre razele soarelui. Stia ca Alice se schimbase, insa de cand se reintalnisera, simtea ca rorurile se inversasera in relatia lor, simtea ca ea e acum responsabila de Alice, ea trebuie sa o apere si sa o iubeasca, sa o asigure ca totul avea sa fie bine, ea, care acum cateva saptamani, nu putea sa vorbeasca cu colegii de clasa din cauza timiditatii si se rusina de fiecare data cand Alice o atingea. 

Totul s-a schimbat... uneori ne dorim sa fie totul ca la inceput, insa viata ne invata sa incercam sa restabilim trecutul cu ce avem in prezent. Valentina care era o profesoara cu o viata normala, care isi petrecea weekendurile prin cluburi si flirta cu eleve s-a transformat intr-o mama responsabila si iubitoare, Tina, o fata timida care statea cu parintii ei, a devenit o luptatoare gata sa faca orice pentru persoanele iubite, iar Alice, Alice avea sa isi inceapa viiitorul acum, sa se schimbe, datorita familiei ei adevarate,  Tina si Valentina. In cele din urma asta ar trebui sa fie scopul nostru ca oameni, sa ne ajutam si sa raspandim empatia si iubirea. 

- Tina, ora s-a terminat...

Spuse Alice amuzata de faptul ca Tina inca dormea cu capul pe banca.

- Oh, da... stiam...

- Eu... ar trebui sa plec, maine trebuie sa fie totul in regula, si asa m-am certat cu zebzecul ala...

- Nu...

- Ce ? Nu ce... ?

- Nu mergi acasa Alice, aia nu e casa ta.

Spuse Tina calma, dar cu un ton serios, uitndu-se increzatoare la Alice.

- Tina, imi este foarte frica, te rog... nu imi fa situatia mai...

- Credeam ca ai incredere in mine.

- Da am dar nu stiu ce vrei sa faci ! Nu stiu ce o sa se intample !

- Te vei intoarce la noi, asta o sa se intample ! Alice, si eu si Valentina ne-am mutat in orasul asta sa te salvam ! Suntem aici pentru tine, sti prea bine ca nu am sta pe ganduri daca ni s-ar cere sa facem totul pentru tine...

Spuse Tina care o luase de mana pe Alice.

- Si... Tina... nu inteleg... ce o sa se intample...

- Valentina se va ocupa de tot... pana atunci, uite ce am.

Spuse Tina zambind, care a scos din geanta, 2 bilete de rezervare la Hotelul Hydrosferius, cel mai frumos hotel balnear din zona, fiind cunoscut in toata regiunea pentru baile sale termale si piscinile cu tematica naturala.

- Alice, ai vrea sa iti petreci weekendul cu mine, departe de scorpia aia a ta de mama, la hotel ?

Alice incepuse sa lacrimeze putin, gestul frumos al Tinei ii ajunse la inima.

- Da...

- Asta e tot ce voiams a aud...

Spuse Tina care ii luase mana si ii infasurase biletul in jurul degetului, ca si cum i-ar fi pus un inel, dupa caare amandoua incepusera sa rada de toata scena asta care semana cu o cerere in casatorie. Si-au luat lucrurile si au plecat la autobuzul care avea sa le duca spre hotel. Tina ii pregatise si lui Alice un costum de baie de dinainte. Aceastea au ajuns si au mers sa se cazeze. Odata intrate in curtea hotelului, au ramas uimte de frumusetea ei, curtea fiind plina de bonsai si stanci frumos amplsate, lacuri cu pesti si iepurasi draguti ce mancau iarba. Un Majordomn le-a condus spre curtea lor, iar acestea au fost mirate sa vada ca aveau o curte doar pentru ele. Camera din hotel avea iesire din spate in curte, unde era o ditamai piscina si o mini cascada care  o umplea mereu cu apa curata. Nici nu s-au schimbat ca amandoua au mers sa se uite la piscina, iar Alice o impinse in gluma pe Tina in apa, cu uniforma scolara pe ea.

- Ahh... Alice... Ti-ai semnat moartea !

- Credeam ca vrei sa ma salvezi.

Spuse Alice in Gluma.

- Oh nu, o sa devin mai rea decat mama ta !

Spuse Tina razand, dupa care incepusera sa se bata cu apa, udandu-se amandoua din cap pana in picioare. Se pare ca fetele au inceput sa se distreze de minune, Alice uitand de grijile pe care le avea pentru moment, insa din nou, desi Tina i-a spus ca totul avea sa fie bine, nu i-a spus inca planul pe care ea si Valentina il facuser-a pentru a o salva de abuzul pe care il sufera.

Totul pentru TineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum