E 6 dimineata, iar camera de hotel incepe sa se lumineze usor. Se pare ca Tina facuse alegerea corecta de a alege acest hotel deoarece majoritatea aspectelor erau bine puse la punct, chiar si cele mai mici detalii. Pe partea din fata a camerei tot peretele care dadea inspre curte era din sticla, astfel puteai admira mica cascada si piscina amenajata care dadea impresia ca e facuta in mod natural. Fetele avusera un timp minunat imreuna ieri, deoarece au stat in piscina pana dupa mieul noptii, uitandu-se la stele.
La inceput cand au ajuns s-au prostit putin jucandu-se cu apa si imporscandu-se ca doua fetite mici, asta pana s-au schimbat in costumele de baie. Prima oare se schimbase Tina, care o intrebase pe Alice ce parere are despre el. Alice se mira de cat de bine ii statea costumul, si se apucase sa il aranjeze putin, doar ca sa-i mangaie trupul senzual, insa se mira cand vazuse ca Tina ii cumparase si ei unul, si era nerabdatoare ca Alice sa il incerce, dandu-i ea jos camasa uda din uniforma scolara. In cele din urma se imbracase si ea cu costumul de baie, si pana la noapte au stat distrandu-se impreuna, povestind despre cum isi aduc aminte fiecare dintre ele momentul in care s-au intalnit prima oara, facandu-si masaj cu crema cand se intindeau pe sezlong si privind stelele pana cand incepuse sa se faca frig afara asa ca au intrat inauntru.
Tina isi usca parul, iar cand se intoarse, Alice era adormita pe pat, macar un singur lucru nu se schimbase, Alice tot o somnoroasa a ramas... Tina se dezbracase ramanand doar in lenjeria de noapte, stinse lumina si se puse in pat langa ea, dupa ce o invelise si pe Alice. Se puse langa ea, amintindu-si de prima oara cand ele au dormit in acelasi pat. Totul fusese ruinat... Insa, se gandi Tina, poate ca totul fusese reparat, fiindca in final, a ajuns din nou la accelasi moment, in care ea poate sa doarma, de data asta linistita, impreuna cu iubita ei. Lasand gandurile deoparte, Tina o imbratisase pe Alice, dupa care o sarutase tandru pe umar, si se culcase langa ea, simtindu-se fenomenal. Se spune ca nu e nimic mai frumos decat sa dormi imbratisand persoana pe care o iubesti, iar Tina simtea asta chiar acum...
Alice se trezise prima, destul de stresata. Desi a adormit rapid, primul gand care ii venise cand se trezise, e faptul ca mama ei o sa o viziteze azi. Incerca sa se ridice insa observa ca Tina o imbratisase, iar daca se ridica ar fi trezit-o si pe ea. Totusi, uitandu-se la chipul linistit si adormit al Tinei, un val de incredere ii lovise inima lui Alice. Isi aduse aminte de fiecare data cand aceasta o luase de mana si o rugase sa aiba incredere in ea, si cum mereu o linistise cand ea incepuse sa se streseze. Oarecum realizase si ea ca Tina are un plan, observase ca si ea se schimbase, obervase ca o iubeste cu adevarat deoarece simtea ca tot ce facuse Tina pana acum, fusese pentru ea... astfel ca se intoare cu fata la ea si o cuprinse la randul ei, culcandu-se inapoi.
Intre timp parintii lui Alice se pregateau sa o viziteze. Tocmai ce se urcasera in masina cand baiatul cu care Alice statea i-a sunat.
- Alo ?
- Da, ce e ? Venim astazi daca asta vrei sa intrebi, o sa o vezi cum o batem pe Alice la fundul gol nu te mai stresa, gasim noi un motiv...
Spuse mama lui Alice foarte lejer, fara sa-i pese deloc de sentimentele ficei ei.
- Asta e si problema ! Alice a plecat ieri la scoala, si nu a venit deloc. Nu e acasa !
- Ceeeee ?? De ce nu ne-ai sunat ieri ?
- Umm, am adormit ieri, de unde sa stiu ca nu vine acasa. Azi dimineata am vazut ca nu e in casa, am sunat-o dar nu imi raspunde.
- O doamne, zebzecule, nu esti bun de nimic, ai avut o singura sarcina, sa fi cu ochii pe Alice, doamne... asteapta acolo, venim cat de repede putem !
In timp ce acestia conduceau peste viteza legala si se grabeau sa ajunga la apartamentul lui Alice, telefonul lor suna din nou.
- Da ? Alo ? Spuneti rapid ne grabim !
CITEȘTI
Totul pentru Tine
Romance{ Yuri / Romantic / Drama } Nimic nu se compara cu sentimentul pe care il ai atunci cand intelegi ca ea este mai mult decat cea mai buna prietena a ta, ca desi sunteti complet diferite, va completati una pe cealalta si ca desi toti stau in calea dra...