Seara se lasase peste casa Valentinei, care tocmai iesise din dus si acum isi pregatea o gustare de seara. Luase doua banane si doua mere si facuse un shake din gustos din ele, apoi puse la fiert un plic de orez si cativa cartofi pentru a face o mancare delicioasa. Cat timp fierbeau preparatele, Valentina statea pe mica canapea moderna din bucatarie citind din revista PC Gamer , aceasta fiind o gamerita din cand in cand, desi nu are un pc monstru, ci doar un laptop dragut de gaming. In timp ce rasfoia revista telefonul ii suna. Il luase si se bucura sa vada ca Tina o suna, nu se intampla foarte des asta.
- Hey scumpete.
Raspunse energica Valentina.
- Hey...
Raspunse inapoi Tina cu o voce inabusita si vizibil trista.
- Tina... Ce s-a intamplat ? E totul in regula.
- D... da... doream doar... sa te intreb ceva.
- Spuse Tina incercand sa isi contoleze lacrimile si vocea.
- Sigur scumpo, te ascult.
- As vrea... sa stiu daca... poate ar fi in regula sa...
Apoi Tina facuse o pazua deoarece ii era prea greu sa puna intrebarea.
- Tina e totul in regula ? Vorbesti foarte infundat te simti bine ? Poate ai racit sau...
- As putea sa stau la tine o perioada ?
Spuse Tina dupa ce isi facuse curaj. Valentina se opri pentru un moment, nu uimita de intrebarea Tinei, ci neputund sa creada ca ea chiar pune intrebarea asta. Zambise si dupa cateva secunde de liniste spuse :
- Tina vorbesti serios ?
- Inteleg daca cer prea mult, scuz...
- Nu Nu Nuuu normal, normal ca e in regula. Tina ar fi minuat !
- Umm... sigur e in regula.... ?
- Tina sincer ar fi minunat, nici nu trebuia sa ma mai intrebi poti pur si simplu sa vi, doar sti ca te-as primi la mine oricand. E in regula cu familia ta, sti tu... nu vreau sa am probleme cu ei daca...
- Ei mi-au zis sa plec, asa ca plec...
- Oh, inteleg, Tina imi pare rau... adica... Ma bucur enorm ca o sa stam impreuna iti dai seama cate lucruri putem sa facem impreuna ! Oh stiu o sa caut cartea aia de care iti vorbeam o sa o iubesti trebuie sa o vezi ! Aporpo care e mancarea ta preferata, o pot gati acum sincer si mie imi e foame adica, poate vrei si un shake de fructe ? Am unul de banane poate iti place, a, are si mere, uitasem, sunt o ametita, ce zice de shake de kiwi iti place ?
Valentina era in complet extaz, fiind bucuroasa ca Tina, fata pe care a privit-o ca pe propiul copil, avea sa locuiasca cu ea, era o veche fantezie care prin miracol parca devenea realitate.
- Umm, cred ca da, cred ca o sa avem timp pentru toate astea, insa maine daca poti sa vi cu masina sa ma iei, nu am un bagaj mare... in seara asta mai raman aici o noapte.
- Oh... inteleg, sti Tina nu e nici-o problema sa vin acum, adica de ce sa mai asteptam, sti... pot sa vin acum.
- Nu te ingrijora... nu am sa raman aici, si eu deabea astept sa ne vedem... doar o noapte mai raman aici.
- Hmm, inteleg, ok scumpete, multumesc pentru telefon, sa te odihnesti, maine o sa fie o zi plina.
Spuse Valentina zambind. Dupa ce inchise apelul se intinse pe canape inca uimita de la vestea pe care o primise. Zambind se uita la tavan, gandindu-se la noua ei viata alaturi de Tina. Inca de cand a intalnit-o si i-a cunoscut personalitatea a fost atrasa de ea si a ajutat-o mereu, fara sa isi dea seama ca fara ea, Tina acum nu ar mai fi avut vointa necesara sa continue. In seara aceea nu a putut sa doarma din cauza entuziasumului, facandu-si in cap diferite scenarii. Era si normal, pentru prima oara avea sansa sa aibe alaturi o persoana pe care o iubeste, o persoana la care tine, o persoana la care sa se poata gandi ca la o iubita, ca la o fica. In plus nu reusea sa gaseasca niciodata momente prielnice de a povesti cu Tina, de ai spune de trecutul ei si de al aculte pe al Tinei, de a vorbi despre lucrurile pe care la iubesc si despre cele pe care le urasc, sa se inteleaga, sa se vindece reciproc. Insa de acum, avea timp pentru toate astea, ba chiar mult mai mult timp decat suficient. In cele din urma Valentina Adormi cu un zambet dragut, asteptand cu nerabdare ziua de maine.
CITEȘTI
Totul pentru Tine
Romance{ Yuri / Romantic / Drama } Nimic nu se compara cu sentimentul pe care il ai atunci cand intelegi ca ea este mai mult decat cea mai buna prietena a ta, ca desi sunteti complet diferite, va completati una pe cealalta si ca desi toti stau in calea dra...