Partea 12

69 34 3
                                    

O atmosfera racaroasa domina gara in care Tina astepta trenul. Aceasta pornise dis de dimineata de acasa, deoarece trenul ei ajungea in gara foarte devreme. Initial Valentina a spus ca o sa o duca ea cu masina la gara, insa fiind ora 04:00 dimineata, pe Tina nu o lasase inima sa o mai trezeasca pe Valentina, deja facuse mult prea multe pentru ea, se gandi aceasta, desi in adancul inimii ei stia ca Valentina nu ar putea niciodata sa ii zica nu. 

Tina se uita confuza pe panourile care anuntau sosirile si plecarile trenurilor. Trebuia sa fie rapida deoarece trenurile nu stationau pentru mult timp in gara, ajungeau si in 2 minute si pleacu. Erau trenuri moderne, pe sina magnetica, care ajungeau la viteze si de 300km/h. Dupa cateva plimbari reusise sa gaseasca in final ghiseul, de unde ceruse un bilet spre orasul in care se afla Alice. 

- Poftim biletul dumneavoastra, trenul o sa ajunga la linia 4 si v-a stationa 2 minute, pentru siguranta dumneavoastra va rog sa nu va apropiati de linie decat dupa oprirea trenului, va doresc o calatorie placuta !

- Multumesc.

Tina luase biletul si se uita spre numele orasului in care avea sa mearga. Era putin ingrijorata gandindu-se ca nu o sa o gaseasca pe Alice, fiind doar o singura persoana ascunsa intr-un oras mare, insa in acelasi timp, era cuprinsa de un sentiment de siguranta de sine, avand certitudinea ca o va gasi. De cand locuieste impreuna cu Valentina, o schimbare majora a avut loc in secret in personalitatea Tinei, increderea si-a facut loc, crescand din ce in ce mai mult de fiecare data cand Valentina o iubea. Vechea Tina careia ii era frica sa isi spuna parerea, sa vorbeasca in fata altora si sa se bucure de viata, acum mergea singura intr-un oras strain, dornica sa-si indeplineasca scopul.

- Umm, domnisoara, trenul dumneavoastra a sosit in gara, grabiti-va  sau il veti pierde.

- Oh, da, ma scuzati, o zi buna.

Spuse Tina care se grabi sa urce in tren, lasand-o pe doamna de la ghiseu sa inteleaga ca e o fata cu capul in nori. Tina urcase grabita in tren, dupa care se aseza intr-un compartiment, uitandu-se curioasa pe geam. Telefonul din geaca incepuse sa vibreze, tocmai primise un apel de la Valentina. Zambind se grabi sa raspunda.

- Hey

- Tina? ai ajuns la gara ?

- Da

Raspunse Tina razand ca un copil mic.

- Ti-am spus ca te duc eu cu masina, de ce ai plecat pe jos ? Of, credeam ca tu esti fetita cuminte, nu cea obraznica.

- Oh, imi pare rau Vali, poate ar trebui sa fiu pedepsita ?

- Mhm, vedem asta cand ajungi acasa, impreuna cu Alice... Apropo, chiar sper ca o vei gasi, iti urez succes.

- Multumesc Vali, si eu sunt putin ingrijorata insa, sunt sigura ca voi da de ea, simt asta.

- Te cred, dragut-o... o sa imi lipsesti, in seara asta nu mai am pe cine imbratisa.

- Mhm, si tu mie.

- Si nu o sa mai pot sa prind funduletul ala pufos al tau...

- Of, Vali, nici tu nu te schimbi nu ?

- Ai vrea sa ma schimb ?

- Nu, niciodata.

Raspunsese Tina razand.

- Te astept, adica... Va astept, pe amandoua, chiar nu vreau sa fi departe de mine, nu prea suport asta.

- Si eu deabea astept sa ne intoarcem, ne mai auzim.

- Bine scumpete, drum bun... si te iubesc !

- Si eu, mersiii, pa.

In scurt timp cineva intrase in compartimentul Tinei.

- Ma scuzi, oare e liber aici ?

- Sigur, poti lua loc.

- Ok, mersi.

Era o fata cam de 19 sau 20 de ani, cu uniforma scolara, si o geanta mare pe care se chinuise sa o ridice sus in locul pentru bagaje. Aceasta era destul de inalta, cu par semi lung si suvite vopsite in verde, si avea un piercing dragut si mic in buza. Parea ca avea o personalitate colerica, insa parea de treaba.

- Off, ce ma mai enerveaza geanta asta.

- Mhm... pare grea.

- Daaa... Am 7000 de lucruri indesate in ea, de aia e asa grea.

- Oh, inteleg.

- Apropo, tu unde mergi ?

- Oh, ma indrept catre orasul Tisma

- Ooo calatorim impreuna, si eu merg tot acolo.

- Oh, serios ?

- Da, fac liceul acolo si stau in chirie la garsonierele pentru elevi, de aia si car jumatate de casa cu mine. Dar tu, ce faci acolo ?

- Umm, pai... eu

Tina se uita spre fata si vedea ca aceasta se uita curioasa spre ea.

- Eu vizitez pe cineva...

- Oh, inteleg. Eu sunt Dia apropo.

- Ma numesc Tina, incantata de cunostinta. 

- Si eu.

Raspunse Dia zambind.

- Hey, ai spus ca faci scoala in Tisma, la ce scoala esti ?

- Sunt la liceul Waspa.

- Oh, si nu sti cumva o eleva pe nume Alice ?

- Alice ? hmm, sunt multe Alice in tot liceul, dar nu cunosc pe nimeni cu numele asta.

- Oh, inteleg, e in regula.

- Si, Tina, ia spune-mi, ce muzica iti place ?

O intrebase Dia pe Tina, dupa care isi scoase telefonul ei, un Acer Iconia Tab7 A1-713 ca sa asculte muzica in casti.

- Umm, eu nu prea...

- Oh hai nu ma enerva, zi ce piesa iti place.

- Uhh, Somebody that i used to know, de Gotye.

- O ador !!!

Spuse Dia dupa care ii daduse Tinei o casca si au ascultat mai tot drumul muzica. Se pare ca Tina reusise sa isi faca o noua prietena si chiar o si adaugase pe facebook ca si prietena. Luandu-se cu vorba nici nu au realizat fetele ca au ajuns in oras. La coborare si-au luat ramas bun si a plecat fiecare pe drumul ei.

- Mi-a placut enorm sa calatoresc cu tine, sper sa ne mai vedem fato.

- Tinem legatura pe mess, si mie mi-a placut.

- Sigur, si succes in continuare.

- Mersi, la fel, pa !

Restul zilei Tina si l-a petrecut cautand un restaurant unde a mancat, deoarece nu mancase nimic, dupa se plimbase prin parcul frumos al orasului, fiind uimita de frumusetea lacului si a lebedelor din el, dupa care cautase pe internet un hotel din zona unde sa ramana peste noapte.  Cautandu-l printre strazile orasului, se pierduse de cateva ori, deoare gps-ul mai dadea erori. Intr-un final a ajuns la un hotel de 3 stele, era decent si nu prea scump, cu o arhitectura traditionala. Acum se inserase, Tina sperase ca va reusi astazi sa mearga la unul din cele doua licee, insa se pare ca avuse o zi plina. Isi facuse patul si se intinse, insa simtea ca nu poate sa doarma. Se gandea la Valentina, apoi la Alice, iar gandurile nu o lasau sa se odhineasca. A vazut ca pe pervaz la geam era o lampa veche, mai mult pentru decor, inse aceasta o aprinse si se puse langa geam, pierduta in ganduri, imaginandu-si cat de frumos va fi totul cand Alice se va alatura familiei lor, si ea impreuna cu prietena sa, vor trai impreuna cu Valentina. Fiind pierduta in gandurile acestea placute, Tina adormi cu capul pe maini, langa geam, invaluita de ganduri magice.


Totul pentru TineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum