TANITIM

2.7K 144 48
                                    

          Hayat tezatlarla dolu ve ben bu tezatların tam ortasındayım. Asker bir ailenin tek sivil çocuğu olmamla başlayan bu tezatlar asker olan abimin bir mafya ailenin kızı ile evlenmesi ile devam ediyor. Şu an bir düğün salonunda karşımda bacaklarını açıp yayılmış benden 12 yaş büyük adama hayranlıkla bakmamla da devam ediyor. Mustafa ağa, eşcinsel olduğu halde kendini herkese kabul ettirmiş güçlü bir aile lideri. Elinde tespihi ela gözleri bana kör bu adamın neyine mi aşık oldum. İşte asıl tezat bunu benim güçlü zekamın bile çözememesi...

     HAKKI:

  Hiçbir zaman ortalama bir insan olmadım ya da belirtilen kalıplara sığmadım. Bu yüzdendir ki sessiz ama asi bir yapım vardı. 16 yaşında kazandığım tıp fakültesi herkes için sürpriz olurken benim için bir dönüm noktasıydı. Aynı yıl evlenen abimin ailesi ile  tanıştığımız gün iri elleri ince kemikli ellerime dokunduğunda tüm varlığımı titreten adam ve benim uzun yolculuğumuzun başlangıcıydı.

   MUSTAFA:

  O daha bir çocuk, tıp kazanması , zeki olması fark etmez . Ben se hayatım değirmeninde çok adamı harcayarak buralara gelmiş mürekkepten uzak bir adamım. Yine de kara gözlerindeki ateş yok mu? Hayır desem de gitmeyecek biliyorum ama en azından ben onun için elimden geleni yapıp en az acı ile bu yoldan ayrılmasını sağlamaya çalışabilirim. Yaralı yüreğimde ona yer var mı? Kim bilir ama bu kadar toyken olmaz...

SERZENİŞ(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin