✖ 12.Gün ✖

152 8 0
                                    

Günlük;

Bence bir şeyler eksik. Ne bileyim işte. Cıvıldayan kuşlar falan? Püf... Saçmalıyorum. Kafam allak bullak.

Ne oldu biliyor musun? Doktorum değişmişti hatırlıyorsun değil mi? Önceki yapraklarında yazılı.

Yeni gelen Doktorumu anlatayım mı?

Bembeyaz teni, buğulu yemyeşil gözleri ve simsiyah saçları vardı. Tahminen 25-26 yaşındaydı. Ve uzundu. Aksanını ise sorma bile.

Şu an sana 17 yaşında bir ergenin yapması gereken şekilde Doktor ile ilğili şeyleri şeyleri açıkladım. Değil mi? Peki ben neden bu kadar heyecan yaptım?

Öncelikle adam yakışıklı. Ama bunu görmezden gel. Bana hikayemi anlatmamı istedi. Eski Doktorun dosyaya neyi yazdığını umursamadığını, sadece beni tanımak istediğini, benimle arkadaş olmak istediğini ve karşılıklı sırlarımızı paylaşabileceğimizi söyledi. Bu beni sevindirdi. Öylesine havadan sudan konuştuk. Çok cana yakındı. Ona sadece ismi ile hitab etmemi istedi. Evan. Ona böyle seslenecektim. Benimle sadece Cumaları değil, Çarşamba günlerinde de görüşmek istediğini dipnot olarak düştü.

Yarın sabah plan başlıyor. Aşamalar şöyle;
*Sabah her şey yolundaymış gibi davranılacak. Saçlar taranacak, düzgün giynilicek.
* Kahvaltıdan sonra biraz hava almak istediğin söylenerek bahçeye çıkılacak.
* Kapıdaki görevli oyalanarak, kapıdan dışarıya çıkılacak.
* Ve aksiyon başlayacak!

(DipNot/ Plan boyunca Victor özlenilecek .s)
-Ivy :)) ...

120 Gün ♦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin