Capitolul 10

734 52 6
                                    

-Muream de dor, nu mai puteam sta fara sa ma-mi doresc sa te vad! Spuse ironica. Nu intelegea ce cauta el aici, nu era adresa lui David?! Ii facuse vreo gluma proasta?!
-Stiu, am efectul asta asupra fetelor, mai devreme sau mai tarziu. Pofteste inauntru, murmura, facandu-i loc sa intre.
-Unde-i David?il intreba confuza, nelasand acest aspect sa se observe.
-Ma inseli cu prietenul meu cel mai bun? O chestiona, ducandu-si mana catre inima, prefacandu-se ranit. Cateva picaturi de apa se prelingeau pe trupul bine-sculptat. Privelistea era una sexy.
-Nu te insel, noi suntem nimic! Pasi in casa, lasandu-se invaluita de atmosfera calda. Aerul purta mirosul tigarilor. Oare fumau?!
-David e sus, vrei sa bei ceva? Intreba, schimbandu-si atitudinea. Cum avea puterea sa treaca de la o stare la alta?!
-Nu, multumesc! O sa-l astept pe David. Poti sa-l anunti ca sunt aici, te rog?
-Asteapta aici, leoaico! Ii zise si-i zambi sarmant.
Omul asta e dificil. Prea dificil, si cica femeile sunt complucate.
-Mersi, leule, i se adresa si pufni in ras.
Jace se opri din mers la auzul apelativului, apoi se intoarse catre ea si ii facu cu ochiul.
Ce e asta? Incerc sa glumesc si eu, iar el imi face cu ochiul?!
***
-Hey, spuse David, in timp ce cobora pe scari.  Purta o pereche de blugi negrii si un tricou Lacoste, roz. Arata bine. Jace nu se mai intorsese, probabil  se schimba.
-Buna, il saluta. Esti gata de munca?
-Total, hai sus, vom lucra in camera mea, ok?
-Bine. Imi convine, nu trebuie sa-i mai vad fata amicului tau, zise razand.
-Ce rea suntem! Spuse baiatul, apoi rasera amandoi, cu pofta.
***
-Paris, cred. Terminasera de facut proiectul, iar acum discutau despre orasele pe care le-au vizitat, sau pe care vor sa le viteze.
-Am fost, nu mi se pare extraordinar. Dar poti face shopping, completa David. De ce vrei sa mergi acolo?
-Pentru ca e un oras romantic, vreau sa ma plimb pe Sena, sa vizitez Luvru, sa vad turnul Eiffel, noaptea.
-Cineva e o romantica incurabila?!
-Nu, doar ca am o singura viata si vreau sa am un bagaj de amintiri, pe care sa-l povestesc copiilor sau nepotilot. Vreau sa simt ca traiesc.
-Hm...bine de stiut. David era chiar u tip de treaba, nu intelegea cum de putea fi prieten cu el. Dar fiecare persoana are si ceva bun in ea, nu? Oare el ce are?.
-Ar fi timpul sa plec, il anunta si se ridica de pe scaun. Incepu sa-si stranga lucrurile de pe birou, punandu-le in geanta. Camera rasuna cu melodia "Are you with me?".
-Scuza-ma, te deranjeaza daca raspund, o intreba David. Se pare ca sursa zgomotului era telefonului lui, care-l anunta ca cineva il cauta.
-Raspunde, eu, oricum plec!
-Stai putin, te conduc!
-E ok, ma descurc. Bye!
Casa asta chiar era mare, de-abia daca mai stia cum sa ajunga la parter. Nu-l intrebase de ce era el aici, ca sa nu fie nepoiticoasa, dar nu putea sa nu fie curioasa. Incepu sa coboare treptele. Cand era la jumatatea lor, il zari la capat. Incerca sa fie relaxata si sa-si pastreze pozitia de nu-mi pasa ca esti acolo, nu te observ, dar nu reusi. Cand mai avu trei trepte, piciorul ii aluneca pe suprafata lucioasa si isi pierdu echilibru. Se balansa in fata. Inchise ochii, stiind ce va urma. Cand ii deschise, il observa. Era intinda peste el, iar spatele lui era lipid de podea. De ce nu e ca in filme, cand fata se impiedica, iar el o prinde?! Gandi. Acum, se mai facu si de rusine.
-Chiar nu mai poti sta departe de mine, nu-i asa? O intreba, in timp ce ea incerca sa de ridice.
Ii duse mana pe talie, nepermitandu-i sa se mai miste. O aduse mai mult catre el. Se priveau ochi in ochi, si-si simteau respiratiile, unul pe pielea celuilalt.
-Intrerup ceva? Intreba David, facandu-si prezenta cunoscuta prin cateva chicote.
Andreea, in fractiune de cateva secunde, fu in picioare, dar Jace era tot acolo, intins pe podea. Se uita la tavan si zambea. Ciudat!
-Tocmai mi-am gasit steaua ! Zise Jace. Despre ce vorbeste? Oare s-a drogat? Se intreba fata.
-Frate, despre ce vorbesti? Intreba baiatul.
Jace se ridica de pe parchet, isi scutura blugii, apoi, ii raspunse prietenului sau.
-Vei afla curand.
-Eu plec, ii intrerupse tanara.
Isi imbraca haina, apoi il pupa pe David pe ambii obraji, iar lui Jace ii sopti un "pa!".
-Cea naiba ai? Ai baut? Il interoga David pe Jace, imediat ce inchise usa in urma Andreei.
-Nu, doar ca descoperit ca viata e un joc, si vreau sa vad care e premiul.
"Sigur a baut ceva!"gandi David, analizandu-l pe colegul de locuinta.
***

Prea tarziu!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum