Capitolul 5

812 57 0
                                    

Admira pentru o clipa clădirea impozanta din sticlă, apoi se apropie de ușă. O deschise si intra, știa ce avea de făcut. Asta era un prim pas.

-Buna ziua! O saluta respectuos pe domnișoară ce se afla in spatele biroului din lemn de cireș.

-Buna ziua! Cu ce va putem ajuta? O întreba politicos.

-As dori să-mi deschid un nou cont si să-l închid pe cel deja existent.

-Am inteles. Cardul de identitate, va rog! Vreți sa va transferam banii direct sau...?

-Nu, am să-i retrag, apoi ii depun.

***

Cobori din taxiu si observa ca mașină lui Jace era parcata in fata casei, însemna ca e acasă.

Urca rapid cele câteva trepte si-si făcu simțită prezenta in interiorul casei.

Probabil era in birou si nu a auzit ușă de la intrare, gândi ea.

Își dezbrăca haina, apoi pleca in căutarea lui. Il găsi la birou, cu capul in foi. Probabil ceva documente pentru facultate, cazuri, cel mai probabil.

-Iubitu', eu vreau sa merg sa gătesc ceva, ce ai vrea sa mănânci?

-Nu-i nevoie sa gătești, ne-au invitat ai mei la cina.

Părinții lui Jace erau niste oameni deosebiți, tatăl lui era cel pus pe glume, iar mama lui era o persoana echilibrata, cu capul pe umeri.

-Ok, la ce ora trebuie sa mergem?

-Pe la 7 o sa plecam, să fii gata!

-Ok, ma duc să-mi fac un sandwich pana atunci, il anunța si închise ușă după ea.

***

-Buna seara! Ii saluta politicos pe domnii White.

Falina White e o femie frumoasa, înaltă si cu o silueta de model, pentru vârstă ei, iar domnul White nu se lăsa mai prejos. Sunt un cuplu frumos.  Jace ii povestise ca părinții lui nu au putut avea decât un copil, de aceea e singurul.

-Buna, draga mea! O saruta si o îmbrățișa femeia. Ma bucur sa te vad!

-Mulțumesc, si mie imi face placere.

-Buna, Andreea, o saluta Aiden White.

-Haideti sa mâncam! Ii pofti Falina.

La masă, Aiden era așezat in capul mesei, sotia lui in stânga, iar Jace in dreapta. Andreea stătea lângă el.

-Si ce planuri aveți, copii, acum ca mai aveți 4 luni si absolviți? Întreba curioasa mama lui Jace.

-O sa plecam in vacanta, răspunse fiul ei.

-Jace, când va întoarceți, vom organiza întâlnirea pentru a-ti preda conducerea.

-Stiu, tată.

-Cine ar fi zis ca fiul meu se va maturiza ?! Întreba Falina chicotind. Andreea, se vede ca l-ai schimbat. In momentul acesta, mana lui Jace se afla pe coapsa piciorului ei stang si începu s-o mângâie.

Andreea doar zâmbi, socata fiind si de gestul iubitului ei.

-Andreea, si tu ce planuri ai după ce termini facultatea?

-O sa fac Masterul, apoi ma voi angaja. De fapt nu avea nici cea mai mica idee ce avea sa se întâmple.

Prea tarziu!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum