11.Bölüm

6K 340 150
                                    


Herkese merhaba, umarim iyisinizdir. Yeni bölümle sizlerleyim.

En sevdiğim 🦋 bırakmayı unutmayın 

Keyifli okumalar,

Zülfiye🌹

Hisettiğim sıcaklık ile kıpırdamaya çalıştım,lakin bedenimi sarmalayan kuvvetli kol bu isteğime mani oldu. Enseme vuran sıcak nefesin sahibi, uzaklaşmama engel olmak ister gibi sarmalamıştı kolunu bedenime, varlığını hissetmenin mutluluğu; yüreğime sağanak yağış misali dökülen kırgınlığı alıp götürmüştü. Yüzümde belliren gülümseme ile karnımı saran elini okşadım. Hareklerim uyanmasıdan korkar gibi yavaştı.

Kollarının arasında hareket edip, döndüm. Yüzü bana dönük uyumuştu. Sakallarının arasında gizlediği aralık dudağından, verdiği nefes yüzüme çarparken yarı aydınlık odada yüzünü inceledim. Nasıl vurmuştu yüreğime sevda amamsız ? aynı çatı altına soktuğu, o kadın varken ben burada onun aldığı nefese bile muhtaçtım. Ardımı bir an olsun dönemiyordum ki sevdiğime..

Göğsüne değen elim, yavaşça yukarı çıktı. Parmağım hasret kaldığı sakallarını okşarken, yüreğim ağzındaydı. Uyanmasından korkuyordum. Ona kırgındım, o kadını bu çatıya soktuğu yetmez gibi birde kendini sergileyen hafif meşref hareketlerine göz yumuyordu. Görülmüş şey miydi bu ?

Yüreğim geçmişin acı hatıraları ile dağlanırken, gözlerimin önünde sisli bir perdenin arkasında acı dolu günlerimin hatırası canlanıyordu. Bu kadının evime gelişi ile ardımda bıraktığımı sandığım her şey gün yüzüne çıktı. Pislik kocamın ansızın getirdiği 17 sindeki kızın evin içindeki rahat halleri kocamın ezyetlerini artması..

Dolan gözlerimi yumdum. Haşim o rezil adam gibi değildi. Ne bana nede yavruma ezyet etmezdi. Ama oda bir erkekti. Yanında kirli bir kadına karım deyip ele güne göstermektense o kadını koluna takıp gururla karım demez miydi ? Kadının güzelliği, sergilediği bedeninden belliydi. Benim gibi cahil değildi. Neden Haşim beni istesin ki ?

Başımı hızla salladım. Ne o kadın, nede başkası Haşimi benden alamazdı. O kadın gibi bedenimi herkese sergilemezdim belki. Ama Haşim her bir zeresini görürdü. Cahildim evet. Ama yanımda bana dünyaları verebilecek kocam vardı. Varsın o kadın gibi okullar okumayayım.

Başımı çevirip, beşiğinde uyuyan kızımı kontrol ettim. Huzur içinde uyuyordu. Derin bir nefes alıp Haşimin uyuyan yüzüne baktım. Uykusu derindi, ama o uykuyu bozmak benim için çok zevkli olacaktı.

Başımı aşağı eğip en sevdiğim yerini buseleyip mis kokusunu içime çektim. Dudağım, yerini belli etmek ister gibi öpüp emerken,elim göğsünün üzerinde kalbinin atışını hissetmek ister gibi duruyordu. Haşimin hızlanan kalbi uyandığını belli eder gibi hızlandı. Dudağımın iz bıraktığı boynunda başını arkaya itip yer açtı. Onun bu hareketi ile başımı kaldırıp, yarı aralık gözlerle bana bakan kocama baktım.

Aldığı hırıltılı nefesin ardından daha ne olduğunu anlamadan dudağımı aç bir kurt gibi sömürmeye başladı. Çıkardığı hırıltılı sesler ile kanım kaynar iken bedenimi ona sürtüp daha da kudurtum.

Gözlerinde gördüğüm deli bakışları ile neye uğradığımı şaşırdım. Üzerime çıkıp, göğsümün üzerinden geceliğin kumaşını tuttuğu gibi parçaladı. Açıkta kalan göğüslerime saldırırken elleri bacak arama gitti. İşlemeli kilodu. Tutup canımı acıtarak yırttı. Ağzımdan acılı bir inleme dökülürken, Haşimin sömürdüğü göğüslerimde hissetiğim dişi ile elimi ağzıma kapatıp, çığlığımı zapt ettim. Mahremimi kavrayan eli, hoyratça sıkıp bıraktı.

' Kudurttun beni kadın!şimdi içini delmeden nasıl durulurum, sessiz ol.Nazlıyı uyandıracan' dedi. Hırıltılı sesi ile.

Alt pijamasını aşağı indirip, soluğumu kesecek kadar sert içime girdi. Ağzımı kapattığım elimi dişlerken içimdeki hareketleri hızlandı. Başımı boynuma gömerken çıkardığı hırıltılı sesler kulağıma çalındıkça kendimi kaybediyordum.

Hüma Saye (Umut serisi 3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin