Evet arkadaşlar yepyeni bölümleri ne sizlerleyim Umarım bölümü beğenirsiniz hatalar kusurlar varsa şimdiden affola
Nacizane buraya en sevdiğimi 🦋 bırakmanızı isteyeceğim
Sizlerle küçük bir şey daha paylaşmak istiyorum biliyorsunuz Sizler benim için çok kıymetlisiniz sizin istekleriniz başım üstüne.
Sevdiğim okuyucularımdan Hamza ve Iraz için özel bir bölüm isteği aldım tabii ki de yazıyorum şu anda bu akşam onu da sizlerle paylaşacağım bilginiz olsun.🦋Lafi daha çok uzatmadan sizleri bölümde baş başa bırakıyorum bölüm şarkımız Belkıs Özener Benim Gözüm Sende
Keyifli okumalar,
Sevgi, üzerinde uzanan adamı hızla itip, doğruldu. Haşimin ateş saçan gözleri ikisinin üzerinde idi. Remzi ise beklemediği ani baskın ile donup kalmış, ardından o da Sevgi gibi ayağa kalkıp, Haşim ağanın karşısına dikilmişti.
'Ulan karıma su almak için çıktığım odadan, nasıl bir vaziyetin içine düştüm! ' dedi. Haşim sinirle, ani bir sıçrayışla Remzinin yakasına yapıştı. Kendi kadar heybetli olan adamın yakasını tuttuğu gibi hesap sordu.
'Ulan hoca bozuntusu! benim evimdeki misafire göz mü diktin? Tevekkeli değil seni gördüğümde gözüm tutmadı. Ulan haneme geceleri girip, bacımı mı ahırda kıstırdın! '
Remzi, şimdiye kadar bir kez bile saygıda kusur etmediği ağasının, yaksındaki ellerini çekip, geri çekildi. Kendini nasıl müdafa edeceti ki ? yaptığının izahı var mıydı ?
' Haşim yeter artık. Ona değil bana gel! Onu buraya getiren de ne yaptıysa karşılık verende benim. ' dedi. Sevgi.
Yaptığının sorumluluğunu almasını bilirdi.
'Sana mı geleyim en azından hesap sorduğum adam. Kabahatini bilip, utanmasını biliyo Sevgi. Sana gelsem ne diyeceksin izahı var mı bu rezilliğin! ' dedi. Haşim
'Biz utanılacak bir şey yapmadık Haşim. Kimsenin malına, canına kast etmedik. İkimizin arasında yaşanılan bizim özelimiz bir başkasının yargısı değil !' dedi. Sevgi, yanındaki adamın hayranlıkla onu dinlediğinden habersiz, dik duruşundan bir an bile taviz vermiyordu.
'Demek sizin özeliniz ha! Ulan benim hanemde, karımın, kızımın bulunduğu çatıda yaptığınız bu arsızlık sizin özelinizse sikerim böyle özeli! Benim topraklarımda benim hükmüm geçer! Madem yaptığınızın arkasında duruyosunuz. Size bir gece mühlet. Yarın eğer ki; Bu herif seni nikahına almasın. Sana ne edeceğimi biliyosun sonun olur! Sana gelince ibrete alem için bu topraklara diri diri gömerim seni!' dedi. Haşim tehlikeli sesiyle. Gözleri ikisinin üzerinde iken sessizliğini bozan Remzi :
'Hükmün kabulümdür. Ağam ' dedi.
Sevgi, yaşadıklarının şokuyla ikiliyi dinliyordu. Elini sıkı sıkı tutan adamın verdiği güven ile sessiz kaldı.
'Sabaha kadar burada kalın. Madem meraklısınız buralarda kaçak göçek kalmaya. Bu arada düğün müğün olmayacak, sizi eğleyeceğime köyülüme erzak dağıtırım !' dedi. Ardından adamına bağırıp emrini verdi.
'Hemen yola çık şehmuz, sabah nikah işlemleri hallolsun. Ha hocayı da çağır dini nikah da kıyılacak. '
Ardından ikisine sert bir bakış atıp ahırdan çıktı.
Haşim ağanın çıkmasının ardından, Remzi yanında titreyen kadını saman balyalarının dizili olduğu kenara götürüp, oturttu yanına oturup, kollarını bedenine sardı.Sevgi, Remzini büyük elini avucunun içine alıp sardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hüma Saye (Umut serisi 3)
RomanceHüma kuşunun gölgesini bilir misin sen ? Kafdağı'nda yaşayan boz renkli, kanatları zümrüt yeşili efsanevi kuştur Hüma gölgesi bir kimsenin üzerine düşerse; o kişinin başına devlet kuşu konacağına, talihinin açılacağına inanırlardı. Zülfiye İn yaralı...