2. Sezon VI.Bölüm

708 64 12
                                    

" Yixing, sana bir şey itiraf edeceğim ama kızmayacaksın tamam mı? " Yi Fan, belime doladığı elinin yardımıyla bedenimi iyice çekti kendine.

" Kızacağım bir şey ise neden söylüyorsun ki? "

" Tamam o zaman söylemeyeceğim, uyuyalım. "

" Yi Fan? Yaaa! Yi Fan, söyle. "

" Asansörde kamera vardı. " dedi Yi Fan, kahkaha atarak. Kahkahası asansörün içinde yankılanıyordu.

" Ne!? Şaka yapıyorsun değil mi? "

" Hayır, şaka yapmıyorum. " Yi Fan, kahkaha atmaya devam ediyordu. Neden gülüyordu bilmiyordum, bu çok kötüydü. Ya biri izlerse? Ya Taozi görürse? Napacağım, Tanrım napacağım?

" Napacağız? Napacağız şimdi? "

" Şuan bir şey yapamayız zaten. "

" Ya biri izlerse, ya biri görürse? Napacağız, resil olduk. "

" Nolmuş biri görürse? "

" Düşün Yi Fan, abim olduğunu sanıyo herkes ne düşünürler? "

" Neden önemsiyorsun ki bunu? Ne düşünürlerse düşünsünler. "

" Olmaz! Düşünemezler. "

" Neden panik yaptın anlamadım Yixing. Boş ver ne düşünürlerse düşünsünler. "

" Yaa, olmaz. Tao bilmemeli, kimse bilmemeli ilişkimizi. "

" Neden kimse bilmemeli ilişkimizi? " dedi Yi Fan, ilişkimizi kısmını vurgulayarak.

" Çünkü gizli daha güzel olur. "

" Ah! Sen amma da edepsiz çıktın. "

" Yixing? Yixing? Iyi misin? Korkma seni oradan çıkartacağım. "

" Offf! " diye bağırdı Yi Fan, Tao'nun telaşlı sesini duyduğunda.

" Yi Fan, sen de mi oradasın? "

" Hayır Tao, sesimi asansörde bıraktım. "

" Salak salak konuşma ya! Yixing iyi misin? O hayvan sana bir şeh yaptı mı? "

" Evet, abi kardeş seviştik Tao, inanılmazdı. "

" Yaa! Sussana Yi Fan. " diye fısıldamıştım sadece Yi Fan'ın duyabileceği şekilde.

" Seviştik, duydun mu? Se-vi-tiiiiiikk. Dilimi tüm vücudunda gezdirdim Tao. Elleri penisimi o kadar güzel kavradı ki. "

" Yaa! Sussana Yi Fan. " dedim elimi Yi Fan'ın dudaklarına bastırmaya çalışırken.

" Çok komiksin Yi Fan! Yixing, merak etme tamam mı? Seni oradan çıkaracağız Jongin'de geliyor. "

" Ah! Duydun mu Yixing, sevgilin geliyormuş. "

Yi Fan, dişlerini gıcırdatarak konuşmuş, bedenini bedenime hızla vurmuştu.

" Ahh! Acıttın ! "

" Yixing, iyi misin? "

" Evet, iyiyim Tao. Sorun yok. "

" Ben de iyiyim Tao, hem de çok iyiyim. Hiç zahmet etmeyin bizi çıkartmak için. "

" Yixing'i oradan çıkaracağım, çok istiyorsan sen orada kalabilirsin! "

" Yixing, o hayvan sana bir şey yaptı mı? "

" Tecavüz ettim Tao! "

" Abim neden bana bir şey yapsın ki Tao! "

Tao, iç çekti sadece. Neden bana Yi Fan'ın abim olduğunu söylemişti bilmiyordum ama nedenini çok merak ediyordum. Bana neden yalan söyledi ki? Tao, neden bana Yi Fan'ın abim olduğunu söyleyip günlerce acı çekme neden olmak istesin ki? Bir gariplik vardı ama anlayamıyordum.

" Yi Fan, içimden çıkar mısın artık? "

" Olmuyo! " dedi Yi Fan paniklemiş sesisle, vücudunu vücudumdan ayırmaya çalışırken.

" Ne? " diye bağırdım tıpkı Yi Fan gibi panikle. Vücudumu Yi Fan'dan ayırmaya çalıştım..

" Yaaa! Yapma canım acıyor! "

" Yaaa! Çıkar şunu Yi Fan! "

" Çıkmıyor işte! Yapma! "

" Yixing? Orda her şey yolunda mı? "

" Evet sorun yok. "

" Çıkar şunu! " dedin fısıltıyla.

" Çıkmıyor işte, napayım keseyim mi? Napayım yani? "

" Yaa! Böyle mi kalacağız hep! "

" Aslında bana uyar " dedi Yi Fan, arsız bir biçimde içimde hareket ederken.

" Ahhh! Dur, oluyor galiba. " dedi Yi Fan, içimde biraz daha gidip gelerek. " çıktı işte. "

" Evet tekrar içime boşaldın. "

" Korkma, hamile kalmazsın. " Yi Fan, ukalaca konuşup ayağa kalktı. Asansörün içindeki boxerini hızla bacaklarından geçirerek benim boxerimi ellerinin arasına aldı.

" Bacaklarını uzat. " dedi boxerimin kenarlarından tutup, gözleriyle goymemi işaret ederken. Dediğini yaparak geçerdim bacaklarımı boxere.

" Kendim giyinebilirim. "

" Tamam. " dedi Yi Fan, itiraz etmeden. Hızla pantolonunu ve t-shirtini giyerek ceketini omuzlarına attı.

" Yixing, iyi misin? "

" Ah! Sevgilin geldi Yixing. "

" Ne? Jo-jongin mi? "

" Korkma " dedi Yi Fan, bana sıkıca sarılarak. " sana dokunmasına izin veremem. " Yi Fan, bedenini bedenimden ayırarak bekledi. Hızla giydim pantolon ve t-shirtimi ceketimi de üzerime geçirerek. Asansörün ışıkları yandı aniden.

" Yi Fan, sana bir şey söyelyeceğim. " dedim aceleyle, asansör kapısı açılmadan. Gözlerimi gözlerine dodaklamamaya çalışarak yutkundum.

" Jongin beni hiç öpmedi. Yalan söyledim, yanıma gel diye yalan söyledim. Özür dilerim. " Hızla fırladım asansör kapısı açılınca.

" Yixing, bekle. Nereye? " Yi Fan'ın peşimden gelen ayak seslerini duyuyordum. Yanaklarım alev alev yanıyordu, kızardığımı hissediyordum ama yinede gülmeme engel olamıyordum. Ben az önce bekaretimi verdim hem de hayalini kurduğum adama...

* * * * * * *

Dershanede sıkılan yazar ne yapar? Tabii ki yb yazar. Sıkıntıdan biraz saçma oldu sanki asdfgg ve kısa. Ama çok sıkıldım napayım? Bir de yb yazmak istiyordum. Ama iki gün içinde bir yb daha yazacağım ve bu kez uzun olacak. Sıkılan yazardan hepinize selamlar absbnsnd

- Kisses.

O'nunla 365 Gün (Kray Fanfic) (✓) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin