2. Sezon VIII. Bölüm - Final -

901 76 42
                                    

Finale daha çok var dedim, hikaye bitmeyecek dedim ama bitiyor işte.. Sürpriz bir final oldu. Inanın bana da öyle oldu. Bir anda kendimi final yazarken buldum. Artık yazarken zorlanmaya başlamıştım, olaylar da biraz sıkmaya başlamıştı. Ben yazarken sıkılıyordum, sizi okurken düşünemiyorum. Ara verdiğim Kray konuları mı biliyorsunuz. Benim Kutsal Sevgilim ve Aşk Çarpsın Ki.. Kray istiyorsanız Benim Kutsal Sevgilime yb yazacağım en kısa zamanda ama elimde bir konu var ve yazmak istiyorum. Çifti size sormadan yazmak istemedim. Eğer hangi çiftleri isterseniz ona göre değerlendirme yapıp yazacağım. Final bölümünü keyifli okumalar.. Bir hikayenin sonundan daha sevgiler..

* * * * * * *

1 Ay Sonra

" Yixing, iyi misin? " dedi Tao, projeksiyon ışığıyla aydınlanan odada Yixing'e bakarak. " yüzün biraz solgun görünüyor, hasta mısın? "

Yixing, kulağına eğilen Tao'ya bakmak için gözlerini masaya vurduğu kalemden ayırdı. Sessiz bir şekilde yutkundu; söylemek istediği kelimeler birleşip bir bütün oluşturmuyordu. Gözyaşları, gözlerinde birikiyor, görüşünü bulanıklaştırıyordu.

" Bi-biraz su verir misin? "

" Yixing iyisin değil mi? " Tao, toplantı masasın üzerinde duran su şişesinin kapağını açıp Yixing'e uzattı. Yudum yudum içti Yixing suyu, bir aydır beynini yiyip bitiren o şeyler kalbine baskı yapıyordu

* * * * * * * * * * *

Yixing, arama sonuçlarından birini açtı. Saati ya da geç kalmayı önemsemedi, sadece cevaplar istiyodu. Yalansız, gerçek cevaplar.

" Sun Paht'ın yaş gününde patlama. Görgü tanıklarının anlattığına göre genç iş adamı Huang Zi Tao'nun sahip olduğu spor araba patlamış bu patlamada Huang Zi Tao, Sun Paht'ın genç ve yetenekli yazarı aynı zaman da Wu Yi Fan'ın sevgilisi Zhang Yixing yaralanmıştı. Ayrıca görgü tanıkları şunları da ekledi

" Yanlarında uzun sarışın bir çocuk vardı. Adının Oh Sehun olduğunu biliyoruz, davetliler arasındaydı. Zhang Yixing'e bir şeyler söylediğini gördüm fakat Zhang Yixing'in verdiği tepkiden hoşnut olmadığı okunuyordu mimiklerinden. Cebinden küçük bir şey çıkardı ve Zhang Yixing'in yüzüne doğru salladı. Sanırım Sehun, Huang Zi Tao'nun sevgilisiydi ama Zhang Yixing'e aşık olduğu dedikoduları dolaşıyordu. "

Görgü tanıklarının anlattıklarını Sehun'un ev arkadaşı doğruladı. Ekibimiz, Sehun'un bir zamanlar kaldığı eve giderek arkadaşıyla konuştu.

" Oh Sehun iyi biriydi. Çin'de yaşıyor ve Zhang Yixing'i çok seviyordu. Zhang Yixing, Faransa'ya gelince ayrılmışlar fakat Sehun onu unutamamış. Onu tekrar görmek için Fransa'ya geldi, ben de ev arkadaşı arıyordum. Sehun ile karşılaştık, gerçekten kocaman bir kalbi vardı. Ölmüş olmasına inanamıyorum, o gerçekten yaralanmış bir çocuktu ve Zhang Yixing'e tutunamazsa öleceğini söylüyordu. Hatta onunla en son konuşnuşmamızda bana saatlerce kırmızı bir ayakkabıyı aradığını anlattı, Zhang Yixing'i görmek için yapmış bunu. Ağlayarak özür diledi, bütün parasını o ayakkabılara yatırmış. Bunu neden yaptın, şimdi ne yiyeceksin? Seni birkaç gün daha misafir ederim ama biliyorsun benimde paraya ihtiyacım var diye azarlamıştım. Bana, şimdi param yok, kalacak yerim yok ama ona koşacak yeni ayakkabılarım var, demişti. Çünkü buraya girken ayağında eskimiş bir beyaz converse vardı. Neden kendine yeni ayakkabı almıyorsun? Diye sormuştum ona, sadece gülümsemişti . Paran var ayakkabı alsana, diye kızmıştım ona. Gerçekten ayakkabıları çok eski ve yıpranmıştı. Onunla dışarı çıktığımızda herkes bize bakıyordu, Sehun'un ayakkabılarına ve ben utanıyordum. Bütçesine uygun yeni moda bir ayakkabı almasını falan istiyordum sürekli. Ama o her defasında, henüz ayakkabı alacak param yok, güzel adımlar atmak için güzel paralar kazanmalıyım, diyip duruyordu. O zaman daha iyi anlamıştım Sehun'un neler hissettiğini. Ona giderken bana, ona tutunamasam da beni asla unutmayacak, ona tutunamazsam nefes almam, demişti. O zaman bunu anlamamıştım ama şimdi anlıyorum, ona tutunamazsa öleceğini söylüyordu. Huang Zi Tao ile birlikte olduğunu söylemişti arayıp. Beş belası biriydi, iyi bir beş belası. Ona kızamıyorum bile, yaptığı çok çok çok yanlış ama o cesur biri. Ben asla böyle yapmazdım, unuturdum. O unutamayacak kadar seviyordu, kim kıza bilir ki aşkına sahip çıkmak istiyen birine. Sadece keşke yaşasa ve görseydi, uğrunda ölümü düşündüğü adam buna değmezmiş. "

O'nunla 365 Gün (Kray Fanfic) (✓) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin