2. Sezon VII.Bölüm

708 57 8
                                    

" Nereye gittiğini sanıyorsun? " dedi Yi Fan, sertçe parmaklarını koluma dolayıp vücudumu çevirerek. Belime yerleştirdiği eliyle sertçe kendisine çekti bedenimi. " beni öyle kışkırtıp kacabileceğini mi sandın? Bana bir öpücük borçlusun. "

" Yi Fan, saçmalama. Biri görebilir. "

" Bizi burda kimse görmez. " diye fısıldadı Yi Fan, alt dudağımı ısırıp, bedenimi duvar ile bedeni arasına alarak.

" Yaa! Bence daha sonrası için sakla bu enerjini. "

" Tamam o zaman. Oyun oynamayı sevdiğine göre seninle bir oyun oynayalım. Bana yalan söylemenin de bir cezası olmalı değil mi? " Yi Fan, ukalaca sırıtarak dudağını diliyle ıslattı.

" Nasıl bir oyun? "

" 1 hafta içinde, ikimizde birbirimize dokunacağız. "

" Haa? Anlamadım. "

" Şöyle ki fırsat bulduğumuz her an, birbirimizin hoşuna gidecek şekilde dokunacağız birbirimize. Ağzımızdan çıkan ' ımm, ahh 'ya da iç çekme sesleri skor olarak sayılacak. 1 hafta sonunda kaybeden kazanana striptiz yapar. Ve 1 hafta boyunca birlikte olmak yok. "

" Birlikte uyumakta mı? " demiştim dudağımı aşağı sarkıtarak. Gözlerimi kocaman açmış Yi Fan'ın cevap vermesini bekliyordum.

" Ahhh! Tamam, kabul. Birlikte uyuyabiliriz. "

" Oleeeeyyyyyy! " diye bağırdım ellerimi yumruk yapıp boşlukta sallayarak.

" Istersen şimdi gidip uyuyabiliriz. "

" Benim evime gidelim. Orası gerçekten çok büyük. Ya da bana taşınsana, belki ben sana taşınmalım. Ohh! Bu harika, evet evet kesinlikle sana taşınmalıyım Yi Fan. "

" Yi Fan'a taşınmak mı? " diye bağırmıştı Tao, merdivenleri büyük bir hızla inip, şirket toplantılarının yapıldığı salonun cam kapısının önüne gelerek.

" Evet, bir sorun mu var Tao. Abime taşınacağım. Neden sesin tepkili? "

" Hayırr! Taşınamazsın. Evin güzel, neden başka bir eve taşınmak istiyorsun ki? "

" Neden panik oldun ki Taozi? Abime taşınmamda bir sakınca mı var? "

" Evet, Taozi kardeşimin bana taşınmasında bir sakınca mı var? " Yi Fan, ellerini göğsünün altında birleştirerek, ukalaca gülümseyerek Tao'nun cavep vermesini bekledi.

" Neden evinden kalmıyorsun ki? "

" Tek başıma korkuyorum, kocaman ev Taozi. "

" O zaman Jongin sana taşınsın. "

" Ne? " demiştim kahkahalarıma engel olamadan. " abime taşınmama bu kadar tepki gösterirken tanımadığın bir adamı mı yanıma göndereceksin? Hem sana ne ki bundan? "

" Aranızda bir şey var sanıyordum! Ayrıca Yi Fan seni neden sıkıştırmış! "

" Ahh! Sinirlenmiştim! " Demişti Yi Fan, ellerini duvardan çekio pantolonunun cebine yerleştirerek. Bedenini bedenimden uzaklaştırdı hızla.

" Yixing, seninle biraz konuşabilir miyiz? " Jongin hızla yanımıza gelerek gözlerini Tao'ya dikti.

" Ne konuşacaksın benimle? "

" Sanırım yarını bekleyebilir değil mi Jongin! Zaten önemli değil! "

" Ahh! Hayır, konuşmak istiyorum. Yixing, sana söyleyemeceğim bazı şeyler vardı ama sanırım söylemeyeceğim. Her ne kadar bunu söylememek sana haksızlık gibi dursa da söyelemem. Tao'ya söz verdim, isterse sana anlatır. Ben sadece gideceğimi,söylemek istiyorum. Bilmeni isterim ki asla senin olmadım, asla benim olmadın. Zaten ikimizde yapamayız, başlarını ararken gözlerimiz birbirimize bakamayız. Üzgünüm her şey için. Umarım doğruları öğrendiğinde benden nefret etmezsin. " Jongin, ellerini boynuma dolayarak içten bir şekilde sarıldı.

O'nunla 365 Gün (Kray Fanfic) (✓) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin