ភាគ7🌺ស្នាមស្នេហ៍ទឹកភ្នែក

428 25 0
                                    


ជុងគុកបានបេីកម៉ូតូឌុបថេយ៉ុងមកន្លែងធ្វេីការតាមការប្រាប់របស់នាយតូច នាយមិននិយាយអ្វីឡេីយគឺជិះយ៉ាងស្ងប់ស្ងាត់តែម្តង ឃេីញនាយមិនមាត់កររកខ្លួនថេយ៉ុងក៏កេីតចិត្តមិនស្រួលឡេីងមកភ្លាមៗ អារម្មណ៍គិតភ័យខ្លាចថានាយនឹងខឹងខ្លួនរឺក៏អន់ចិត្តអីបែបនេះ..មួយសន្ទុះជុងគុកនឹងថេយ៉ុងក៏បេីកម៉ូតូមកឈប់នៅមុខហាងកាហ្វដរមួយធំល្មម..

<<ជុងបងខឹងអូនហេស៎?.ជុងហា៎..>>ថេយ៉ុង ចុះដោះមួកចេញហុចអោយនាយនិយាយទាំងសម្លឹងមុខនាយបែបពេបមាត់ពេលដែលនាយក្រាសមិននិយាយរកខ្លួន..

<<មិនបានខឹង!!.អូនទៅធ្វេីការទៅ.>>ជុងគុក និយាយតែមាត់ទេតែភ្នែកក៏មិនងាកមកសម្លឹងមេីលមុខនាយតូចផង អាការៈបែបនឹងគឺប្រច័ណ្ឌច្បាស់ណាស់.

<<បងកុហក មិនខឹងអូនតែមិនមេីលមុខអូនផង បងមានរឿងអីនិយាយមកជុង.>>ថេយ៉ុង មាណៈក៏ចាបផមុខនាយអោយងាកមកមេីលមុខខ្លួនចំៗ ចំណែកជុងគុកក៏ធ្វេីភ្នែកស្លឺឡេីងទៅលេីបាត់..

<<អូនមេីលមិនដឹងថាបងប្រច័ណ្ឌអូនទេ!?>>ជុងគុក ក៏ងាកមកប្រឈមមុខជាមួយថេយ៉ុងលេីកដៃអោយចង្កេះនាយតូចដោយមិនខ្មាស់អ្នកនៅក្នុងហាងសម្លឹងមេីលនោះទេ.

<<បងប្រច័ណ្ឌអូន?.ហីយ៉ាសង្សារអ្នកណាគេអីក៏គួរអោយស្រឡាញ់ម្លេះ?.អូននឹងគេជាមិត្តនឹងគ្នាទេជុងបងកុំគិតអីផ្តេសផ្តាសអោយសោះ!!>>ថេយ៉ុង ក៏សេីចចេញមកទាំងហួសចិត្តកាលបេីដឹងហេតុផលថារាងក្រាសប្រច័ណ្ឌខ្លួនជាមួយនឹងហេលុង..

<<ពិតទេ!!.បងស្រឡាញ់អូនសឺត ចុះអូនចេញពីធ្វេីការម៉ោងប៉ុន្មាន?.>>ជុងគុក និយាយទាំងញញឹមឆ្លៀតថេីបថ្ពសលើនាយតូចមុខគេអែងទៀត ថេយ៉ុងវិញក៏អៀនឡេីងក្រហមមុខអស់ហេីយ.

<<ប្រុសឆ្កួត!!មកថេីបអីកណ្តាលវាលបែបនេះ..ម៉ោង10ទេីបអូនចេញ បេីថាបងរវល់មិនបាច់មកយកអូនក៏បានដែល!>>ថេយ៉ុង និយាយទាំងអឹមអៀនលេីកដៃវាយទ្រូងនាយឌឹបៗដោយកាយវិការគួរអោយខ្នាញ់..

<<បងមិនរវល់ទេម៉ោងស្មានឹង!!.បងទៅហេីយ មួយទៀតអូនកុំសូវនៅជិតពួកអ្នកទិញប្រុសៗពេកអី ប្រយ័ត្នតាបងឃេីញអូនច្បាស់ជាត្រូវបងដាក់ទោសមិនខាន...បងទៅហេីយ.>>ជុងគុក ញញឹមស្រស់លេីកដៃញីសក់ក្បាលលេងបែបក្នក់ក្នាញ់មុននឹងប្រលែងអោយនាយតូចមានសេរីភាពវិញរួចទេីបខ្លួនឡេីងលេីម៉ូតូ..

💘💫ស្នាមស្នេហ៍ ទឹកភ្នែក💫💘Onde histórias criam vida. Descubra agora