💔ភាគ9.ស្នាមស្នេហ៍ទឹកភ្នែក💔

478 23 0
                                    

ក្រោយពេលដែលជុងគុកគម្រាមរំលោភបែបនេះហេីយថេយ៉ុងក៏សំងំស្ងៀមមិនហានមាត់ករដូចមុននោះទេ ជុងគុកក៏សេីចក្នុងបំកង់អោយរហឹុសប៉ុន្តែការសេីចអម្បិញមិញក៏រលុបបាត់ជំនួសមកវិញនៅមុខស្មេីរក្រោយពេលដែលនឹកឃេីញដល់រឿងថ្ងៃមិញអារម្មណ៍ប្រច័ណ្ឌហួងហែងក៏កេីតមានឡេីឆេះសន្ធោសន្ធៅក្នុងខ្លួនរបស់នាយក្រាសដោយមិនអាចពន្លត់បានទោះបីរភ្លៀងបាក់មេឃទៀតក៏វាមិនអាចរលត់បានដែល..នាយក្រាសជាន់ហ្គែលឿនលេីសដេីមសម្តៅទៅខន់ដូរផ្ទាល់ខ្លួនរបស់នាយដែលទិញកាលពីអាតិទ្យមុននេះ(ស្រីទិញអោយសូម្បីឡាន😔)..មកដល់ខន់ដូរនាយក៏យកឡានទៅចតជាន់ក្រោមដី មុននឹងចុះចូលទៅទាញដៃនាយតូចទាំងកម្រោលធ្វេីអោយថេយ៉ុងត្រូវពេបមាត់ម្តងទៀត..

<<<ជុង.អូនឈឺ..លែងអូនទៅ.>>ថេយ៉ុង ពេបមាត់កល់ទឹកភ្នែកប្រឹងរមួលដាក់ចេញពីនាយក្រាសតែគិតថារេីរួចទេ?.

<<លែងអោយអូនទៅជួបវាមែនទេ?.បងមិនបានភ្លេី!!>>ជុងគុក ក៏ឈប់ដេីររួចងាកក្រោយមកស្រែកសម្លុតដាក់នាយតូចឡេីងប៉ោងសសៃករពេលដែលនឹកឃេីញរឿងកាលពីថ្ងៃមិញនេះ..

<<បងនិយាយអីជុង??.អូនមិនយល់ទេ!.អាយ៎លែងដៃអូន!!>>ថេយ៉ុង និយាយធ្វេីមុខភ្លីភ្លេីហាក់មិនដឹងខ្យល់អីបណ្តាលអោយនាយក្រាសឈប់មាត់ចាប់ច្របាច់ករដៃនាយតូចរួចអូសដីរទៅរកជណ្តេីរយន្ត ចំណែកថេយ៉ុងបានត្រឹមរត់តាមនាយអោយទាន់ព្រោះបេីនិយាយអីនាយមិនស្តាប់គ្នាផងអញ្ចឹងមានតែរត់តាមសិនហេីយ..ទីង'~~សម្លេងជណ្តេីរយន្តលោតនៅជាន់ទី33បានបន្លឺឡេីងបេីកទ្វាបង្ហាញអោយឃេីញនាយក្រាសកំពុងតែអូសនាយតូចចូលបន្ទប់ខន់ដូររួចបិទទ្វាមួយទំហឹងធ្វេីអោយថេយ៉ុងភ័យលស់ប្រលឹងអស់!!.

<<បងនាំអូនមកទីនេះធ្វេីអី?.ហេីយវាជាខន់ដូររបស់អ្នកណាគេជុង?>>ថេយ៉ុង ចូលមកដល់ក្នុងក៏ឃេីញបន្ទប់ធំទូលាយល្អទេីបចោទសួរនាយទាំងមិនបានមេីលទឹកមុខនាយក្រាស.

<<កុំមកសួរ??.ថ្ងៃមិញអូនធ្វេីស្អីខ្លះជាមួយវា!!.ប្រាប់បងភ្លាមថេយ៉ុង.>>ជុងគុក ស្រែកកំហកដាក់នាយតូចមុននឹងចូលទៅចាប់អង្រួនស្មាននាយតូចខ្លាំងៗសឹងតែរបូតក្បាលទៅហេីយ....

💘💫ស្នាមស្នេហ៍ ទឹកភ្នែក💫💘Donde viven las historias. Descúbrelo ahora