*Zawgyi#
...................''ေဟသာ''
အခ်စ္လား.....ကိုယ့္အတြက္ေတာ့ သူတို႔ေျပာတဲ့အခ်စ္ဆိုတာကိုရယ္ နာက်င္စရာတစ္ခုအျပင္ ပိုမျမင္ႏိုင္သလို ကင္းကြာႏိုင္ေသာ အရာမ်ိဳးမဟုတ္ဘူးဆိုတာလည္း လက္မခံလို႔မရေလာက္ေအာင္ပဲ အသိမွတ္ျပဳရပါတယ္... ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေသခ်ာတာတစ္ခုကေတာ့ က်ြန္မထပ္မခ်စ္ခ်င္ေတာ့ဘူးရယ္ ဒီထက္မ်ား ေသခ်ာေျပာရရင္ျဖင့္ အခ်စ္ဆိုတာနဲ႔ ခပ္ကင္းကင္းအေနထားတစ္ခုမွာပဲ ႐ွင္သန္ခ်င္ေတာ့တာပါပဲ.......
''လြန္းငယ္ရည္''
သူမဆိုတဲ့ ျဖစ္တည္မႈတစ္ခုနဲ႔တင္ က်ြန္မအတြက္ လုံေလာက္ေနၿပီမို႔ ထပ္ၿပီးေတာ့မ်ား ဘာကိုမွ မလိုခ်င္ေတာ့ဘူးဆို ယုံခ်င္စရာေကာင္းရဲ႕လား..... အကယ္၍မ်ား က်ြန္မဆိုတာ သူမအတြက္ မလိုအပ္ေတာ့သည့္ အေနထားျဖစ္လာသည့္ တိုင္ေအာင္ ခပ္လွမ္းလွမ္းမွေငးရင္း ခ်စ္ေပးႏိုင္မယ့္ လူသားေလးဆိုတာလည္း အမွန္ကန္ရယ္..... သူမတစ္ေယာက္တည္းအတြက္သာ သီးသန္႔ျဖစ္တည္လာတဲ့ ႏွလုံးသားႏုႏုမို႔ သူမလက္မခံႏိုင္သည့္တိုင္ေအာင္ က်ြန္မေတာ့ ခ်စ္ေနမိဦးမယ္ ထင္ပါရဲ႕.......
''ေမ့မွဴးရြယ္''
ေလးနပ္မႈ ဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေအာက္က အရာဝတၳဳေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားဆို မွဴးသေဘာက်တယ္..... ထိုအရာနဲ႔အတူ ဆက္ႏြယ္ေနတတ္တဲ့ အခ်စ္ဆိုတဲ့ ဆန္းၾကယ္ျခင္းကိုလည္း ႏွစ္ၿခိဳက္ရျပန္တယ္.....ဘာမွ မရႏိုင္ရင္ေနပါ တစ္ကယ္တမ္းပိုင္ဆိုင္ခ်င္တာ ႐ွိလားလို႔ေမးခဲ့ရင္ေတာ့ အခ်စ္ေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ တန္ဖိုးထား ေလးနပ္ျခင္းေတြ ကိုေတာ့ မွဴး တစ္ကယ္ပဲ မက္ေမာမိတယ္႐ွင္.......
*Unicode#
...................''ဟေသာ''
အခ်စ္လား.....ကိုယ့်အတွက်တော့ သူတို့ပြောတဲ့အချစ်ဆိုတာကိုရယ် နာကျင်စရာတစ်ခုအပြင် ပိုမမြင်နိုင်သလို ကင်းကွာနိုင်သော အရာမျိုးမဟုတ်ဘူးဆိုတာလည်း လက်မခံလို့မရလောက်အောင်ပဲ အသိမှတ်ပြုရပါတယ်... ဘာပဲဖြစ်ဖြစ် သေချာတာတစ်ခုကတော့ ကျွန်မထပ်မချစ်ချင်တော့ဘူးရယ် ဒီထက်များ သေချာပြောရရင်ဖြင့် အချစ်ဆိုတာနဲ့ ခပ်ကင်းကင်းအနေထားတစ်ခုမှာပဲ ရှင်သန်ချင်တော့တာပါပဲ.......
''လွန်းငယ်ရည်''
သူမဆိုတဲ့ ဖြစ်တည်မှုတစ်ခုနဲ့တင် ကျွန်မအတွက် လုံလောက်နေပြီမို့ ထပ်ပြီးတော့များ ဘာကိုမွ မလိုချင်တော့ဘူးဆို ယုံချင်စရာကောင်းရဲ့လား..... အကယ်၍များ က်ြန္မဆိုတာ သူမအတွက် မလိုအပ်တော့သည့် အနေထားဖြစ်လာသည့် တိုင်အောင် ခပ်လှမ်းလှမ်းမှငေးရင်း ချစ်ပေးနိုင်မယ့် လူသားလေးဆိုတာလည်း အမှန်ကန်ရယ်..... သူမတစ်ယောက်တည်းအတွက်သာ သီးသန့်ဖြစ်တည်လာတဲ့ နှလုံးသားနုနုမို့ သူမလက်မခံနိုင်သည့်တိုင်အောင် က်ြန္မေတာ့ ချစ်နေမိဦးမယ် ထင်ပါရဲ့.......
''မေ့မှူးရွယ်''
လေးနပ်မှု ဆိုတဲ့ ခေါင်းစဉ်အောက်က အရာဝတၳုတော်တော် မ်ားမ်ားဆို မှူးသဘောကျတယ်..... ထိုအရာနဲ့အတူ ဆက်နွယ်နေတတ်တဲ့ အခ်စ္ဆိုတဲ့ ဆန်းကြယ်ခြင်းကိုလည်း နှစ်ခြိုက်ရပြန်တယ်.....ဘာမွ မရနိုင်ရင်နေပါ တစ်ကယ်တမ်းပိုင်ဆိုင်ချင်တာ ရှိလားလို့မေးခဲ့ရင်တော့ အချစ်ကြောင့် ဖြစ်ပေါ်လာတဲ့ တန္ဖိုးထား လေးနပ်ခြင်းတွေ ကိုတော့ မှူး တစ်ကယ်ပဲ မက်မောမိတယ်ရှင်.......